Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 O nikolko, v predu su torzky. Standardne sa davaju dozadu struny z Trola Y60 - to dvihne okolo 10cm. A dosponovat torzky. 
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 21:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pavol2078 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mas 2 moznosti bud dozadu podlozky a vpredu vysponujes torzky alebo dozadu struny z patrola Y60wagon a dosponujes torzky pozor torzky sponuj ked mas auto na zdvyhaku lebo ti to nepojde  mne to zdvihlo vzda 11 cca vpredu 7cm je to tak akorat je to najleacnejsia a najrychlejsia volba    
					
						_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom   OFFROAD CLUB LÚKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 21:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tepes 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Torzky som sponoval už 2x...asi su už unavene...treba odkrutiť matku z hora čo služi ako kontra a ide to aj bez zdvihaka - po montáži navijaka predok klesol - tie struny z Trola asi koľko stoja ? - vzadu 10cm a v predu ?...ked som mal prvy raz dosponovane, bol už veľký uhol na homokineťákoch...myslím že im to veľmi neprospeje 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 niekedy ich treba nielen pritiahnut, ale aj pootocit, ked su uz nadoraz 
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pavol2078 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ano ak mas na doraz treba o3 zuby pootocit na tisihrane struny z wagona vidu na 50euro obe v predu nemenis struny len nasponujes torzky mne isiel predok 7cm hore 
					
						_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom   OFFROAD CLUB LÚKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tepes 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No to dá rozum že vpredu nemením struny     - keby sa niekomu chcelo a prišiel by mi vymeniť struny aj pootočiť torzky, dám mu za šecko 65 euri     - mne sa kua nechce - čiže nemusim ani s tyčou riadenia nič robiť ano ?...ani kable ani nič ?...len zdvihnem a OK ?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a ak by si potom aj menil tlmice tak daj plynokvapalinove ironnman-pajerko je stabilnejsie a neodskakuje tak ako na tych stelovacich tlmicoch-ja som ich vymenil a je to rozdiel -cena jedneho okolo97eur 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tepes 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No ved no, ale ja som menil tlmiče minuly rok...obyčajne...v predajni mi povedali že od Japoncov...šak ja som to nemal prepatrane...kupil som a to ,, Japanspart ,, dakujem pekne - celkovo ma hnevá, že celé Pajero je ako ,, rebriňák ,, v predu sú síce teleskopické sedačky, ale v zadu je úžas sedieť...rovno si môže osádka založiť kosmodisk - to aj vy máte také tvrdé perovanie ? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 farky 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tepes píše: - čiže nemusim ani s tyčou riadenia nič robiť ano ?...ani kable ani nič ?...len zdvihnem a OK ? podla toh kolko pojdeš hore, ak  skoro na maximum tak sa ti vpredu trochu  rozštelujú odklony kolies a bolo by dobé to potom nastaviť, ja som dvihol predok asi 4- 5 cm tak som odklony neriešil ad tlmiče: no ja mám tiež nové, nastavitelné, a je to teraz tiež oproti pôvodným tak trochu rebrinák, ale auto je ovela stabilnejšie  tak to nechám tak, aj keď by sa na tlmičoch dalo ubrať, predtým mi skákala náprava  jak na gumičke,  
					
						_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB  2,8TD automat, budúca leštenka    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:41 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 JOE66 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						patrol je este tvrdsi    ale pajero je este aj tak v pohode    teraz ked jazdim na medvedovi alebo audine tak az tam mi hrkocu zuby na nasich cestach-vaky su kurvitko na aute ale teraz su ,,bozie,,perfektne odfiltruju tie vymole    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.02.2013, 22:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tepes 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Chodí niekto pojazdiť a polyžovať na Biele Vody ? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 23.02.2013, 12:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bobko 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tepes píše: Chodí niekto pojazdiť a polyžovať na Biele Vody ? Kolega z práce tam chodí čo potrebuješ?  
					
						 _________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon.... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 23.02.2013, 12:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tepes 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ja len že či tam nechodí nejaká skupinka pojazdiť a či sa nezberajú niekedy teraz 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 23.02.2013, 16:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tepes 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 30.12.2010, 23:51 Príspevky: 316 Bydlisko: Poltár
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zdravím
  Písalo sa tu o klepaní v motore...tiež som tam popísal, že to robí aj v mojom Pajere - najhoršie je, že občas to prestane... - nedávno to prestalo úplne...pekne som prešiel 50km väčšinou do kopca...neklepalo to vôbec ani na voľnobeh - späť z kopca na rýchlosti bez plynu to začalo znova - ked štartujem studený motor, vytláčam vždy spojku...pri štarte to sklepoce, spojku pustím a čiastočne prestane...potom pojazdím, povedzme aj z kopca a začne to Jeden ,, odborník ,, mi menil lamelu spojky Nevie niekto čo by to mohlo byť ? dakujem 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.03.2013, 22:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tepes píše: ja len že či tam nechodí nejaká skupinka pojazdiť a či sa nezberajú niekedy teraz vybav prideme     
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.03.2013, 22:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |