4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=12096
Stránka 9 z 13

Autor:  BlackBear [ Uto, 05.03.2013, 22:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Tepes píše:
ja len že či tam nechodí nejaká skupinka pojazdiť a či sa nezberajú niekedy teraz


Aká skupinka?..To by sa vedelo..či?

Autor:  Tepes [ Str, 06.03.2013, 8:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Chlapi, ale tú skupinku som hľadal minulú nedeľu...
- našťastie som išiel Pajkom na Biele Vody, lebo tam bolo 70cm snehu a odhrnuta bola len cesta, aj to na nej kaša...sranda však bola, že za mnou vyšiel kmotor pekne bez reťazí a problémov na Octavii 1.9 Tdi, r.v. 2001
- síce raz musel cúvnuť a opakovať, ale pred chatov boli na parkovisku osobáky s reťaziami...
Nedalo sa tam veru pojazdiť nikde...všetko zapadnuté snehom...hlavná chata bola ešte ako tak, ale okolité ,, ubytovacie ,, chatky čistá ,, romantika ,,...taký pajzel bol v r. 1989 na intráku.
- čo ma však občas zarazí a nepochopím to, ked ide báčik na Zetore, na všetkých kolesách hrotové reťaze, dlávi sa po tej kaši ako chu.j a radlicu vezie vo vzduchu...to isté cestári

Autor:  Martinoff [ Str, 06.03.2013, 9:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Tepes píše:
Zdravím

Písalo sa tu o klepaní v motore...tiež som tam popísal, že to robí aj v mojom Pajere
- najhoršie je, že občas to prestane...
- nedávno to prestalo úplne...pekne som prešiel 50km väčšinou do kopca...neklepalo to vôbec ani na voľnobeh
- späť z kopca na rýchlosti bez plynu to začalo znova
- ked štartujem studený motor, vytláčam vždy spojku...pri štarte to sklepoce, spojku pustím a čiastočne prestane...potom pojazdím, povedzme aj z kopca a začne to
Jeden ,, odborník ,, mi menil lamelu spojky
Nevie niekto čo by to mohlo byť ?
dakujem


Skús to natočiť na telefón a šupnúť sem. Lepšie raz vidieť ako 100x počuť :-D .

Autor:  jenki [ Str, 06.03.2013, 11:21 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Ja štartujem zásadne bez šlapania na spojku už pekných pár rokov. Dostal som takú radu... a vyzerá to, že správnu.
Naviac mi niekto z Patrolákov povedal, že aj Patrolu nerobí dobre vytlačená spojka pri štartovaní. Čiže sa mi zišli dve rovnaké rady, tak sa ich držím.
Inak Pajero nemá ani po náročnej prevádzke zatiaľ žiadne pazvuky.

Autor:  Tepes [ Str, 06.03.2013, 11:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Skúsim to teda nahrať na telefon a dať sem.
O tej spojke radil náš profesor na strednej...hlavne v zime načo mordovať baterku aby točila aj prevodovku so stuhnutým olejom...

Autor:  jenki [ Str, 06.03.2013, 11:44 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Pán profesor získaval vedomosti ešte v čase iných olejov... Mne zase tvrdil odborník na motory, že ak sa raz pohne mechanika, má dosť zotrvačných momentov aby pretočila a nahodila, ak je auto OK. A dnešné oleje zďaleka netuhnú tak ako M4A.
Naviac vraj tlak na kľukové ložisko bez oleja nemá práve dobrý vplyv na jeho životnosť a tichý chod.
Ale fakt je, že to už tak robím dlho a bez problémov.
Dávam len svoju osobnú skúsenosť.

Autor:  bull4x4 [ Str, 06.03.2013, 18:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

mne patrol suverene lepsie nastartuje pri vytlacenej spojke, hlavne v mrazoch, to normalne pocujem, ako sa trapi, nove olej, spojka 2 roky, komplet menena

BMW bez vytlacenej spojky ani len nezacne startovat

a este OT pouzivam taku srandu, vo velkych zimach bliknem dialkovymi svetlami, na ozivenie aku, taky prezitok so S120 :-D

Autor:  Tepes [ Str, 06.03.2013, 18:47 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Pri - 20° môže byť olej nový aký chce, aj tak dostane štarter aj baterka zabrať...preto niekto na takéto technické záležitosti nepozerá a nevytláča spojku a niekto áno...niekto nemení baterku ani po 3 rokoch a niekto áno

Autor:  colt.45 [ Str, 06.03.2013, 19:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

[quote="bull4x4"]mne patrol suverene lepsie nastartuje pri vytlacenej spojke

toto môžem potvrdiť aj ja a to nielen v mrazoch. Octaviu bez spojky točím dvakrát tak dlho ako so spojkou.

Autor:  Tepes [ Str, 11.12.2013, 11:36 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Zdravím,

Chcem sa opýtať, či tu niekto jazdí na Pajku s gumami 265/70/15 T3 EXTREME na dlhšie trate po asfalte a ako sa to správa?
- ide mi o to, že by som rád pojazdil pri Brezne, ale išiel by som rovno s papučami po hlavnej až tam, aby som nemusel viesť aj prezúvky.

Autor:  jenki [ Str, 11.12.2013, 11:53 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Jazdím na Pajere trošku väčší rozmer 33x10,5x15 pneu Silverstone 117Xtreme (teda originál a nie protektor) a bežne sa presúvam napr. zo Zvolena do Tisovca na ostrých pneu.
Fakt je ten, že sa ničia a tiež, že musím jazdiť pomalšie a opatrnejšie, ale nie je to nejaký problém.
Hučia na ceste ako čert.

Autor:  tomato [ Str, 11.12.2013, 12:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Jazdim celorocne na T3 ....vsade, cesta, necesta dialnica....nechce sa mi stale dookola prezuvat a myslim ze tie gumy niesu az tak extremne drahe...samozrejme musis menit castejsie...na hluk som si uz akosi zvykol, aj ked niekedy je to otravne.
Akurat v zime je to obcas celkom sranda :)

Autor:  Tepes [ Str, 11.12.2013, 13:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Jazdím na Pajere trošku väčší rozmer 33x10,5x15 pneu Silverstone 117Xtreme
- Jenki, mám krátke Pajo...niekde sú tu vpredu asi aj fotky...obuté mám pneu Talianske protektory kúpené v RS vzor ,, K2 ,, http://www.offroadshop.sk/mudbfg.htm
- pri rozmere 265/75/15 už mám len minimum miesta medzi drapmi a PVC lemami blatníkov
- všimol som si však, že občas pri vytočení a náklone asi šuchajú do podblatníka
- Tebe tento rozmer nechytá nikde ?

Tomato
,, Akurat v zime je to obcas celkom sranda ,,
- s čím je sranda ?...nejdeš to udržať na utlačenom snehu ? ( ľade ? )...či ?

Autor:  jenki [ Str, 11.12.2013, 13:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Tepes, ja mám rovnaké auto, akurát ja mám podvozkovú sadu Ironman komplet (teda zadné pružiny, predné torzky a všetky 4 tlmiče) preto je moje auto vyššie od série.
Tu pozri ako to vyzerá na 33": viewtopic.php?f=4&t=9094&start=210
Pneu BFG AT v rozmere 265/75R16 teda o 2,5cm väčšie ako Tvoje používam úplne bežne a nikdy nikde nechytali.
Tie 33" mie teraz vpredu trochu chytajú pri vytočení, potrebujem po 3 rokoch prevádzky s pevnostným nárazníkom a navijakom prvý raz pridvihnúť predok na torzkách.

Autor:  Martinoff [ Str, 11.12.2013, 13:45 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero 3.5 V6 r.v. 1995

Dupneš na brzdu a máš pocit že si trafil plyn! :-D Brzdná dráha narastá geometrickou radou k pôvodnej rýchlosti...

Stránka 9 z 13 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/