Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 23.05.2024, 5:33
Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 63 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 Blika uzavierka zadnej napravy a stale vrči ked ju zapnem 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
Oplati sa hadat?

Ucho ty vies zrejme kde je moje auto sadni si donho pohraj sa s packami a tlacitkami - presvedcis sa...
Ja viem o com hovorim...
O pritomnosti membrany v zadnom diferaku pajera by som tiez nebol moc presvedceny....

:smt033

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Ned, 18.10.2015, 21:54
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Hesh píše:
Urcite to nie je normalne.... Dalej pises stale len o tom ze zaradis medzinapravovy dif a stale ti nejde uzavierka to ti nepojde nakolko uzavierka ide zapnut len na redukcii ( paka uplne v prednej polohe 4LLC) ty ju mas v polohe 4HLc preto nejde uzavierka.....


Nie,páku mám úplne vpredu v polohe 4LLC

_________________
Miloš


Pon, 19.10.2015, 13:22
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
tak treba hladat chybu niekde inde kedze vsetko blika tak to RJ bere ako nedokonceny ukon zrejme preto nezopina ( Tomato mal vynimocny kus pajera asi :D :D :D )

_________________
Mitsubishi Pajero "Blister fender" 3.5 V6 24v wagon manuál 143 kW (194ps) pri 5000 otáčkach, 313 Nm pri 3500 otáčkach
Staré pořekadlo "Objem ničím nenahradíš"


Pon, 19.10.2015, 13:34
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Hesh píše:
tak treba hladat chybu niekde inde kedze vsetko blika tak to RJ bere ako nedokonceny ukon zrejme preto nezopina ( Tomato mal vynimocny kus pajera asi :D :D :D )

OK,skúsim pozrieť prečo to bliká.....
dík

_________________
Miloš


Pon, 19.10.2015, 13:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Mne tiež nesvietia kontrolky kolies a medzinápravy (žiarovky sú OK), ale zadná uzávierka funguje po zaradení redukcie. Kontrolka zadnej uzávierky pre zmenu svieti - niekedy bliká a kompresor vrčí, treba kúsok potiahnuť dopredu alebo dozadu a uzávierka zapadne.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pon, 19.10.2015, 13:43
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
Martinoff píše:
Mne tiež nesvietia kontrolky kolies a medzinápravy (žiarovky sú OK), ale zadná uzávierka funguje po zaradení redukcie. Kontrolka zadnej uzávierky pre zmenu svieti - niekedy bliká a kompresor vrčí, treba kúsok potiahnuť dopredu alebo dozadu a uzávierka zapadne.

ale mne kompresor nevrčí

_________________
Miloš


Pon, 19.10.2015, 13:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Raz som mal pokazený spínač uzávierky, po výmene fachčí veselo ďalej.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pon, 19.10.2015, 14:38
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Nebolo by rozumnejšie to vystrihať doriti a zapojiť napriamo, dvojlinka, vypínač?

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 19.10.2015, 15:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
MoostanQue píše:
Nebolo by rozumnejšie to vystrihať doriti a zapojiť napriamo, dvojlinka, vypínač?

Bolo! A napriamo od baterky, potom bude uzavierka fungovat aj ked nebudu klucky v zapalovani... :smt126
Sry, musel som.... :-D

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Pon, 19.10.2015, 19:36
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
No, tys tomu nasadil korunu :-D
A porádný vypínač, ťahací na 3x32A, Tahem zapni stiskem vypni woe
eštežes mu neporadil zavariť satelity :smt126

Ono tým že je to celé poprepájané, to robí systém do istej miery blbuvzdorným, nejde zaradiť redukcia bez predku, špéra bez redukcie, ... Ovšem pri príčentej obsluhe to nie je nutné, naopak, niekedy skôr na škodu.
Hlítka tiež má ovládanie uzávierky elektro/podtlak, niektoré verzie ešte s bazizákom vypínajúcim špéru v závislosti od rýchlosti - ja som to všetko vytrhal dopr..eč a vychádzajúc z toho, že obsluhujúci strojník nie je (úplný) osel, uvádzam špéru do činnosti manuálne ventilom, je to funkčné a hlavne sa to imrvére nej.be.

Ale vám to necpem, len navrhujem :err

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 19.10.2015, 20:05
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
milos.majer píše:
Hesh píše:
tak treba hladat chybu niekde inde kedze vsetko blika tak to RJ bere ako nedokonceny ukon zrejme preto nezopina ( Tomato mal vynimocny kus pajera asi :D :D :D )

OK,skúsim pozrieť prečo to bliká.....
dík

kde a ako skontrolujem funkčnosť kompresora?

_________________
Miloš


Pon, 19.10.2015, 20:55
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Lokalizuješ kde v aute sa nachádza :-D
Odpojíš z neho prívodné káble
a napojíš ich na +12 a kostru
ak vrčí, je chyba v prívode
ak nevrčí, je chyba v kompresore

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 19.10.2015, 20:58
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43
Príspevky: 71
Bydlisko: Brusno
Odpoveď s citáciou
MoostanQue píše:
Lokalizuješ kde v aute sa nachádza :-D
Odpojíš z neho prívodné káble
a napojíš ich na +12 a kostru
ak vrčí, je chyba v prívode
ak nevrčí, je chyba v kompresore


a ako sa k nemu dostanem?

_________________
Miloš


Pon, 19.10.2015, 21:08
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Musíš odrezať blatník autogénom :smt108

---

twl, tak to fakt neviem, netuším kde ty máš kompresor. Ale najlepšie tak, že odmontuješ všetko čo je medzi tebou a hľadaným kompresorom, ideálne keby sa to potom dalo aj namontovať naspátek.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 19.10.2015, 21:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Pozri pod pravú zadnú sedačku - dole v tom kastlíku pod nohami smerom k dverám.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Pon, 19.10.2015, 22:21
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 63 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: