4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Prevody http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=1101 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rudi [ Str, 21.02.2007, 23:49 ] |
Predmet príspevku: | Prevody |
No chcel by som sa poradiť,čo by sa asi stalo keby som do Pajera 3.5i 6V 24V dal diferáky s takého istého Pajera len 2.5TD?Teoreticky by to malo ísť potom do pomala a vlastne do sily,nie?Ak sa mýlim skúste mi to niekto vysvetliť.Rozmýšlal som nad tým preto lebo na 3.5i nemám do rezervy žiadny diferák a na 2.5TD mám niečo do rezervy.Pri najhoršiom by som tam prehodil celé nápravy.Čo vy na to? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 22.02.2007, 0:31 ] |
Predmet príspevku: | |
logicky by to malo ist do rychla ... pretoze D ma mensie otacky ,tak by sa to malo vyrovnat rychlejsim difom , ale ... .. stalo sa mi ,ze na BMW bol benzinovy rychlejsi ,ale zas to bolo sportove auto ,nejaky velky benzin nadupany ,tak neviem ci sa to da porovnavat jednoducho treba zratat zuby alebo ak ma niekto manualy ... |
Autor: | palo-cherokee [ Štv, 22.02.2007, 15:46 ] |
Predmet príspevku: | |
no, neviem ako mišivbuši, ale konkrétne u Jeepa mali diesle diferáky pomalšie (väčší prevodový pomer) ako benzíny. voľba prevodového pomeru v dife je skôr o výslednej sile, rozmere pneu a výkone motora. Tým nechcem povedať, že nemá vplyv na rýchlosť. Samozrejme, že má. rozdiely v otáčkach diesel / benzín riešia výrobcovia áut väčšinou už v hlavnej prevodovke. A je to optimalizované ako zostava, t.j. otáčky motora a priebeh točáku - odstupňovanie jednotlivých stupňov v prevodovke - prevody v diferáku - veľkosť pneu Ale všeobecne povedané, že čím väčší obvod kolesa, tým pomalší dif. Príklad: mám 29 palcové gumy a prevod v dife 1:3,73 dám 31 palcové gumy a nechám pôvodný prevod. Auto bude lenivejšie a posunú sa mi prevody - teda tam, kde som predtým išiel na 5-ke, budem musieť radiť 4-ku. A navyše rýchlomer bude ukazovať bludy. (aj keď rýchlomer sa dá nastaviť) vymením prevody za 1:4,11 - teda pomalšie, a všetko bude tak ako má byť ![]() |
Autor: | Rudi [ Štv, 22.02.2007, 16:12 ] |
Predmet príspevku: | |
No Já to chcem práve dať na to hobby Pajero,takže mi vôbec nejde o rýchlosť ale skôr o silu. ![]() ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Štv, 22.02.2007, 17:00 ] |
Predmet príspevku: | |
platí modely od roku 1993 hore, a výnimka potvrdzuje pravidlo ![]() 3.0 12V pomer v dife 1:4875 3.0 24V pomer v dife 1:4875 alebo 1:4,636 3.5 pomer v dife 1:4875 alebo 1:4,625 trojdverové : 1:4,636 2,5D trjdverové pomer v dife 4,625 alebo 1:4,875 päťdverové: 1:5,285 alebo 1:4,875 2,8D trojdverové pomer v dife 1:4,634 2,8D 5dverové pomer v dife 1:4,9 Pajero Sport: 1:4,636 alebo 1:4,9 inak na štítku na aute (pod kapotou, pri ľavom svetle) je uvedený aj prevodový pomer. Je to 4. riadok zhora, posledné 4 čísla |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 22.02.2007, 17:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: rozdiely v otáčkach diesel / benzín riešia výrobcovia áut väčšinou už v hlavnej prevodovke. A je to optimalizované ako zostava, t.j to je prave to ... nissan ma prevodovky rovnake ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Štv, 22.02.2007, 17:32 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: to je prave to ... nissan ma prevodovky rovnake ![]() aj odstupňovaním prevodov??? či len tvarom? aj keď, pri tej jeho motorizácii ![]() ![]() a NIE JE TO PRAVDA !!! MOTOR RD28 Gearratio 1st4.061 2nd2.357 3rd1.490 4th1.000 OD0.862 Reverse4.125 MOTOR ZD3.0DDti Gearratio 1st4.262 2nd2.456 3rd1.488 4th1.000 OD0.851 Reverse3.972 |
Autor: | RADOFFROAD [ Štv, 22.02.2007, 17:51 ] |
Predmet príspevku: | |
som to napisal predtym len tak v skratke ,lebo som si myslel ,ze to kazdy pochopi ,ale vidim ,ze su aj taki ,co to nepochopili ![]() PALO ,NEMYSLEL SOM UPLNE VSETKY NISSANY ,ALE SOM CHCEL POUKAZAT NA BENZIN VERSUS DIESEL (spaniel 3,0 benz a GR 2,8 TD) ...ale ty si poukazal na generacne uplne odlisne modely ,co sa pohonu tyka ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Štv, 22.02.2007, 18:44 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: som to napisal predtym len tak v skratke ,lebo som si myslel ,ze to kazdy pochopi ,ale vidim ,ze su aj taki ,co to nepochopili ![]() PALO ,NEMYSLEL SOM UPLNE VSETKY NISSANY ,ALE SOM CHCEL POUKAZAT NA BENZIN VERSUS DIESEL (spaniel 3,0 benz a GR 2,8 TD) ...ale ty si poukazal na generacne uplne odlisne modely ,co sa pohonu tyka ![]() no dobre, ako chceš ![]() ![]() ![]() máš pravdu, GR-Y61 má inú prevodovku, FS5R50B ![]() prevodovka FS5R30A (patrol K160, K260, GR-Y 60) od roku 1997 1. 3.580 2. 2.077 3. 1360 4. 1.000 5. 0.811 do roku 88 bol na 5.ke prevod 0.751 od roku 89 bol na 5.ke prevod 0.811 takže v tomto máš pravdu, tam boli prevodovky rovnaké ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Rudi [ Štv, 22.02.2007, 19:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak som nad tým rozmýšľaľ a trochu poradil so známim abolo by to naozaj do rýchla asi,takže by to bola kravina.Palino ten štítok by som tam musel najskôr mať.Ale tie prevody na Mitsubishi tak za to dík.A vy dvaja(palo-cherokee+radoffroad)pekne ste sa mi tu rozpísali o Nissanoch. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 23.02.2007, 0:06 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 23.02.2007, 15:14 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: :lol: no , to bolo len pre porovnanie ,princip asi rovnaky a s MITSHUBISHI nemam take skusenosti ![]() tak, tak, bolo to len pre porovnanie Ja som zasa skôr "Jeep positive" žeby sme to prešupli do sekcie Hnissan ![]() |
Autor: | Rudi [ Pia, 23.02.2007, 20:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Chlapi dík aj tak aspoň za záujem. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |