4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Mitsubishi Pajero 2 - brzdy - pedal http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=12344 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Tomo [ Ned, 30.01.2011, 15:20 ] |
Predmet príspevku: | Mitsubishi Pajero 2 - brzdy - pedal |
nazdarek, nenašiel som podobny problem tak sa opýtam. na mojom pajere ked prutšie zabrzdím tak mi pedál ujde až na podlahu , niečo tam zavrči pedalom aj zatrasie, a brzdenie akoby uplne vynechalo. ked pedal stlacam pomaly tak vtedy to brzdi celkom dobre. akoby tam nieco vynechavalo, čo to bude? hlavny brzdovy valec? ABS? kvapalina neubuda. |
Autor: | jenki [ Pon, 31.01.2011, 9:18 ] |
Predmet príspevku: | |
ABS. Brzdí ti to pri tom prepadnutí pedálu? |
Autor: | Tomo [ Pon, 31.01.2011, 18:18 ] |
Predmet príspevku: | |
myslim že nie, potom zabrzdim tak ze naslapavam pedalom. a ked odpojim ABS tak to bude lepsie? alebo treba vymeniť ten ABS bazmek? |
Autor: | Oron72 [ Pon, 31.01.2011, 18:51 ] |
Predmet príspevku: | |
skus vyhodit poistku ABS a vyskusaj,neboj sa nic sa nestane.Ak bude aj napriek tomu padat pedal,tak skus odvzdusnit brzdy a ked nepomoze ani to,tak to moze byt aj hlavny brzdovy valec. |
Autor: | jenki [ Pon, 31.01.2011, 23:52 ] |
Predmet príspevku: | |
No, ja doporučujem odvzdušniť brzdy v každom prípade a hneď - aby si si hubu a nebodaj aj auto nerozbil. To zavrčanie a prepad pedálu je normálny prejav systému ABS - proste pri zablokovaní kolesa odpustí tlak. Ak ti to robí vtedy keď nemá, blokuje sa ti koleso z nejakého dôvodu skôr. Skontroluj aj brzdiče, stav piestikov pod prachovkami, či nie sú skorodované, prípadne vypadaný kov na válčeku okolo piestika. Ten sa môže potom pohybovať nerovnomerne, drhne, pri prudkom stlačení pedálu "skočí" a zablokuje koleso. Ale môžu to byť aj vyššie spomínané problémy, len ja by som šiel týmto postupom. Poistku ABS nemusíš vyhadzovať, stačí vytiahnuť konektor ABS vpravo pred spolujazdcom v motorovom priestore a odstaviť ABS- tak ako vždy keď ideme jazdiť do terénu. Lebo jazda v teréne s ABS môže byť vážny problém, vlastne neriešiteľný, keď sa ti auto odbrzdí a valí sa neovládateľne z kopca. |
Autor: | kupco [ Uto, 01.02.2011, 15:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Jenki to napísal ako z veľkej knihy ale ma pravdu ale skus pozrieť platničky a ak sú dobre pri tej železitosti pozri či ti tam neuniká kvapalina a ak je to všetko OK tak pozri hlavný valec a potom do servusu skontrolovať brzdy na valce a malo by to byt OK to ABS keď nesvieti kontrolka tak je na 99% OK |
Autor: | jenki [ Uto, 01.02.2011, 15:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Na jeseň som repasoval predné brzdy, "zničohonič" sa pravá predná zablokovala. Napriek prehliadke. Platničky boli OK. |
Autor: | kupco [ Uto, 01.02.2011, 17:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Keď sa zablokovala tak to nebolo z ničoho nič ale to vieš už ti sam a ak som napísal niečo zle tak ma oprav myslím to v dobrom nie som najmúdrejší a pajero je dosť nevyspytateľné |
Autor: | jenki [ Str, 02.02.2011, 12:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Čo blázniš, je to OK, ja som len stručne upresnil moju závadu. Platnička sa blokla preto, lebo manžeta bola prasknutá (to pri prehliadke nikto neskontroloval) a zasekol sa piestik. Akurát vymenili kvapalinu. |
Autor: | kupco [ Str, 02.02.2011, 14:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Veď ja nič len som skúšal či sa chytíš a chytáš ako dobre nadstavený motor ja som tento problém riešil práve včera pedál chodil na prázdno až na podlahu boli zodraté platničky no bolo treba spraviť aj valčeky pretesniť už je to OK tak dúfam že mam zas nejaký čas pokoj |
Autor: | Tomo [ Sob, 05.02.2011, 9:44 ] |
Predmet príspevku: | |
na odpojenie ABS ste mysleli toto? tie dva zväzky? ![]() |
Autor: | jenki [ Sob, 05.02.2011, 18:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Stačí jeden, ten bližšie ku blatníku. Zajtra odfotím a dám sem. Inšaláh |
Autor: | Oron72 [ Sob, 05.02.2011, 19:10 ] |
Predmet príspevku: | |
ja naviem na co riesis nejaky zväzok a riskujes,ze sa ti zadrbe a zaoxiduje ked staci vytiahnut iba poistku. |
Autor: | jenki [ Sob, 05.02.2011, 19:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Hmm, Oron ...evidentne Pajero nepoužívaš. Overený postup: My vyťahujeme konektor (odpojíme tým ABS), po ukončení jazdy v teréne zase zastrčíme. Nič tam nekoroduje, nedrbe sa ani neoxiduje. Otvoríš kapotu, vytiahneš a ideš do terénu. Šikovnejší si tam prirobili relátko, aby to mohli vypínať z kabíny, keďže na to ujo Myšivbushi pri konšruovaní zabudol, ale nie je to potrebné. Po zastrčení konektoru/zapnutí systému ABS musíš len vypnúť a zapnúť zapaľovanie, ABS sa načíta a fičíš na normálnu cestu. Kto by sa tam hrabal v poistkách, je tam trt vidieť a ani nevieš, čo všetko na tej poistke ešte môže byť zavesené. |
Autor: | Oron72 [ Sob, 05.02.2011, 19:49 ] |
Predmet príspevku: | |
nemoze byt na nej nic zavesene aby prave to neovplivnilo funkciu ABS, a ci je to misivpi.i alebo hoc co ine,nemyslim si,ze je to dobry tah odpojovat to pri motore,predsa len tam moze vyprsknut voda alebo nieco ine ale ak je to tak lepsie premna-zamna si odpojte co chcete,chcel som len pomoct. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |