Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 11 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 Mitsubishi Pajero 2 2.8 - po vymene turba problem   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Viete mi poradit, co moze sposobovat prepustanie tlaku v turbe pri prudkom stlaceni plynu? Vymenil som repasovane turbo od f.Special Turbo Praha -nikde inde ho nevedeli opravit (ze vraj nevedeli zohnat ND) -zozralo lopatky turbiny vo vyfuku a poskodilo aj celu vyfuk.skrinu. Samozrejme ze to natlacilo olej do celeho vyfuk.systemu a nieco aj do sania. Olej, filtre vymenene, prekontrolovane cele sanie atd. Lenze teraz ked mu viac zoslapnem plyn, turbo zasyci -ako keby cez prepustaci ventil a syci kym nepovolim plyn. Ked na neho slapem kvazi normalne, tak sa nic nedeje. Neda sa s nim vsak predbiehat. Moze to byt olejom v EGR? Stretol sa uz niekto z Vas s tymto problemom? Alebo sa treba obratit na f.ktora repasovala turbo? V sprievodnom liste je uveden, ze turbo bolo aj nasledne preskusane a nastavene. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 1:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ma to katalyzator? 
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 8:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 to keby som vedel...musim pozriet pod auto alebo napisem hollemu do BB nech mi zisti podla VIN-ka. Ak ano, nechci mi povedat, ze budem musiet menit aj ten, lebo ma jebne na cisto. teraz musim dat na repas cerpadlo s tryskami. Ale dobra otazka. Ked to nadrbalo olej vsade do vyfuku..zrejme to meni hodnoty pre ovladanie turba.. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 11:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 je to hlavne zapchate 
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 11:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bacilpyrin 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mne presne toto robilo prasknute tesnenie na výfukovom potrubí tesne za turbom. Vymenil som tesnenie a auto šlape ako má. 
					
						 _________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
 
 LAND ROVER Discovery II. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 15:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no ma to zvuk od vyfuku ako keby bol dakde prasknuty, alebo proste plny oleja. takze dolu cely vyfuk a precistit? nestaci s tym jazdit, ze by sa olej vypalil? idem pozriet egr-ko v akom je stave, to sa da aj bez jamy    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 15:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 egr uplne v pohode, ziaden karbon co som cumel jak puk, pod tesnenim medzi turbom a vyfukom nefuci. hadice vyzeraju byt na pohlad v poriadku, ale robi to nieco take ako keby hadica drzala, ale zvysi sa tlak a pusti to von. Nasiel som jednu podtlakovu hadicku s bielymi ciarkami od niecoho odlomenu, vysadenu ale na strane cerpadla a za boha neviem najst miesto kam patri. pri nastartovani je v nej podtlak a syci. ma tu niekto schemu podtlakov na tomto motore, ze co ide odkial a kam? ci to nema suvis s tym "prepustanim" turba 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 18:28 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 PeterGRko 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja by som siel pekne postupne, odpoj vyfuk a chod sa odviest.
 Odpoj hadicku co ide do cerpadla na ovladanie obohacenia zmesi a na mieste mu dal plny plyn a kontroluj co sa deje na vystupe z hadicky.Sucasne kontroluj ci sa nahodou neotvara pretlakovy ventil na turbe skorej ako by mal a tym padom obchadza turbo 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 05.07.2011, 22:00 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 skusim to tak, ako pises. zaujimala by ma ta hadicka podtlakova co syci a neviem kam patri. ale je na opacnej strane odpojena ako turbo. Inak turbo je komplet po repase z f Special Turbo Praha. raz na to pridem. ale chcem to dat este na repas cerpadla a trysiek, tak mozno oni daco najdu pri demontazi.. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 06.07.2011, 0:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no a problem sa nasiel. netesnost niekde okolo sacieho resp. vyfukoveho potrubia. alebo hadica z IC do sania. Asi kupim nove hadice, tesnenia, pasky a mam svaty pokoj. hadicu som trochu skratil, vymenil pasku a robi to uz len niekedy a menej. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 15:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RedLabel 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.07.2011, 0:48 Príspevky: 20 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 problem s odfukovanim som este neriesil, po dovolenke sa ide na to. podla mna poistny tlak.ventil dostal zabrat. Ale chcem upozornit tymto vsetkych majitelov dieselovych Pajer aby tam davali IBA originalne zhavice a ziadne nahrady!!!! Bosh -acka nahrada -zhavice sa tak spiekli ze kusy zhavicov mi rozdrbali turbo!!! takze len original zhavice NGK 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 19.08.2011, 14:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 11 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |