Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 14 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 zhaviaca jednotka - oprava   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Tomo 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nazdarte,
  Máte niekto skúsenosti z opravou riadiacej jednotky zhavenia na pajero 2,5TD ? ide o jednotku MD 112305  - K8T 75972
  problem je v tom, že v nej zacalo nieco tukať a potom sa zapinaju aj zhaviace relatka pri motore. 
					
						 _________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 15.08.2013, 10:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Matto 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 23.08.2013, 7:52 Príspevky: 62 Bydlisko: Giraltovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Nazdar, mal som tiez problém s zhavením, bud mi nezhavilo vobec alebo malo, tak som to  dal prerobit na priamo, takze zhavim z kabíny cez vypínač, len pritom musim davať pozor aby som neodpalil zhaviče, neviem ci ti to pomoze ale takto som to riesil ja     
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.08.2013, 17:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomo 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nazdar, uz som nad tym uvazoval, a ako to mas poprepajane? tu riadiacu jednotku si uplne vynechal? 
					
						 _________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.08.2013, 17:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 simako7 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54 Príspevky: 450 Bydlisko: Trenčianske Teplice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Asi to má normálne len kábel+ cez nejaký vypínač (poprípade relé) a na žhavič nič viac ale tam môže dôjsť k odpáleniu žhaviča keď to budeš dlho žhaviť, možno by sa to dalo cez nejaké žhaviacie relé čo ti pustí prúd na určitú dobu alebo také niečo ale na to nech odpovedajú páni elektrikári 
					
						 _________________ Už len bruchpláž TDI Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td  Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td  31x10,5R15 T3 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.08.2013, 18:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Matto 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pia, 23.08.2013, 7:52 Príspevky: 62 Bydlisko: Giraltovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						presne tak simako7, je to cez +kábel a poistku, len je to nevýhoda toho ze možes odpalit tie zhavice tak ako si pripomenul a ako som aj pisal skor, treba davať pozor, ale cez to rele by nebolo tiež zle, mohol by sa vyjadrit nejaký elektrikar     
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 29.08.2013, 21:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 rado nd 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1757 Bydlisko: SK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Určite by sa nejaký mohol, ale asi sa žiadny nebude. Skús použiť tlačidlo "Hľadať". 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 30.08.2013, 10:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomo 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jasne, tak nejako to asi urobim, a napojim to cez nejaky casovy vypinac a bude pokoj, hadam    
					
						 _________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 01.09.2013, 7:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Mám to na jednom aute cez schodiskový časovač ... 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 01.09.2013, 8:17 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vladino 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17 Príspevky: 256 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Skusit vrakovisko namiesto  home made ?  Moj nazor     Inak ako tukat ? rychlozhavenie si samo dozhavuje a tuka zapina rele a zhavice ..... mas ok zhavice ?  menil si zhavice alebo su ake tam boli ?  
					
						 _________________ Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select,  2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 07.11.2013, 21:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tunki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						marisko píše: Mám to na jednom aute cez schodiskový časovač ... To je ono.            
					
						 _________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)    .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí* 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 07.11.2013, 23:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomo 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 14.04.2010, 19:23 Príspevky: 115 Bydlisko: Kremnica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 a mate niekto skusenosti s vymenou RJ ?? dám tam druhu ale nema rovnake oznacenie ako moja povodna, ale mala by pasovat na ten typ motora ako mam ja. hm ? 
					
						 _________________ Pajero II. 1991, 2,5TD Wagon, T3 31x10,5xR15- vpredu Insa Turbo, vzadu Vranik 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.11.2013, 11:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vladino 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.03.2011, 15:17 Príspevky: 256 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Este som to neriesil ale viem ze su rozne typy : Na 6V rychlozhavenie a 12V klasa
  Schodiskovy casovac = nemal som moznost sa stym stretnut tak neviem na akom principe to pracuje (je nadstaveny presne na urcity cas alebo sam ho meni podla odporu?). Ak pracuje na principe ze sam nazhavi a vypne v spravny cas tak je to super vec. 
					
						 _________________ Pajero II. 2,5TD GLX 3dv. Super Select,  2x navijak 5,5t, OME, CB, hi-lift, kladka, gurtne,... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.11.2013, 12:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no je to nastavené myslím na 10 sekúnd a vypne sa, pracovné autá parkujeme vo vykurovanej garáži a keď sa náhodou štartuje v mraze tak sa nažhaví dvakrát za sebou a je to (je to v starej dodávke hyundai s motorom 2,5) a ty Tunki nebuď ironický      nebudem predsa do starej kolbásy kupovať žhaviace relé za 200 €     
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.11.2013, 22:21 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tunki 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Nebola v tom žiadna irónia. Ver mi.  Nie každý totiž ocení svojpomocné zneužitie techniky určenej na  úplne iný účel, tak ako ja. Diaľkové z brány  použité na bufik. alebo ventily zo záhradneho zavlažovača použité na prepínanie paliva. Ističe z rozvádzača použité na svetlá. Videl som už aj vysávačovú turbínu na motorke.     Treba si pomôcť ako sa dá. Ale už dosť tohto off-topicu.  
					
						 _________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition  .... Trooper 2.2TD (RIP)    .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí* 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.11.2013, 23:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 14 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |