Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 12 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 po zahriatí vyššie otáčky volnobehu Pajero II 2.5 TD   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 sparco86 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ahojte, mám taký drobný problém s mojim Pajerom. Po naštartovaní, keď je motor studený, tak je volnobeh cca. 800-850 ot./min. No po zahriatí motora, resp. po ujdení nejakej vzdialenosti (spájam si to s tým zahriatím) sa volnobeh zvýši aj nad 1000 ot./min. Ta rozdumujem natom barz už mesác, ale nechce mi nič na rozum prisc, že skadze vitor fuka ... Nestretol sa s tým nikto ? Alebo tip, že čo by to mohlo byť ... Je to 2.5 TD r.v. 98     ďakujem vopred za rady.  
					
						 _________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 25.11.2014, 8:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 peterss 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53 Príspevky: 187 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nemas povytiahnuty sitic (rucny plyn) 
					
						 _________________ mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15
  OFFROAD CLUB LUKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 25.11.2014, 9:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DuffGNR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 06.04.2011, 23:02 Príspevky: 111 Bydlisko: Nove Mesto n/V Bzince pod Javorinou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja mam to iste ale na 2,8 ked je studeny tak mam moc nizke otacky a ked sa zohreje uz si pekne klepka. Otacky ja neviem lebo mi nejde otackomer a este som neprisiel nato preco nejde. Nieco ako rucny sytic tam nemam 
					
						 _________________ Nissan Pathfinder r51 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 25.11.2014, 18:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 peterss 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53 Príspevky: 187 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 rucny sitic sa nachadza pod volantom na lavej strane tesne nad packou otvarania nadrze netocit iba potiahnut alebo zatlacit.ak tam nic nieje tak je tam automat. 
					
						 _________________ mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15
  OFFROAD CLUB LUKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 25.11.2014, 18:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DuffGNR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 06.04.2011, 23:02 Príspevky: 111 Bydlisko: Nove Mesto n/V Bzince pod Javorinou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ja tam mam automat, musim sa na to pozriet ci to netreba nejako doladit 
					
						 _________________ Nissan Pathfinder r51 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 25.11.2014, 19:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 peterss 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53 Príspevky: 187 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 automat.sitic je sucastou cerpadla takze treba hladat tam 
					
						 _________________ mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15
  OFFROAD CLUB LUKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 25.11.2014, 19:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Chlapci a nemate nahodou pridanu davku nafty na cerpadle? Lebo to bude asi najskor vasa zalezitost. 
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 26.11.2014, 0:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DuffGNR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 06.04.2011, 23:02 Príspevky: 111 Bydlisko: Nove Mesto n/V Bzince pod Javorinou
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No to neviem, cerpadlo daval predchádzajúci majitel nedavno robit tak neviem ako ho nadstavili, ja uz som chcel na nom trochu ubrat ale neviem sa dostat k tomu srobku na cerpadle 
					
						 _________________ Nissan Pathfinder r51 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 26.11.2014, 13:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 peterss 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Str, 29.10.2014, 23:53 Príspevky: 187 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 asi to bude najskôr v senzore teploty na cerpadle asi asi 
					
						 _________________ mitsubishi pajero II 2,5 TD,silverstone t3 35x11,5 r15
  OFFROAD CLUB LUKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 26.11.2014, 15:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sparco86 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 01.07.2014, 8:39 Príspevky: 110 Bydlisko: Skalica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Moja otázka je zabudnutá .... kebyže mám problém so sytičom, tak sú otáčky vysoké hneď od naštarovania, no mne otáčky stúpnu až po nejakej dobe, keď je motor zahriaty... hm?     
					
						 _________________ Mišáček zerzáček Pajero II 2.5 TD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 26.11.2014, 15:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomato 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 vsak pisem ze mate postelovane cerpadla... ale nie, hladajte si chybu na snimacoch teploty... duff zastav sa uberieme... 
					
						 _________________ Patrol & Patrol...
  ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 26.11.2014, 17:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 stanonb 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 27.12.2010, 16:29 Príspevky: 37 Bydlisko: nova bana
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nakolko pri automatickom "sytici" si cerpadlo prida same, tak treba hladat problem na cerpadle. Ovladane je to chladiacou kvapalinou s motora. Jedna hadicka dnu, druha von. Problem byva ze vela majitelou to odpoji lebo im to zacne tiect. Oprava nie je az tak zlozita, je to mozne opravit aj v domacich podmienkach. Mal som taku skusenost. Auto malo normalne otacky aj pri studenom starte ale casom sa to volako rozladilo a pri starte sa ledva tocil motor. Bolo potrebne drzat plny kym sa auto nezohreje. Samotne zariadenie ovlada packu plynoveho pedalu a tento mechanizmus treba aj nastavit. Po zohriati otacky klesnu na beznu hodnotu. Pokial to nie je funkcne je mozne ze to niekto nastavil aby pri studenom motore motor bezal normalne ale po zohriati sa prirodzene zdvihnu otacky. 
					
						_________________Mitsubishi L200 K74, 2,5 TD, superselect, lift, 31" Discoverer STT EX:Pajero 2,5 TD GLS, zdvihnute, svetelna rampa, navijak 5,4t, CB, podlozky, snorchel, 31ky MT KM2 svoliks@stonline.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.03.2015, 9:28 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 12 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |