Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 19.04.2024, 7:02
Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 46 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 únik oleja pajero 2.8 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33
Príspevky: 143
Bydlisko: KM, ZA
Odpoveď s citáciou
to som moc nepochopil, myslíš zapínať a vypínať zapalovanie a tým pádom žhavenie kým necvakne nejaké relátko?

inak štartujem vždy až ked zhasne kontrolka žhavenia, trvá to možno 6-7s ked je studený motor.

_________________
Pajero 2.8
ex Pajero 3.2Did


Ned, 18.01.2015, 13:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.01.2015, 21:13
Príspevky: 623
Bydlisko: Ba 5
Odpoveď s citáciou
Takze inak...uz tu bolo povedane,ze motor zhavi aj po zhasnuti kontrolky.lepsie nazhavenie nudosiahnes opakovanym,ale dlhym nazhavenim.takze zapnes zapalovanie,rozsvieti sa kontrolka zhavenia.ta po par sekundach zhasne,ale ty nevypnes zapalovanie a dalej cakas.po asi 5-7sekundach zacujes silne cvaknutie spod kapoty.vtedy startujes.daj vediet,ako si dopadol :smt162

_________________
Myšivbuši Pajero II 2,8td , Toyo Open country MT 265/75 R16
Myšivbuši Pajero II 2,8td aut. , Michelin 265/70 R15


Uto, 20.01.2015, 7:36
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33
Príspevky: 143
Bydlisko: KM, ZA
Odpoveď s citáciou
tak sa mi ten únik oleja vrátil, ventilové veko je suché, tadial to netečie. Po štarte som to nechal klepať minútu kým som otvoril bránu a pod autom malá mláčka..

Je tam ešte nejaké miesto nižšie ako ventilové veko kde by to mohlo tiecť? Ked pozerám zboku na motor tak vidím že je zaolejovaný ale nevidno kde to začína. Pod vekom je tesnenie ešte suché a potom najbližšie miesto čo vidno poniže je už zaolejované :(

_________________
Pajero 2.8
ex Pajero 3.2Did


Pon, 09.03.2015, 19:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
skus este povedat ze ktora strana hm?

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Pon, 09.03.2015, 19:59
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33
Príspevky: 143
Bydlisko: KM, ZA
Odpoveď s citáciou
na tej strane kde je turbo/druhá baterka (ktorú tam nemám). ked strčím hlavu tam kde by mala byť tá druhá baterka tak vidím že je motor lesklý od oleja. myslel som že to stekalo z toho zadného polmesiaca z tesnenia pod vekom ventilov ale pokial strčím ruku tak je to suché.

_________________
Pajero 2.8
ex Pajero 3.2Did


Pon, 09.03.2015, 20:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
Moj tip je netesnost sacich zvodov

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Pon, 09.03.2015, 23:29
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33
Príspevky: 143
Bydlisko: KM, ZA
Odpoveď s citáciou
doobeda som pod tým ležal a ten únik je zrejme cez tesnenie olejovej vane.
jeden šrób je tam strhnutý a zrejme pri ňom povolilo tesnenie, ked vypnem zohriaty motor tak medzi tým strhnutým šróbom a dalším v poradí vytlačí pár mililitrov oleja sponad vane a steká to dole. pri zapnutom motore nie. dal som tam druhý šrób, ale zmena žiadna, asi je tam to tesnenie už poškodené.

dá sa na 2.8 dať vaňa dole v pohode alebo tam treba zhodiť aj niečo dalšie?

_________________
Pajero 2.8
ex Pajero 3.2Did


Uto, 10.03.2015, 14:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
Tak mas zaolejovany motor alebo vanu?
Myslim ze by mala ist dole v pohode.
Potom tam daj tmel na olejove vane namiesto tesnenia

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Uto, 10.03.2015, 16:56
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33
Príspevky: 143
Bydlisko: KM, ZA
Odpoveď s citáciou
zaolejované všecko :-) slzí to zrejme na viacerých miestach, dúfal som že to bude to tesnenie pod vekom ventilov, to som vymenil, bol klud dva mesiace plus mínus ale zase som moc nejazdil, len krátke trasy a teraz ako sa oteplilo to začalo cvrkať zas, možno to tesnenie pod vaňou povolilo len teraz, ťažko povedať.

_________________
Pajero 2.8
ex Pajero 3.2Did


Uto, 10.03.2015, 17:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
no ale od vane sa ti tazko zasvini motor...
skus tie sacie zvody

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Uto, 10.03.2015, 17:33
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33
Príspevky: 143
Bydlisko: KM, ZA
Odpoveď s citáciou
to chápem, určite tam špiní aj niečo hore, ale zrejme o dosť pomalšie, poutieral som to a dnes sa tam navrchu nezašpinilo nič.
tento cícerok oleja som videl ako vytlačilo spod tej vane, vypol som motor, vliezol pod auto a začalo to tlačiť von. (aj ked nechápem prečo po vypnutí motora, vznikne tam vtedy nejaký pretlak?)

_________________
Pajero 2.8
ex Pajero 3.2Did


Uto, 10.03.2015, 17:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
no to s tym pretlakom ti neviem povedat.
no uvidis....
tvrdim, ze olej ti moze ist aj od sacich zvodov.

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Uto, 10.03.2015, 17:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56
Príspevky: 462
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
nie pretlak sa ti v motori nemoze urobit, jedak je odvetrany a ak by si mal odvetrani zaslepene/upchate tak ti vystreli olejovu mierku

_________________
Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT
Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka :D


Uto, 10.03.2015, 20:29
Profil ICQ
Čumil

Registrovaný: Str, 01.08.2018, 13:07
Príspevky: 2
Odpoveď s citáciou
Ahojte,

chcela by som vas poprosit o radu. Mam Pajero 2.8, rok vyroby 1996. Zacal tiect olej, preteka cez nejaky ventil, automechanik v servise sa vyjadril, ze netusi na co ten ventil sluzi ani ako sa vola a tym padom ho nevie ani objednat. Ze bezne auta takyto ventil nemaju. Ak si zozeniem novy ventil sama, vymeni ho, inak nevie s tym nic robit. Vy by ste nevedeli o aky ventil sa jedna? Prikladam aj fotky, velmi dobre sa to odfotit ale neda.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Este uvazujem nad autorizovanym mitsubishi servisom. Vdaka za rady.


Str, 01.08.2018, 13:49
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
to je snimac tlaku oleja bezna vec, divny automechanik :smt017

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Ned, 05.08.2018, 22:13
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 46 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: