Dnes je štvrtok 1. mája 2025, meniny má nikto a zajtra Žigmund
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Mitsubishi pajero 2.8td super select automat
Autor |
Správa |
Michal0000
Čumil
Registrovaný: Štv, 16.01.2020, 21:24 Príspevky: 1
|
Viem sa orientovať v radeni jednotlivých modov no redukcia mi funguje nasledovne : plný plyn jednotka a drží ju tam stále. Módy hold a power mi v tom pomôžu?... Určite sa musí radit aj v redukcii chápem že to nechce zaradiť vyšší prevodvy stupeň keďže je to mod do najťažšieho terenu... No dvojka redukcia chyba hlavne v prudkých zasnežených kopcoch kde jednotku držím na 4500 otáčkach nonstop aby som vyšiel. A ešte jedna otázka v móde 2h a D auto nebrzdi z kopca skúšal som všetky gombíky pri 2h a L trosku brzdí motor a pri 4lc a l je akoby napevno s motorom... Nechcem držať brdzu celý čas v lese ak idem z kooca... Ďakujem za rady
|
Štv, 16.01.2020, 21:55 |
|
 |
JohnnyPajero
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51 Príspevky: 791 Bydlisko: Preßburg
|
Michal0000 píše: Viem sa orientovať v radeni jednotlivých modov no redukcia mi funguje nasledovne : plný plyn jednotka a drží ju tam stále. Módy hold a power mi v tom pomôžu?... Určite sa musí radit aj v redukcii chápem že to nechce zaradiť vyšší prevodvy stupeň keďže je to mod do najťažšieho terenu... No dvojka redukcia chyba hlavne v prudkých zasnežených kopcoch kde jednotku držím na 4500 otáčkach nonstop aby som vyšiel. A ešte jedna otázka v móde 2h a D auto nebrzdi z kopca skúšal som všetky gombíky pri 2h a L trosku brzdí motor a pri 4lc a l je akoby napevno s motorom... Nechcem držať brdzu celý čas v lese ak idem z kooca... Ďakujem za rady Hmmm, dost zlozito si to napisal, ale vieme sa o tom baviť. Odkial si?
_________________ MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
|
Ned, 19.01.2020, 23:48 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Hold - drží zaradený prevodový stupeň. Používa sa keď chceš zabrániť preklzovaniu kolies z dôvodu preraďovania rýchlostí. Power - je to taký "športový" mód. Preraďuje až vo vysokých otáčkach. Dobré keď potrebuješ rýchlo predbiehať. Redukcia - 4Llc - ak zaradíš D tak si preraďuje od 1 po 3 podľa potreby. Pri 2 radí len 1-2. Pri L je zaradený prvý prevodový stupeň na stálo. Brzdenie motorom - ak máš zaradené D tak sa rozbehneš aj na 140!  Pri 2 zhruba do 70km/h. Na brzdenie motorom slúži L, najlepšie na redukcii. Ale brzdu sem-tam aj tak použiješ. POZOR! Ak máš nohu na brzde čo len trochu zošlapnutú, tak je akoby zošlapnutá spojka a ideš na neutrály!!!
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 21.01.2020, 9:53 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
Hold - drží zaradený prevodový stupeň. Používa sa keď chceš zabrániť preklzovaniu kolies z dôvodu preraďovania rýchlostí.
ešte sa spýtam na jeden detail . 1. Hold - drží zaradený prevodový stupeň- takže vtedy nepreradí ???napr využijem to pri 3ke a stále drží trojku ?? ale to je asi pre manuál či aj AT ?
|
Uto, 21.01.2020, 19:15 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Ja mám automat. Pri hold ( preklad držať) drží zaradený prevodový stupeň až po hraničné otáčky, kedy preradí - nenechá motor uvariť vo vysokých otáčkach, resp. zdochnúť na príliš nízkych. Ja hold používam na extrémne klzkom povrchu pri rozbiehaní - kolesá sa rovnomerne odvaľujú a nedochádza k preklzu pri preradení. V teréne jazdím na redukcii, pri zjazdoch na zaradenom L stupni (jednotka). Starí harcovníci to tu písali x-krát - ako si do kopca vyšiel, tak z neho musíš zísť ( myslené zaradený prevodový stupeň).
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Str, 22.01.2020, 10:09 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
ešte jedna otázka ohladom ovládania na radiacej páke na automate mám tuším sa to volá over drive , to je načo alebo čo to robí dik .
|
Pon, 27.01.2020, 19:46 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Uzamknutie hydromeniča. V D-čku na 3-ke sa uzavrie - niekto to popisuje ako 4-tý prevodový stupeň. Správa sa to podobne, ale nie je to 4-ka. Praktický význam má ( OD off) pri jazde v meste pri častých rozjazdoch a brzdeniach. Tento automat je však odolný, takže ak nejazdíš hodiny po Bratislave v špičke, tak sa tým nemusíš trápiť - hlavne treba pravidelne meniť olej, tuším každých 60 tis. km.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 28.01.2020, 10:01 |
|
 |
matoffroad
Učeň
Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08 Príspevky: 79
|
 . takže toto nemusím vôbec zapínať . oleje sú samozrejmosť .
|
Uto, 28.01.2020, 14:40 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|