Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 11:39
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
 Mitsubishi pajero 2.8td super select automat 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Štv, 16.01.2020, 21:24
Príspevky: 1
Odpoveď s citáciou
Viem sa orientovať v radeni jednotlivých modov no redukcia mi funguje nasledovne : plný plyn jednotka a drží ju tam stále. Módy hold a power mi v tom pomôžu?... Určite sa musí radit aj v redukcii chápem že to nechce zaradiť vyšší prevodvy stupeň keďže je to mod do najťažšieho terenu... No dvojka redukcia chyba hlavne v prudkých zasnežených kopcoch kde jednotku držím na 4500 otáčkach nonstop aby som vyšiel. A ešte jedna otázka v móde 2h a D auto nebrzdi z kopca skúšal som všetky gombíky pri 2h a L trosku brzdí motor a pri 4lc a l je akoby napevno s motorom... Nechcem držať brdzu celý čas v lese ak idem z kooca... Ďakujem za rady


Štv, 16.01.2020, 21:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51
Príspevky: 791
Bydlisko: Preßburg
Odpoveď s citáciou
Michal0000 píše:
Viem sa orientovať v radeni jednotlivých modov no redukcia mi funguje nasledovne : plný plyn jednotka a drží ju tam stále. Módy hold a power mi v tom pomôžu?... Určite sa musí radit aj v redukcii chápem že to nechce zaradiť vyšší prevodvy stupeň keďže je to mod do najťažšieho terenu... No dvojka redukcia chyba hlavne v prudkých zasnežených kopcoch kde jednotku držím na 4500 otáčkach nonstop aby som vyšiel. A ešte jedna otázka v móde 2h a D auto nebrzdi z kopca skúšal som všetky gombíky pri 2h a L trosku brzdí motor a pri 4lc a l je akoby napevno s motorom... Nechcem držať brdzu celý čas v lese ak idem z kooca... Ďakujem za rady

Hmmm, dost zlozito si to napisal, ale vieme sa o tom baviť. Odkial si?

_________________
MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA
Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS


Ned, 19.01.2020, 23:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Hold - drží zaradený prevodový stupeň. Používa sa keď chceš zabrániť preklzovaniu kolies z dôvodu preraďovania rýchlostí.
Power - je to taký "športový" mód. Preraďuje až vo vysokých otáčkach. Dobré keď potrebuješ rýchlo predbiehať.

Redukcia - 4Llc - ak zaradíš D tak si preraďuje od 1 po 3 podľa potreby. Pri 2 radí len 1-2. Pri L je zaradený prvý prevodový stupeň na stálo.
Brzdenie motorom - ak máš zaradené D tak sa rozbehneš aj na 140! :-D Pri 2 zhruba do 70km/h. Na brzdenie motorom slúži L, najlepšie na redukcii. Ale brzdu sem-tam aj tak použiješ.
POZOR! Ak máš nohu na brzde čo len trochu zošlapnutú, tak je akoby zošlapnutá spojka a ideš na neutrály!!!

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Uto, 21.01.2020, 9:53
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
Hold - drží zaradený prevodový stupeň. Používa sa keď chceš zabrániť preklzovaniu kolies z dôvodu preraďovania rýchlostí.


ešte sa spýtam na jeden detail .
1. Hold - drží zaradený prevodový stupeň- takže vtedy nepreradí ???napr využijem to pri 3ke a stále drží trojku ?? ale to je asi pre manuál či aj AT ?


Uto, 21.01.2020, 19:15
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Ja mám automat. Pri hold ( preklad držať) drží zaradený prevodový stupeň až po hraničné otáčky, kedy preradí - nenechá motor uvariť vo vysokých otáčkach, resp. zdochnúť na príliš nízkych. Ja hold používam na extrémne klzkom povrchu pri rozbiehaní - kolesá sa rovnomerne odvaľujú a nedochádza k preklzu pri preradení. V teréne jazdím na redukcii, pri zjazdoch na zaradenom L stupni (jednotka). Starí harcovníci to tu písali x-krát - ako si do kopca vyšiel, tak z neho musíš zísť ( myslené zaradený prevodový stupeň).

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Str, 22.01.2020, 10:09
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
ešte jedna otázka ohladom ovládania na radiacej páke na automate mám tuším sa to volá over drive , to je načo alebo čo to robí dik .


Pon, 27.01.2020, 19:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Uzamknutie hydromeniča. V D-čku na 3-ke sa uzavrie - niekto to popisuje ako 4-tý prevodový stupeň. Správa sa to podobne, ale nie je to 4-ka. Praktický význam má ( OD off) pri jazde v meste pri častých rozjazdoch a brzdeniach. Tento automat je však odolný, takže ak nejazdíš hodiny po Bratislave v špičke, tak sa tým nemusíš trápiť - hlavne treba pravidelne meniť olej, tuším každých 60 tis. km.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Uto, 28.01.2020, 10:01
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
:smt023 . takže toto nemusím vôbec zapínať . oleje sú samozrejmosť .


Uto, 28.01.2020, 14:40
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 8 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: