Dnes je streda 21. mája 2025, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Autor |
Správa |
Freddy
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 11.07.2008, 10:08 Príspevky: 140 Bydlisko: Marianka
|
Poradte mi fešáci. Je potrebné spraviť vela úprav, aby som do pajerka I. dal palivovú nádrž z II. ??? Tá moja to schytala a nejako neviem nikde zohnať nádrž na I. a túto mám k dispozícii za pár eurokoruniek. Jedná sa o 2,5 TD.
Dakujem.
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TD, BF Goodridge M/TR 31 x 10,5 x R15,OLDMAN EMU, ťažné 2,8 t, gurtňa 6m 4tony, prídavné svetlá, naviják 12000 lbs
|
Uto, 27.08.2013, 18:03 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Len aby si vedel ze ja ti neporadim  Ak sa ti nepodari zohnat prid.Povarime,zvecsime,vyrobime novu. Casu moc nemam,ale na teba si najdem 
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 28.08.2013, 22:09 |
|
 |
Freddy
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 11.07.2008, 10:08 Príspevky: 140 Bydlisko: Marianka
|
Dakujem Milan. Uz by sa zislo aj co to pochrumat spolu.  Mohol by si sa stavit uz aj so zvyskom familie. 
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TD, BF Goodridge M/TR 31 x 10,5 x R15,OLDMAN EMU, ťažné 2,8 t, gurtňa 6m 4tony, prídavné svetlá, naviják 12000 lbs
|
Štv, 29.08.2013, 18:59 |
|
 |
tomas1488
Učeň
Registrovaný: Uto, 09.08.2011, 19:44 Príspevky: 60 Bydlisko: TS
|
Máš Wagon alebo krátke? Mám z Wagona z Pajera II, ak chceš, pomeriam rozteč šrobov, rozmer nadrže, pofotím a zistíme, či je rovnaká alebo iná.
|
Sob, 31.08.2013, 18:18 |
|
 |
Freddy
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 11.07.2008, 10:08 Príspevky: 140 Bydlisko: Marianka
|
Mam kratke. 
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TD, BF Goodridge M/TR 31 x 10,5 x R15,OLDMAN EMU, ťažné 2,8 t, gurtňa 6m 4tony, prídavné svetlá, naviják 12000 lbs
|
Pon, 02.09.2013, 5:29 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Vybural si velku dieru alebo je uz komplet hnila?Jednu nadrz co som robil na Mazdu bola z tak tenkeho plechu ze sa nedala ani varit.Dierky som musel zacinovat 
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 02.09.2013, 8:17 |
|
 |
Freddy
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 11.07.2008, 10:08 Príspevky: 140 Bydlisko: Marianka
|
Milanko, vdaka foru snad budem mat nádrž druhú. Dokonca aj typ pasuje. Cínuj si Ty radsej dalej! 
_________________ Mitsubishi Pajero 2,5 TD, BF Goodridge M/TR 31 x 10,5 x R15,OLDMAN EMU, ťažné 2,8 t, gurtňa 6m 4tony, prídavné svetlá, naviják 12000 lbs
|
Pon, 02.09.2013, 18:00 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Ako ta poznam,nepomoze ti to.Leda ak by si si kupil opancierovanu z tanku 
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 02.09.2013, 22:47 |
|
 |
JohnnyPajero
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51 Príspevky: 791 Bydlisko: Preßburg
|
Freddy, mal som, volal som, auto je uz na ND. Zistia, ci je tam este nadrz. Ked sa ozvu, dam Ti vediet.
_________________ MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
|
Uto, 03.09.2013, 19:23 |
|
 |
phill1225
Učeň
Registrovaný: Uto, 26.05.2020, 9:33 Príspevky: 11
|
Zistil som ze mi na pajero 1 wagon tecie nadrz okolo kruhu z ktoreho idu dve hadicky. vyvod k motoru a asi prepad. nasiel som ze je tam tesnenie ktore sa da objednat. A teraz otazka, ako sa to da vymenit?
1. zvnutra je servisna diera ale ta mi pride dost mala. Viem cez servisny otvor vytiahnut mechanizmus sania paliva z nadrze? 2. druha moznost je dvihnut zadok tak aby diferak siel co najnizsie. 3. Alebo demontovat celu nadrz. Treba odpojit dve hadice, rozpojit kabel, Nalievaci lievik ako najlahsie odpojim?
4. Ked odpojim palivove hadice, nezavzdnusni sa system a co potom?
Vie mi poradit niekto postup ktory boli namenej?
_________________ Pajero 1, Diesel, 1988, pneu T3, Auto mi sluzi ako traktor a neskutocny pracant v lese na tazbu dreva, vozenie kamenov a vypomoc na vcelnici. Jazda len v tazkom offroad terene. Zivotom prinuteny automechanik kedze auto je daleko v horach bez znaciek.
|
Pon, 22.02.2021, 10:57 |
|
 |
phill1225
Učeň
Registrovaný: Uto, 26.05.2020, 9:33 Príspevky: 11
|
phill1225 píše: Zistil som ze mi na pajero 1 wagon tecie nadrz okolo kruhu z ktoreho idu dve hadicky. vyvod k motoru a asi prepad. nasiel som ze je tam tesnenie ktore sa da objednat. A teraz otazka, ako sa to da vymenit?
1. zvnutra je servisna diera ale ta mi pride dost mala. Viem cez servisny otvor vytiahnut mechanizmus sania paliva z nadrze? 2. druha moznost je dvihnut zadok tak aby diferak siel co najnizsie. 3. Alebo demontovat celu nadrz. Treba odpojit dve hadice, rozpojit kabel, Nalievaci lievik ako najlahsie odpojim?
4. Ked odpojim palivove hadice, nezavzdnusni sa system a co potom?
Vie mi poradit niekto postup ktory boli namenej? Takze niektore pajerka to maju tak ze sa zo servisnej diery da dostat k filtrom. Moje ale nie. musela ist dole cela nadrz na 2+2 sroboch aj s ochrannym krytom. odpojit 2palivove hadice, 1x elektrospojkoka. 2x nalievacia rura+odvzdusnovak.
_________________ Pajero 1, Diesel, 1988, pneu T3, Auto mi sluzi ako traktor a neskutocny pracant v lese na tazbu dreva, vozenie kamenov a vypomoc na vcelnici. Jazda len v tazkom offroad terene. Zivotom prinuteny automechanik kedze auto je daleko v horach bez znaciek.
|
Pon, 01.03.2021, 13:03 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|