Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 11.05.2024, 17:40
Dnes je sobota 11. mája 2024, meniny má Blažena a zajtra Pankrác




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 108 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 startovanie Mitsubishi PAjero 2,8 TD 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
OK, čerpadlo ma mazanie od motora alebo vlastnú olej. náplň?
PS: predpokladám že je to radové čerpadlo.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Uto, 01.12.2009, 22:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
cerpadlo je rotacne ale mohli by ste citat aj starsie vlakna na tu istu temu tu je este raz link viewtopic.php?t=5245&postdays=0&postorder=asc&start=0

Obrázok
Tu je rez takmer identickeho cerpadla akurat pohon nieje remenom ale ozubenym sukolim mazanym olejom z motora cerpadlo je mazane naftou a vzduch s olejom /vzduch/olej moze prisavat cez hnaci hriadel alebo cez ovladaciu paku.
to mitsubishi je asi ovladane tlakovym regulatorom a nie odstredivim ako je na obrazku ale pre pochop vam to uz musi stacit .

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Str, 02.12.2009, 7:54
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 16.11.2009, 0:24
Príspevky: 6
Bydlisko: Sen Lui
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takže ja som poriešil.. celé som to odvzdušnil a so zalomenými rukami sa budem modliť aby tento stav spokojnosti ostal naďalej... :D

_________________
there is no driving like MITSUBISHI !!!


Str, 02.12.2009, 18:47
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som ti tým len chcel povedať, že zapojením manuálneho alebo el. podávacieho čerpadla ti nemôže ísť nafta do olejovej vane ale späť do nádrže. Nemal som čerpadlo rozobraté, ale ty ano tak mi ešte povedz či je na oske obyčajne gufero alebo je tam špeciálne gufero, alebo je tam labyrint,... Chcem sa touto otázkou dopátrať ktorým smerom tesní to gufero na oske ak tam je.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Str, 02.12.2009, 20:53
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
prosim chlapci skuste si uvedomit ze ak tam doplnite akekolvek cerpadlo rucne /elektricke budu problemy stale.
Elektricke podavacie cerpadlo udrzuje staly tlak v palivovom systeme a pri poklese ho doplnuje. Hrozi ze nafta bude striekat kade tade nakolko cerpadlo je postavene tak ze lamelove podavacie cerpadlo si ma naftu tahat same.

Rucne podavacie cerpadlo je z kaluze do blata lebo jedna vec je po rucnom dotlaceni nafty nastartovat a druha vec je jazda pri ktorej podavacie cerpadlo taha naftu a vytvara podtlak na gufero osí cerpadla a ked aj male mnozstvo vzduchu ale vyrazne rozhodí casovanie vstreku nakolko vzduch je na rozdiel od nafty stlacitelny. Skratka vykon bude vyrazne iny a spotreba ani nehovorim

A dost ma udivuje ze sem chodia ludia pytat radu a ked im poradis tak chcu robit a obhajovat sposob ktory nezarucuje vysledok a spolahlivost.

Ja kym som prisiel k rieseniu som 3krat odfajcil starter.
Skontrolovat cely system privodu paliva a ak je vsetko v poriadku treba spravit cerpadlo a mozte zabudnut na najblizsich par rokov na tuto zavadu.

Igor_SB to gufero musi tesnit oboma smermi lebo nafta z cerpadla nesmie von a vzduch alebo motorovy olej dnu.
A pri remenovom rozvode by ta nafta vytiekla na zem a do deklov rozvodoveho remena a pri motore 4M40 vytecie do olejovej vane to je skratka fakt podmieneny fyzikalnymi zakonmy :-) AK JE VSETKO NA CERPADLE V PORIADKU POTECIE NAFTA AJ PO PRIDANí PRíDAVNéHO CERPADLA DO NáDRZE, ale to ho tam nebude treba.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Štv, 03.12.2009, 8:13
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ďakujem, len som tými svojími prispevkami chcel naznačiť, povedať to čo ty v poslednom. Že namontovanim ručnej pumpy sa nič nepokazí. Toť vsio. A oveľa častejšie je pri poruchách štartovania na príčine netesnosť palivového systému ako netesnosť čerpadla.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Štv, 03.12.2009, 14:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ale privod paliva sa riesil ako prvy na zaciatku vlakna preto sa postupilo az k cerpadlu ja som skoncil tak isto.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Štv, 03.12.2009, 19:57
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze dopisem skusenost :-)

Za Palivovy Filter som napojil cerpadielko z ostrekovacov z BMW.
To velke co je na predne svetla. Ma velke lopatky takze prepusta naftu aj bez zapnutia.

Takze rano ked startnem a po minute pocujem ze sa znizuju otacky zapnem ho na 10 sec a zvycajne uz je potom dobre cely den.
Takze ako docasne nudzove riesenie sa to da pouzit.

Dufam ze vyjde cas a vyberiem a dam dat do kopy cerpadlo.
Inac blbne to pri 9 az -4 stupne.

Pri starte napr. -14 uz ide akoby sitic a fest vysoke otacky a vtedy to nezvyklo zblbnut. Ked dam spravit cerpadlo napisem vysledny verdikt co tomu ozaj bolo :-)

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Pon, 12.04.2010, 19:06
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze s odstupom casu pisem dalsi postup s tymto problemom.

Podavacie cerpadlo pomohlo ,ale behom roka sa problem zhorsoval a nestacilo zapnut cerpadlo pri starte na minutku ale uz muselo ist za jazdy v kuse. Kedze auto jazdilo a cas na rozoberanie kym ide nie je jazdil som tak 3 roky cca 70.000 km a za posledne 4 mesiace som postrehol ze pribuda mi olej v motore :-D

Teraz mi pri naklone natiahlo olej do motora zacal dymyt a isiel do vysokych otacok a musel som ho udusit cez rychlost. Po nastartovani uz isiel normalne takze pomalicky som dosiel domov. Pozrel som risku a olejom bol minimalne 5 cm nad maximom :shock:

Takze zajtra mozem vyberat cerpadlo a vymenit simering pri tom rozvodovom kolese.
Co som mal uz spravit vlastne pred 3ma rokmi.

Nevie niekto obj. cislo simeringu pripadne kde ho objednam ? Elit, Intercas atd... Alebo nejaku sadu tesneni.

Diki pekne

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Ned, 02.12.2012, 23:50
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
olej ti v motore nepribuda-len nafta ti cez to gufero ide do oleja-zazil som to na 2,8 pajere a musis vybrat cerpadlo-a skontroluj aj spanovaky na retazi-rozvode-zvyknu odchadzat-len nedavno ma niekto na fore presviedcal,ze v 2,8 v pajere nie je spojenie cerpadla s olejom-teraz uz nepamatam kto to bol :-D


Pon, 03.12.2012, 0:06
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nasiel som uz asi simering :
http://www.elitecat.sk/ArticleBrowser.a ... 61+615+373

a toto bude asi komplet tesniaca sada :
http://www.elitecat.sk/ArticleBrowser.a ... 0010%20059

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Pon, 03.12.2012, 0:21
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako skontrolovat spanovaky ?
Co pozeram obrazky je tam len jeden asi hydraolicky a klzak.

Co presne na tom pozriet ? Dik

Pripadne nemate niekto manual / postup na vymenu rozvodovej retaze ?
Ak prosim hodte link ,alebo poslite pdf na mail. juraj@fusion.sk

Sada rozvodu vychadza okolo 100 Eur tak uz by sa vymenilo.

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Pon, 03.12.2012, 0:30
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
po 300tisic km zvikne ten rozvod retazovy cinkat-je opotrebovany ten klzak-ak to budes rozoberat tak to radsej vymen a mas svaty pokoj-tak sme to urobili my


Pon, 03.12.2012, 0:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ecike ako si to nakoniec doriesil?


Str, 16.01.2013, 11:17
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze demontaz cerpadla. Dal som ho z repasovat . Cena 150 Eur komplet aj s pracou. Vraj keby som len vymenil simering by nepomohlo lebo uz aj oska bola vybehana.

Nahodil som a ide ako hodinky. Startuje tak jak predtym na tuk a ci je teplo alebo aj -10 nepadaju otacky. Za studena drzi aj uz nizsie otacky ako pred tym.

Co som cital po internete viac takych pripadov tak ze je to asi choroba tych cerpadiel takze na cca 200.000km nutny servis.

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Str, 16.01.2013, 21:25
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 108 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: