|
Hľadať • Registrovať •
FAQ •
Anjeli •
Pravidlá •
Rapid Link
• Prihlásenie
|
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevok: 1 ] |
|
Zadná náprava Mitsubishi Pajero
Autor |
Správa |
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Chcel by som ponuknuť informacie ohladom nápravy na pajero,ku ktorým sme vcera dospeli.Cele sa to odohralo už pred mesiacom ked kolega menil poloos pred akciou a domov prišiel len na predku. Vcera sme sa do toho pustili ,mali sme k dispozicii novy obal nápravy + dalsiu napravu ale s auta na listové pera ,my riešime teraz strunovú.Po rozobratí pôvodnej sme zistili vymlete ložisko na jednej strane a druhé v zlom stave. Diferencial bol skontrolovaný a v poriadku osadený do noveho obalu.Vymontovali sme s listovej nápravy polosi a problem na svete-lebo boli krátke ,nastalo meranie náprav-ROZMER -A- zistili sme
náprava s listovými pružením..1243mm
1 náprava s vinutým pružením..1273mm
2 náprava s vynutým ružením.. 1310mm
dalej sa napravy líšia velkosťou krčka osadenia ložiska 5 resp 10 a 11mm,s toho vyplýva že treba dať pozor pri výmene častí náprav aj pri zdanlivo identických nápravach 1 a 2.
Dalšia vec ,na ktoru treba dať pozor je že polosi a diferencial tvoria spolu sustavu ktora sa podiela na vymedzení vôle ložísk na polosiach.Obrázok v dalsej časti. [img][img]http://www.4x4club.sk/forum/userpix/763_zadn_naprava_mitsubishi_1.jpg[/img]
To znamena že pri vylagrovaní jednej strany sa objaví vôla na ložisku aj na druhej strane.
Dakujem Rudimu za odborne poradenstvo.[/img]
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Ned, 01.03.2009, 11:42 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevok: 1 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|