4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Wagon 2,8 td útočí (znovu)
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=8092
Stránka 1 z 3

Autor:  Roland [ Str, 10.06.2009, 19:22 ]
Predmet príspevku:  Wagon 2,8 td útočí (znovu)

Bol raz jeden tankodrom. A tak nic netusiaca posadka po tridsiatich kilometroch zistuje nove zvuky z oblasti motora a znizujuci sa tlak v mazacom systeme . A tak tu pride nove vlakno ako sa zase zo stareho gepla pojazdny offroad zrodi :-D .Bude vela foto a inych uzitocnych tlachov. Dufam ze sa seci tesite za sa mi to zase podrbkalo :D

Autor:  Roland [ Str, 17.06.2009, 19:17 ]
Predmet príspevku: 

Nechodili sme daleko len k turbu som sa dostal a dosiel som na to ze ma taku volu na oske ze sa cudujem ze tie vrtulky nevypochodovali niektorym otvorom von.Turbo bolo po kompletnej G.O. Som zvedavy ako sa k tomu postavia majstri vo firme kde to robili, zatial ich spominat nebudem. Dam vediet co a ako dalej asi budem vediet v Piatok.

Autor:  Roland [ Štv, 18.06.2009, 23:04 ]
Predmet príspevku: 

No turbo prebrali a vypisali reklamacny list teraz pockame uvidime. :roll:

Autor:  Kapo [ Štv, 18.06.2009, 23:24 ]
Predmet príspevku: 

Pozerám, že si začal písať bestseller. :D

Už som zvedavý na dalšie pokračovanie.

Autor:  joso [ Štv, 18.06.2009, 23:27 ]
Predmet príspevku: 

Kapo keby zacal od zaciatku co auto kupil mozno by aj 3 vydania b boli :shock: .

Autor:  chnypa [ Pia, 19.06.2009, 7:49 ]
Predmet príspevku: 

3 je málo, podľa mňa by to zaplnilo minimálne Bibliothèque Nationale de France. :-D
Náš Wagon jednoducho žiarli (táto vlastnosť je preukázateľne dokázateľná aj na psoch a iných domácich zveroch), že sme uprednostnili malú micinu. Malá vrtká, dobre jazdí. 8-)
Neviem, ako sa to bude vyvíjať ďalej, človek aby sa aj bál k wagonu priblížiť, možno by sme s ním mali navštíviť poradňu. :roll:

Autor:  Andrej [ Pia, 19.06.2009, 9:02 ]
Predmet príspevku: 

No jo asi treba zajsť za psychoškou Kudlákovou :-D

Autor:  Roland [ Ned, 26.07.2009, 13:55 ]
Predmet príspevku: 

Turbo je sice opravene ale reklamacia nebola uznana nakolko opotrebenie na uzle turba nastalo vinou necistot v oleji takze sa nemozem ani hnevat a nema vyznam tvrdit ze to tak nebolo ked ...
Co ma celkom tesi spravili mi cenu za opravu ze za nakup suciastok tak teraz priblizne tusim kolko na mne prvy krat zarobili ale aj tak to bolo od nich mile.
Asi bude iny motor.Predbezne

Autor:  Roland [ Str, 05.08.2009, 22:23 ]
Predmet príspevku: 

Zatial iny motor nebude je kriza bude stary opraveny .
Zajtra spustim operaciu Pitva micinowa. :smt163 :smt140

Autor:  Roland [ Pia, 07.08.2009, 17:46 ]
Predmet príspevku: 

Takze tu su nejake obr. z pitvy
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Obrázok
Zajtra mozno aj cosi z rozborky motora

Autor:  Roland [ Sob, 08.08.2009, 12:47 ]
Predmet príspevku: 

pokracovanie
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok
ObrázokObrázok
ObrázokObrázokObrázok

Autor:  qickshare [ Sob, 08.08.2009, 13:16 ]
Predmet príspevku: 

pocuj vidim ze si nejaky mechanik kvapka mi olej zo spodu kde je spojena prevodovka z motorom vana je pretesnena ta to nieje moze to by t gufero,simering kvapka cierny olej ak ano staci vybrat prevodovku ci aj motor a mam to dat vymenit alebo co stym spravit vadi to velmo alebo este pobeham co sa moze stat :!:

Autor:  Roland [ Sob, 08.08.2009, 22:09 ]
Predmet príspevku: 

vadi to len relativne.
Ja som na zadnom gufere znicil motor tak ze som pri brodení nabral vodoblatko do olejovej vane a slak trafil vsetky loziska na kluke ojnicne loziska tiez a zatial som si neni isty ale asi aj piestne capy a tym smerom sa pobralo aj turbo.
A to som presiel len 30 km.
Co sa tyka jazdenia s touto vadou nebude problem az na ekologiu a pravidelne kontrolovat napln oleja sak vies preco ked uz tecie tak sa bude mínat viac ci menej.
Inak nehrozi asi nic vazneho.
Pre odstranenie zavady cesta mensieho odporu bude zo strany prevodovky pretoze ked ide motor von treba vsetky naplne vypustit a to aj klímu.

Autor:  joso [ Sob, 08.08.2009, 22:16 ]
Predmet príspevku: 

Zalezi od toho co za pajerko ma :wink: . Pri 2,5ke klima neee. motor vyhodim skor aj nahodim ako prevodovku.

Autor:  Roland [ Sob, 08.08.2009, 22:21 ]
Predmet príspevku: 

ale aj tak vypustas chladiacu zmes a servo olej a podla mna su aj 2,5 s klimou . :-D

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/