4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Pajero - Big Problem? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=8801 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | bikker [ Str, 09.09.2009, 12:44 ] |
Predmet príspevku: | Pajero - Big Problem? |
Čauko všetci, mám taký problém s mojim Pajerom, je to r.v. 89 2,5 TD, ma už všeličo za sebou, ale do nedávna ešte slúžil na jedničku, ale jedného pekného dňa som šiel s trošku väčšou záťažou (ťahal som vozík s hlinou) na miesto som došiel v pohode, vypol som motor, ale pak už nenaskočil, štartér točí ale motor nenaskakuje, skušal som aj naftu na priamo, ale aj tak nič... ...a ešte od niekal uniká olej, ale ešte som nezistil od kial, lebo je to dosť rosprskané po motore... za všetky rady vopred ďakujem.... |
Autor: | 603 [ Str, 09.09.2009, 13:44 ] |
Predmet príspevku: | |
vseobecne, ked je rozprskane po motore, vacsinou byva prdnuty chladic, alebo nieco okolo a odtial vrtula strhava... hlavne ak je olej este studeny a niekto tomu da na frak.. |
Autor: | Karlito [ Str, 09.09.2009, 15:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Za prvé, nehovorí sa že máme problém, ale priestor pre zlepšenie. Olej, nejde Ti od kľuky?!"' Bacha, rozleptal by obidva remene a ten menší - kľuka - olej čerpadlo - kladka - vyvažovací hriadeľ rád praskne a zhodí Ti hlavný rozvoďák. No ale: 1.) žhavíš? 2.) ide niečo z výfuku? Biele, čierne, šedivé? 3.) ako vyzerá palivový filter? 4.) nie je "TUNKI" podtlak v nádrži? -ka- |
Autor: | Tunki [ Str, 09.09.2009, 15:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Nechápem , na čo narážaš tým Tunki podtlak................... ved ja som neriešil poruchu motora...............že ako nejde mi po pár kilometroch............ Motor mi ide a pôjde. Ja som tam nevedel, či možem pri rekonštrukcii vyhodiť nejaké zbytočnosti z nádrže. A ony to zbytočnosti nakoniec aj sú..............ale v offroade užitočné. (pretlakový systém ) To bikker: Karlito tu velmi správne podotkol, že si nám neopísal poruchu bližšie. Nikto nieje jasnovidec. " Nejde mi motor! Pomôžte! Hilfe! ![]() |
Autor: | Karlito [ Štv, 10.09.2009, 3:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Tunki, bolo to v uvodzovkách a nehľadaj v tom ništ zákerného - bez toho TUNKI by ta veta znela rovnako, ale takto sa pár znalých zasmialo.... ![]() -ka- |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 10.09.2009, 7:40 ] |
Predmet príspevku: | |
máš v micu továrenský imobilizér ??? |
Autor: | Tunki [ Štv, 10.09.2009, 8:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito, šak ja som v tom nehľadal posmešky................... len si ![]() ![]() |
Autor: | Igor_SB [ Štv, 10.09.2009, 9:39 ] |
Predmet príspevku: | |
No tiež sa pripájam k názoru že niečo bude s palivom. Najjednoduchšie riešenie : odpoj hadičku pred naftovym filtrom a fukni späť naftu do nadrže. Možno došlo k upchatiu sitka. Pozri filter, a ak je všetko OK mal by si v pohode naťahať naftu do systemu (teda nezabudni odvzdušniť filter). Jedna z možnosti je aj to že ti prehrdzavela trubka niekde hore pri nadrži (v nadrži) a tebe čerpadlo ťahá falošný vzduch. Potom tu naftu späť do filtra dostaneš veľmi ťažko. spusta riešení, ale choď vylučovacou metódou. A ten olej , napíš aspoň kde je ohnisko teda na ktorej strane motora je ho najviac. Lebo tipov kde to prdlo môže byť veľa. |
Autor: | bikker [ Pia, 11.09.2009, 15:10 ] |
Predmet príspevku: | |
603 píše: vseobecne, ked je rozprskane po motore, vacsinou byva prdnuty chladic, alebo nieco okolo a odtial vrtula strhava... hlavne ak je olej este studeny a niekto tomu da na frak.. Čaute všetci, ďakujem za odpovede, viem bol to len strohý popis....no tak poďme pekne po poriatku... ....mal si pravdu chladič je prdnuty, tečie z prednej strany, olej v danom okamihu bol už zohriaty, lebo na aute sa jazdilo hodnú chvíľu pred tým, potom prišlo vypnutie o opätovné zapnutie už akosi nebolo možné.... |
Autor: | bikker [ Pia, 11.09.2009, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: Za prvé, nehovorí sa že máme problém, ale priestor pre zlepšenie. Olej, nejde Ti od kľuky?!"' Bacha, rozleptal by obidva remene a ten menší - kľuka - olej čerpadlo - kladka - vyvažovací hriadeľ rád praskne a zhodí Ti hlavný rozvoďák. No ale: 1.) žhavíš? 2.) ide niečo z výfuku? Biele, čierne, šedivé? 3.) ako vyzerá palivový filter? 4.) nie je "TUNKI" podtlak v nádrži? -ka- ...ok, tak idem alebo ideme zlepšovať=).....olej nejde od kluky, ale zo zadnej strany motora... ano žhavím ano z výfuku niečo ide ale farbičku ti presne nepoviem... ....paliv. filter sa ešte zistuje.... |
Autor: | bikker [ Pia, 11.09.2009, 15:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: máš v micu továrenský imobilizér ??? ...nie v micu nemám tovaren imob.....pravdu povediac nebolo cez týždeň vela času na opravy, ale ide víkend tak tomu lepšie a konkrétnejšie mrknem na to a pak dám presnejšie info....ale aj tak zatim ďakujem za váš záujem mi pomôcť.... |
Autor: | Kapo [ Pia, 11.09.2009, 16:28 ] |
Predmet príspevku: | |
A riska na kontrolu oleja čo vraví? Zostalo tam ešte niečo? " |
Autor: | efendi [ Pia, 11.09.2009, 17:03 ] |
Predmet príspevku: | |
a este sa na daco zabudlo, ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Pia, 11.09.2009, 18:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Elektromagnetický ventil si myslel. Asi by to chcelo najprv vyskúšať, či sa dostáva paliva. Napríklad tak, že povolíš jednu trubku na tryske, jeden poštartuje a druhý bude pozerať, či stříká. Ale ak sa do toho aspoň trochu nerozumieš, tak to radšej odvez do servisu. |
Autor: | Ecike [ Pon, 14.09.2009, 14:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Hodim len tak mimo. Sa mi stala taka FUNNY vec. Straca sa mi voda z naklonometra originalneho v Pajere 1998 ![]() Sledujem to uz 2 mesiace najprv som myslel ze haluzim a le teraz uz je brutalne do pol tej gule ![]() Stretli ste sa s takym niecim ? Keby bola niekde dole diera nemyzne to tak pomalicky. Takze asi bude hore prasknute a sa odparuje voda ? ![]() Musim rozobrat a poslem foto potom. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |