4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Mitsubishi 2,8td
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=126&t=9140
Stránka 1 z 1

Autor:  ferdo110 [ Pon, 19.10.2009, 16:15 ]
Predmet príspevku:  Mitsubishi 2,8td

zdravim vas vsetkych zaregistroval som sa tu lebo si neviem rady moj stroj vam raz ide raz nejde a tu je problem minule som siel po rovnej ceste a z nicoho nic to zacalo dymit na cierno a stratilo to vykon skusal som to aj odvzdusnit a nepomohlo a ked mu pridavam pocut s podkapoty zvuk akokeby s dvomi lyzickami trieskal o seba a potom to prestane. Den som sa stym babral vecer som zavrel auto ze budem pokracovat rano rano pridem k autu a auto ide mavykon nedymi vsetko oka.Vcera som sa bol zas prejst a zas zacalo robit to iste.filter som enil minuli tyzden palivovy aj vsetky hadice bol tu jeden mechanik a povedal ze vraj je zla pumpa co je na filtri.A preto sa chcem spytat ked auto ide na volnobeh ma byt ta pumpa tvrda lebo ja ju stlacim asi 10 krat a az potom stvrdne a mam na hadici aj sklicko a ked auto odstavim v tom sklicku ostane len trocha nafty ma byt to sklicko stale plne az po vrch?co to moze byt ?cital som tu ze na cerpadle je nejaka sruba a podnou je nejake sitko a ze to byva dost casty problem.Este jedna vec auto startuje na supu na volnobeh nedimi ide hladko jedine ked mu pridam pocut ten zvuku spod kapoty aj to nie stale.poradte prosim .zatial vam vsetkym dakujem

Autor:  Roland [ Pon, 19.10.2009, 19:00 ]
Predmet príspevku: 

ked mas na hadici ten papierikovy co sa dava na embecky ako pridavny filter tak na naftu je to moc huste a kladie jej to velky odpor.
S tym dymenim za urcitych okolnosti to by som vytiahol podtlakovu hadicku co ide do egr ventilu zalomil ju a stiahol takou elektrikarskou zdrhovacou paskou a potom skus pojazdit a uvidis co sa bude diat. Tymto sposobom vlastne vyradis egr ventil ktory mava problem ze v nespravnej chvili ostava otvoreny a prisava do spalovacich priestorov spaliny z vyfuku a tym padom nafta nema s akym kyslikom horiet preto dymi nema vykon a klepe.
Ak to nic nezmeni napis este nejake ukazy za akych okolnosti sa ti co deje.
Napr mne takto strasne auto zblblo ked som zapol klimu a preto lebo bola vymenena jedna podtlakova hadicka s inou na elektropneumatickych ventiloch ktore maju za ulohu na zaklade el signalu rozdelovat a regulovat podtlak k dalsim ovladacim prvkom motora.

Autor:  ferdo110 [ Pon, 19.10.2009, 19:12 ]
Predmet príspevku:  pajero 2,8td

okej a este jedna vec kde najdem ten egr ventil?niesom nejaky macher mechanik ale jked mi clovek povie kde co najdem tak to spravim a ten filter potom mam vyhodit?a stou pumpou to nema nc spolocne co je na filri?

Autor:  Roland [ Pon, 19.10.2009, 19:25 ]
Predmet príspevku: 

egr ventil najdes lahko ide do neho z vyfuku taka tensia ako vyfukova osmahnuta rurka s kratkou harmonikou a napojene je to cez ten ventil do sacieho potrubia priblizne v strede sacieho potrubia a do ventilu ide tenka gumova hadicka ale ked ju vytiahnes tak ju riadne zablenduj ako som uz pisal nech by sa nahodou netratil podtlak zo systemu.

Autor:  ferdo110 [ Pon, 19.10.2009, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

okej zajtra pozajtra vyskusam a co ta pumpa na filtri ma byt tvrda?a este nieco ak to bude ten ventil je to drahe alebo sa da jazdit aj bez toho?

Autor:  Roland [ Pon, 19.10.2009, 19:46 ]
Predmet príspevku: 

vacsinou odide to co dava rozum tomu ventilu a je to tam uplne skoro na nic teda na redukciu nejakych nox vo vyfukovych plynoch takze na nic lebo bez toho ti to bude asi menej dymit cim sa zachovas silne ekologicky
A ta pumpa je tam tiez skoro na nic vacsinou je to pokazene(aj ked o tom nevies) ale to cerpadlo co ma toto auto ma podavacie cerpadlo propelove takze ak by aj nafta za urcitu asi dlhsiu dobu padla tak si ju rychlo dotiahne ale ta pumpa na to vplyv nema ak je palivovy system v poriadku(hlavne tesny) :D

Autor:  ferdo110 [ Uto, 20.10.2009, 11:13 ]
Predmet príspevku: 

No sefe urobil som co ste kazali a auto normalne ozilo slape ako hodinky a teraz sa chcem spytat este jednu vec teraz tu hadicku mam nechat tak zablendovanu a neurobi to auto urcite nic ked je ten ventil odpojeny?A netreba kupit original blendu a zablendovat ten ventil aby tam uz nic neslo?

Autor:  Karlito [ Uto, 20.10.2009, 12:15 ]
Predmet príspevku: 

Doporučujem vymontovať samotný EGR ventil a pod neho dať kus medeného pliešku bez stredovej diery = záslepku. Všetko ostatné nechaj zapojené a na oko to bude vyzerať 100%. Ale do motora pojde len čistý vzduch.

-ka-

Autor:  ferdo110 [ Str, 21.10.2009, 11:57 ]
Predmet príspevku: 

no okej tak tak to urobim a ten ventil ked ho rozoberiem asi ho uz nerozchodim ze?

Autor:  ferdo110 [ Str, 21.10.2009, 12:01 ]
Predmet príspevku: 

a este nieco ta blenda sa da medzi ten ventil a tu harmonikovu trubku?

Autor:  Karlito [ Str, 21.10.2009, 12:04 ]
Predmet príspevku: 

Nie, ventil nerozoberaj, ale demontuj zo sania. Na "harmoniku" nesiahaj.... medzi ventil a sanie :-D

-ka-

Autor:  finder [ Str, 21.10.2009, 12:32 ]
Predmet príspevku: 

Karlito píše:
Doporučujem vymontovať samotný EGR ventil a pod neho dať kus medeného pliešku bez stredovej diery = záslepku. -ka-

Tuto len taky postreh z bruchoplazov - bavil som sa na tuto temu s manikom, ktory ich samozrejme zaslepuje tiez, a povedal, ze (uz neviem ktory renault), pokial nemal v pliesku malicku dierku, tak furt chyba ... Tak donho jemne vrtol dierku, a bolo po problemoch. Akoze haluz, ale proste ta blba elektronika tam musela mat aspon naznak splodin :-D

Autor:  Karlito [ Str, 21.10.2009, 14:17 ]
Predmet príspevku: 

Hej hej, s elektronikou je niekedy veľká radosť a ochota spolupracovať... 2,8TD je tupák a bezmozok :-D Neboj ništ, zaslepiť, zaslepiť a zaslepiť! Ale na odfuk sania a ventil nahradiť štupľom nerobiť a nerobiť a nerobiť :-D :-D :-D

-ka-

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/