Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 02.06.2025, 16:32
Dnes je pondelok 2. júna 2025, meniny má Xénia a zajtra Karolína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Nissan Patrol - do sily 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pozor je to zlozitejsie niektora Y61 ma zadny uplne iny vacsi a prevod zo spaniela je pejo aky rozdiel ? Kedysi som to riesil ale tusim bol maly rozdiel

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 13.04.2011, 18:23
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Španiel 2,8d má prevod 7/36 a 2,8td má pridané po jednom zube, teda 8/37.
Tie prevody z PL majú koľko zubov?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 13.04.2011, 20:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bull4x4 píše:
a casovo je to ako? kolko sa caka na upravu?


ako?

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 13.04.2011, 21:01
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
casovo obvykle 8-12 dni, ale neda sa vzdy spolahnut na dodavatela, stane sa, ze dlhsie, ale bolo to tak len raz, podstatne je, ze posielam auto vzdy s minimalne 2ma prevodovkami, najlkepsie 2ma, momentalne mam 1ks cakatel

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 15.04.2011, 7:26
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
takto to vychadza

TD =4.625
D =5.14
nas prevod = 5,42

...a tie prevody nie su tie co boli kedysi vyrabane v PL, toto su od vyrobcu TRAZIONE (spanielsko)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 15.04.2011, 7:32
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hm 8-12 dni je dost, tak dlho si nemozem dovolit zostat bez auta :(

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pia, 15.04.2011, 11:29
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pockaj, zmena, prave som kupil redukcku z Y61 tak dam spravit dopredu a potom len vymena, co ty na to ?

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 15.04.2011, 11:41
Profil ICQ WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A nezabúdať na maličkosť - silný motor, nie vylágrovanú beštiu :-D

Rado - je rozdiel v prídavnej prevodovke Y60 a Y61??? Mám 61čkovů pod regálom a obhliadkou som nič nezistil.

-ka-

PS: nebudem Vám samozrejme kecať do kšeftu, ale ja osobne by som nešiel do výmenného riešenia - nik netuší, ako je na tom stály prevod = riziko pre obe strany. A čo potom?

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 15.04.2011, 11:46
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak myslis retaz, vychadzam z toho, ze +/- su to podobne rocniky a dalsia vec je, ze velmi zriedka prdne retaz a dalsia vec je, ze vzdy nam pri prerabani povedia, tato je v takom stave, tato v takom...

...rozdiel je sice maly (usporiadanie cidiel tusim ci co) ale ide aj o to, ze psychologicky nechcem davat na Y61 redukcky z Y60 prave koli roku vyroby (na novsie davat stare)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 15.04.2011, 12:13
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
porozmyslam

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Sob, 16.04.2011, 16:54
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1809
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
A nezabúdať na maličkosť - silný motor, nie vylágrovanú beštiu :-D

Myslim ze sa k tomuto vlaknu mozem vyjadrit.Mam od Karlita zrepasnuty motor a od Rada zredukovanu redukcku(viem ze od Kalinovskeho ale zabezpecoval Rado).
Vyrastol som od Troopera 2,8TD cez Patrol 160 2,8 benzin do GR 60 2,8 TD. GRko bola najlepsia volba. Kto tvrdi ze 2,8micka nie je motor nevie o com hovori,pripadne pozna len vyhonene mrdky. Uz po kupe som zistil,ze je to lepsie ako benzinak. Vzdy som tuzil chodit vyjazdy na klepaka s rezervou vykonu. Nebolo to hned ono (pneu 34" T3) ,ale bolo to lepsie ako benzinak.U vas vsetkych som zapisany ako frezovac,ale s tym benzinom to inak neslo.Len plny knedlik a vybehnut.Zato so 60kou to bolo ovela lepsie. Dal som Karlitovi zrepasovat motor nakolko ak raz dokoncim lestenku (plnohodnotny OFF) chcem tam mat 100%ny motor. A Radovi som dal redukcku na upravu.Zatial som jazdil so starym motorom a bol som docela spokojny. Po vymene motora od Karlita som skoro odpadol.
Uuuuplna nadhera.Vsetko co som musel vyzivovat plynom som teraz isiel na 2000az 2200 ot. Obrovsky (trosku prehanam) narast vykonu. Uz som aj zacal lutovat ze som dal upravovat redukcku,Lebo som mal pocit ze uz ju netreba. Skutocne to auto islo vsade a hlavne v pohode. Redukcka vsak prisla od Rada , tak som ju tam pred Tisovcom dal na vyskusanie.
No uz ju von nedam.Az do lestenky. Džipkari mi neuveria ale mozem smelo povedat ze ide ako Džip. Cely Tisovec sme spolu jazdili 2ks GR 60 a 3 ks Jeep 4,0. Dookola som cez CB otravoval chalanov co maju zaradene a bol som v tych istych kvaltoch,terene a isli sne rovnako rychlo. Vsetky vyjazdy som daval na 2-3. Cize s rezervou vykonu a v pohodovej nizkej rychlosti. Kto ma videl hrabat v dolinke na navijakovom vyjazde urcite netusil ze to bolo na 2ke. Chalani si zo mna aj robili prdel.ked som isiel vyjazdy krokom ale ja som si vychutnaval ze lezem na strechu pomalicky v pohode a stale mam moznost pridat ak sa mi zachce. A to stale drzim 2000-2500 ot/min Takze je to hlavne o kondicii motora a redukcka je ceresnicka na torte.

_________________
Bývalý offroadak


Sob, 16.04.2011, 21:34
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 31.12.2012, 13:48
Príspevky: 64
Bydlisko: Mestečko
Odpoveď s citáciou
pejo píše:
Odskúšané a namontované. Prevod zo zadnej nápravy španiela 2,8d pasuje na predný, aj zadný diferenciál GR.


na gr 60 alebo 61 ? dik

_________________
Kovovyroba, Gumovyroba, vyroba offroad komponentov a ine e-mail : rasto.of555@gmail.com, tel.č.:0911862716
https://www.facebook.com/autodielyaprislusenstvo/


Ned, 01.11.2015, 22:22
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: