Dnes je pondelok 2. júna 2025, meniny má Xénia a zajtra Karolína
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
pozor je to zlozitejsie niektora Y61 ma zadny uplne iny vacsi a prevod zo spaniela je pejo aky rozdiel ? Kedysi som to riesil ale tusim bol maly rozdiel
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Str, 13.04.2011, 18:23 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Španiel 2,8d má prevod 7/36 a 2,8td má pridané po jednom zube, teda 8/37.
Tie prevody z PL majú koľko zubov?
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Str, 13.04.2011, 20:02 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
bull4x4 píše: a casovo je to ako? kolko sa caka na upravu?
ako?
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 13.04.2011, 21:01 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
casovo obvykle 8-12 dni, ale neda sa vzdy spolahnut na dodavatela, stane sa, ze dlhsie, ale bolo to tak len raz, podstatne je, ze posielam auto vzdy s minimalne 2ma prevodovkami, najlkepsie 2ma, momentalne mam 1ks cakatel
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 15.04.2011, 7:26 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
takto to vychadza
TD =4.625
D =5.14
nas prevod = 5,42
...a tie prevody nie su tie co boli kedysi vyrabane v PL, toto su od vyrobcu TRAZIONE (spanielsko)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 15.04.2011, 7:32 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
hm 8-12 dni je dost, tak dlho si nemozem dovolit zostat bez auta 
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pia, 15.04.2011, 11:29 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
pockaj, zmena, prave som kupil redukcku z Y61 tak dam spravit dopredu a potom len vymena, co ty na to ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 15.04.2011, 11:41 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
A nezabúdať na maličkosť - silný motor, nie vylágrovanú beštiu
Rado - je rozdiel v prídavnej prevodovke Y60 a Y61??? Mám 61čkovů pod regálom a obhliadkou som nič nezistil.
-ka-
PS: nebudem Vám samozrejme kecať do kšeftu, ale ja osobne by som nešiel do výmenného riešenia - nik netuší, ako je na tom stály prevod = riziko pre obe strany. A čo potom?
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 15.04.2011, 11:46 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ak myslis retaz, vychadzam z toho, ze +/- su to podobne rocniky a dalsia vec je, ze velmi zriedka prdne retaz a dalsia vec je, ze vzdy nam pri prerabani povedia, tato je v takom stave, tato v takom...
...rozdiel je sice maly (usporiadanie cidiel tusim ci co) ale ide aj o to, ze psychologicky nechcem davat na Y61 redukcky z Y60 prave koli roku vyroby (na novsie davat stare)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 15.04.2011, 12:13 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
porozmyslam
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 16.04.2011, 16:54 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1809 Bydlisko: SE
|

Karlito píše: A nezabúdať na maličkosť - silný motor, nie vylágrovanú beštiu
Myslim ze sa k tomuto vlaknu mozem vyjadrit.Mam od Karlita zrepasnuty motor a od Rada zredukovanu redukcku(viem ze od Kalinovskeho ale zabezpecoval Rado).
Vyrastol som od Troopera 2,8TD cez Patrol 160 2,8 benzin do GR 60 2,8 TD. GRko bola najlepsia volba. Kto tvrdi ze 2,8micka nie je motor nevie o com hovori,pripadne pozna len vyhonene mrdky. Uz po kupe som zistil,ze je to lepsie ako benzinak. Vzdy som tuzil chodit vyjazdy na klepaka s rezervou vykonu. Nebolo to hned ono (pneu 34" T3) ,ale bolo to lepsie ako benzinak.U vas vsetkych som zapisany ako frezovac,ale s tym benzinom to inak neslo.Len plny knedlik a vybehnut.Zato so 60kou to bolo ovela lepsie. Dal som Karlitovi zrepasovat motor nakolko ak raz dokoncim lestenku (plnohodnotny OFF) chcem tam mat 100%ny motor. A Radovi som dal redukcku na upravu.Zatial som jazdil so starym motorom a bol som docela spokojny. Po vymene motora od Karlita som skoro odpadol.
Uuuuplna nadhera.Vsetko co som musel vyzivovat plynom som teraz isiel na 2000az 2200 ot. Obrovsky (trosku prehanam) narast vykonu. Uz som aj zacal lutovat ze som dal upravovat redukcku,Lebo som mal pocit ze uz ju netreba. Skutocne to auto islo vsade a hlavne v pohode. Redukcka vsak prisla od Rada , tak som ju tam pred Tisovcom dal na vyskusanie.
No uz ju von nedam.Az do lestenky. Džipkari mi neuveria ale mozem smelo povedat ze ide ako Džip. Cely Tisovec sme spolu jazdili 2ks GR 60 a 3 ks Jeep 4,0. Dookola som cez CB otravoval chalanov co maju zaradene a bol som v tych istych kvaltoch,terene a isli sne rovnako rychlo. Vsetky vyjazdy som daval na 2-3. Cize s rezervou vykonu a v pohodovej nizkej rychlosti. Kto ma videl hrabat v dolinke na navijakovom vyjazde urcite netusil ze to bolo na 2ke. Chalani si zo mna aj robili prdel.ked som isiel vyjazdy krokom ale ja som si vychutnaval ze lezem na strechu pomalicky v pohode a stale mam moznost pridat ak sa mi zachce. A to stale drzim 2000-2500 ot/min Takze je to hlavne o kondicii motora a redukcka je ceresnicka na torte.
_________________ Bývalý offroadak
|
Sob, 16.04.2011, 21:34 |
|
 |
rasco00
Učeň
Registrovaný: Pon, 31.12.2012, 13:48 Príspevky: 64 Bydlisko: Mestečko
|
pejo píše: Odskúšané a namontované. Prevod zo zadnej nápravy španiela 2,8d pasuje na predný, aj zadný diferenciál GR. na gr 60 alebo 61 ? dik
_________________Kovovyroba, Gumovyroba, vyroba offroad komponentov a ine e-mail : rasto.of555@gmail.com, tel.č.:0911862716 https://www.facebook.com/autodielyaprislusenstvo/
|
Ned, 01.11.2015, 22:22 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|