Dnes je pondelok 2. júna 2025, meniny má Xénia a zajtra Karolína
Autor |
Správa |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
presne aj kamarat hovoril,ze na tych octavkach tdi treba menit davku vstreku alebo predvstreku paliva-uz nepamatam+ten starter sa tiez daval iny ale mal mat vraj viac zubov ked sa este pamatam 
|
Str, 20.01.2016, 19:28 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
mistreA8 píše: Ale tuto temu mozete uz kludne zavriet uz je dole hlava aj kruzky z piestov. Ked uz si to tak bleskovo rozobral daj vediet ako to vyzera.Ci to bolo naozaj v tych kruzkoch.  No som zvedavy.Ja mam na masine cca 440 000 km a ze by mal neake mensie tlaky sa mi nezda.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 20.01.2016, 19:47 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
S tou davkou to uz je len "docasne" potlacenie problemu, nie odstranenie priciny ... Pri teplom sa vstrekuje menej nafty, takze ked jej tam naladujes viac, tak bafne ... Ale aj pri zvysenej davke raz zdochynajuci starter odide ... Cize repas, alebo iny (zvycajne sa dava novsi typ, malicko silnejsi, co je len dobre). Starter pri TDI je vobec zdroj zabavy ... Co tak kontrola otaciek, a pokial aj na zanovnom starteri nedosiahnes predpisane cislo (on si to vie spocitat), tak neodpali ... Cize napr. ma tocit 250, toci 248, tak smola. Aj keby 235 bolo stale dost. Riesilo sa to novsim fw ... Tocky je samozrejme problem dosiahnut hlavne pri stuhnutych mechanizmoch v zime ... Takze: nafta ok, filter ok, zhavice ok, baterka ok, a ty motaaaas tym starterom a nic ... (rozdiel par otaciek vodic nepostrehne, ale elektronika spolahlivo ano). WTF ? 
|
Str, 20.01.2016, 19:52 |
|
 |
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
Milan píše: mistreA8 píše: Ale tuto temu mozete uz kludne zavriet uz je dole hlava aj kruzky z piestov. Ked uz si to tak bleskovo rozobral daj vediet ako to vyzera.Ci to bolo naozaj v tych kruzkoch.  No som zvedavy.Ja mam na masine cca 440 000 km a ze by mal neake mensie tlaky sa mi nezda. suhlasim s Milanom a tipujem to na cerpadlo alebo zhavice a tiez este na padajucu naftu
|
Str, 20.01.2016, 22:17 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
ljubo píše: a tiez este na padajucu naftu A vies ze sa nebudem cudovat?Tiez som mal s tym problem ,vyriesil som to tusim za 3 €.Ale jednoduchsie je srat sa do motora 
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Str, 20.01.2016, 22:47 |
|
 |
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
a veruže hej 
|
Str, 20.01.2016, 23:02 |
|
 |
mistreA8
Čumil
Registrovaný: Uto, 12.08.2014, 13:33 Príspevky: 7
|
bahno píše: Mutangu,suhlas s tym olejom.Tak sa aj kontroluju kruzky.....zameria sa pred vstreknutim olej a po.A kuka sa,ci sa tlaky podvihli.Ale bavili sme sa o patrolackom vylagrovancovi  a ten by mal chytit,ak zhavice zhavia,aj ked ma kompresiu 18atm.ak nema kopnute rozvody.Kolega pise,ze su premerane.Takze von ich asi nemal a nevie ci a ako zhavia  Kolega, Zhavice boli vonka komplet aj s rampami a boli na ne zapojene a vyskusane aj merakom a potom este zvlast na baterku a su funkcne tak co tu riesis zhavice. Ja som nekupil vo vypredaji merak a nemeriam zhavice zalozene v aute.
|
Štv, 21.01.2016, 11:05 |
|
 |
mistreA8
Čumil
Registrovaný: Uto, 12.08.2014, 13:33 Príspevky: 7
|
Milan píše: mistreA8 píše: Ale tuto temu mozete uz kludne zavriet uz je dole hlava aj kruzky z piestov. Ked uz si to tak bleskovo rozobral daj vediet ako to vyzera.Ci to bolo naozaj v tych kruzkoch.  No som zvedavy.Ja mam na masine cca 440 000 km a ze by mal neake mensie tlaky sa mi nezda. Hlava po zlozeni a naslednom naliati technickeho do sania a vufuku tiekla zo skoro kazdeho jedneho ventilu. Cize sa poslala na odtlakovanie, zrovnanie, zabrusenie ventilov aj sediel a vymenu gufier. Z bloku sa tiez vybrali piesty a na tych kruzkoch nebolo vidno nic, ale tiez sa predtym na vrch piestu naliala nafta a pomaly pretiekla, takze sa objednala sada kruzkou a pomaly sa to bude skladat naspät. Na valcoch nebolo tiez vidno nejake nadmerne opotrebovanie. Inac cena za tu hlavu bola 160 eur. Samozrejme nesmiem zabudnut na zdvihatka po vybrati bolo par kuskov stlacitelnych tak neviem ci ich vymenime alebo nie.
|
Štv, 21.01.2016, 11:10 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
mistreA8 píše: a nemeriam zhavice zalozene v aute. Nebol jeden pripad, ze vonku zhavil a vnutri ee ... Osadili sa druhe, a brnk ...
|
Štv, 21.01.2016, 11:46 |
|
 |
bormen1
Čumil
Registrovaný: Štv, 21.01.2016, 20:16 Príspevky: 2
|
Tlak vo valci sa meria za teploty cca 70-80 °C. Supertlak 34 atmosfér, hranica dobrého tlaku, 28 atmosfér, problematický tlak 26 atmosfér a menej. Po vytiahnutý piesta z motora, a zloženie krúžku z piesta, po vložený do valca, a dorovnaný do roviny, vôla v zámku do 0,5 mm je dobrá, 1 mm, malý problém, 1< mm je väčší problém. Veľmi dôležitý je predvstrek čerpadlá + ostatné veci, ktoré boli spomenuté. Vždy sa začína pri menej finančne náročných veciach. Tesnosť ventilov je rovnaká pri teplom aj v studenom motore (Štart teplého bol údajne v poriadku). Ak su tam hydraulické zdíhatka, ich 100% funkčnosť sa zložitejšie zistuje, aj tvrdé ale aj mäkké zdíhatko môže byť v poriadku.
|
Štv, 21.01.2016, 20:26 |
|
 |
Milan FI
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
|
Bormen1, ak vieš daj typ ako spoľahlivo skontrolovať zdvihátka. Môj Patrol je v servise s čerpadlom, ale dal som skontrolovať všetko v dosahu vrátane zdvihátok, tak aby som vedel. Myslím, že by to mohlo zaujímať viacerých. Dík
_________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla
Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,
|
Štv, 21.01.2016, 20:48 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Milan FI píše: Bormen1, ak vieš daj typ ako spoľahlivo skontrolovať zdvihátka. Myslím, že by to mohlo zaujímať viacerých. Dík Napriklad aj mna.Ja som dekel z motora este nemal dole co ho mam cca 10 rokov.Ide to,funguje to,tak naco sa do toho hrabat.Obcas do niecoho rypnem a zase to ide.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Štv, 21.01.2016, 21:11 |
|
 |
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2553 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
mistreA8 píše: bahno píše: Mutangu,suhlas s tym olejom.Tak sa aj kontroluju kruzky.....zameria sa pred vstreknutim olej a po.A kuka sa,ci sa tlaky podvihli.Ale bavili sme sa o patrolackom vylagrovancovi  a ten by mal chytit,ak zhavice zhavia,aj ked ma kompresiu 18atm.ak nema kopnute rozvody.Kolega pise,ze su premerane.Takze von ich asi nemal a nevie ci a ako zhavia  Kolega, Zhavice boli vonka komplet aj s rampami a boli na ne zapojene a vyskusane aj merakom a potom este zvlast na baterku a su funkcne tak co tu riesis zhavice. Ja som nekupil vo vypredaji merak a nemeriam zhavice zalozene v aute. Si volaky netykavy  !Neviem sice cim sa lisi merak kupeny vo vypredaji a nekupeny vo vypredaji,ale nicsi nepisal o tom,ze mas zhavice von.Ani mne nechcel chyti patrol v pondelok.Tlaky mam 28,zhavice skontrolovane.Nevies preco? 
|
Štv, 21.01.2016, 21:25 |
|
 |
bormen1
Čumil
Registrovaný: Štv, 21.01.2016, 20:16 Príspevky: 2
|
|
Sob, 23.01.2016, 17:05 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3298 Bydlisko: Nitra
|
Tu bibliu mas doma?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Sob, 23.01.2016, 19:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|