Dnes je nedela 1. júna 2025, meniny má Žaneta a zajtra Xénia
Nissan Patrol - 4.2 benzin
Autor |
Správa |
KarolAUS
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.11.2010, 12:46 Príspevky: 42 Bydlisko: Sydney, Australia
|
[quote="Suter"]Na Australskych strankach som nasiel nejake take info ze praska hlava. Ale tento problem je aj u dieselovej 2.8. Dalej ze je to multi-fuel a spali to cokolvek co ma aspon nejake octanove cislo:-)
Zaujmave.
http://www.ebay.com.au/itm/NISSAN-PATRO ... 0710156209[/quote
hlava praska len ked je na plyn, inak extremne zriedkave
spali cokolvek ale nieje to idealne a je to na ukor spotreby. ja ked tu idem na 91 benzin (co tu je standard) tak mi to zozere tak o 5 litrov na 100km viacej nez na 98.
ten rebuild kit je na tb42e to je motor s efi
15L/100km to je tak na dialnici dole kopcom a s vetrom v chrbte
blok motora td42 a tb42 je na 100% percent ten isty. ja ma na mojom vyfuk ktory som kupil z diesla a rovno tam pasol.
_________________ Nissan Patrol Y60 TB42s
|
Pia, 27.07.2012, 15:07 |
|
 |
Suter
Čumil
Registrovaný: Sob, 21.07.2012, 23:05 Príspevky: 4 Bydlisko: ČR
|
Dakujem za odkaz 
|
Pia, 27.07.2012, 23:17 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
jedna benzínová 4.2 mi akurát pristála na dvore a už sa neviem dočkať na zajtrajšie testovanie.Zvuk to má úžasný a trochu aj ide. Jenki 4.5 ku by som tiež mohol ale to už radšej v Y61
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Pia, 03.08.2012, 23:43 |
|
 |
Vlado4.2
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.10.2011, 20:43 Príspevky: 27 Bydlisko: Zilina
|
Ako zvyšim vykon na motore tb42e poradte.
_________________ Nissan patrol 4.2l petrol
|
Str, 12.12.2012, 14:23 |
|
 |
KarolAUS
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.11.2010, 12:46 Príspevky: 42 Bydlisko: Sydney, Australia
|
turbo. vsetko ostatne robi zanedbatelne rozdiely.
jed som dal novy vyfuk aj s extraktormi tak sa mi zda ze ten motor zacal byt trosku viac tocivy. ako ze rychlejsie vybehne do otacok a tak ale na vykon no niake dramaticke zmeny nemalo.
ak sa ti zda ze nejde tak jak pred tym, alebo ako by mal, skus vymenit vsetky filrtre, kable a sviecky.
_________________ Nissan Patrol Y60 TB42s
|
Str, 12.12.2012, 20:54 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Vlado ak mas este ten patrol 4,2benzin co si mal na predaj tak ja mam s takym istym motorom-ale striekacku-neviem ci ty mas striekacku alebo karburatorovy a pouzivam gumy 285,75-16 a uvazujem o zmene prevodou na 4,6 zo serioveho 2,8td patrola a vraj by to malo o 18 az 20% sily viac-to mi poradil Rado tak asi na jar do toho pojdem a turbo sa mi tam nechce davat -kopec roboty
|
Štv, 13.12.2012, 1:55 |
|
 |
Vlado4.2
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.10.2011, 20:43 Príspevky: 27 Bydlisko: Zilina
|
no kamarat mi poradil silnesie palivove cerpadlo. zvedčit priemer vyfuku a skratit ho rozmyslal som este vymenit palec a veko rozdelovača a nastavit predzapal..uvidim co to spraví .
_________________ Nissan patrol 4.2l petrol
|
Pon, 17.12.2012, 13:03 |
|
 |
Vlado4.2
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.10.2011, 20:43 Príspevky: 27 Bydlisko: Zilina
|
JOE66 píše: Vlado ak mas este ten patrol 4,2benzin co si mal na predaj tak ja mam s takym istym motorom-ale striekacku-neviem ci ty mas striekacku alebo karburatorovy a pouzivam gumy 285,75-16 a uvazujem o zmene prevodou na 4,6 zo serioveho 2,8td patrola a vraj by to malo o 18 az 20% sily viac-to mi poradil Rado tak asi na jar do toho pojdem a turbo sa mi tam nechce davat -kopec roboty
Mam vstrekovanie.. no ja tam mam rovnake gumy.. prevody su dobry napad a na kolko by to vyšlo? .
_________________ Nissan patrol 4.2l petrol
|
Pon, 17.12.2012, 13:06 |
|
 |
KarolAUS
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.11.2010, 12:46 Príspevky: 42 Bydlisko: Sydney, Australia
|
z vyfukom opatrne. u atmosferickeho motora ti nadmerne velky priemer vyfuku vykon znizi. hlavne od spodu v nizsich otackach kde ho u offroadov najviac vyuzivas. u tohoto motora je idealna velkost 2.5". original je 2.25".
silnejsie palivove cerpadlo nebude mat ziadny efekt. pomohlo by jedine v pripade ze to sucasne je niakym sposobom pokazene. vstrekovanie je riadene elektronicky a prebytocny benzin sa vracia spat do nadrze.
vymenou palca a veka rozdelovaca doscielis ze ti bude motor bezat hladsie
zmena prevodov docieli iluziu ze mas vacsi vykon. tak isto ako mensie gumy alebo ked si podradis. na dialnici sa ti vsak zvacsi spotreba. prevody sa vacsinou menia ak mas velke gumy aby sa prevody vratili do originalu.
_________________ Nissan Patrol Y60 TB42s
|
Pon, 17.12.2012, 20:52 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Karol a opytam sa Ta Jazdil si so zmenenymi prevodami na 4,2benzin? auto je teraz na 285.75.16 je v terene dost rychle a potrebujem pomalsie a aj sily by nezaskodilo ako to tam riesite u klakonove?
|
Pon, 17.12.2012, 22:04 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Ja som kupil s nerezovym vyfukom,priemer uz nepamatam ale mozem zmerat a mam tam aj sekvencny splynovac a mne blbol kontakt na indukcnej cievke tak som vsetky kontakty dal vycistit a osetrit a predstih som podla papierov dal na 10 alebo 11 a teraz -zatial motor ide ako ohen  jedine este dam asi preventivne vycistit klapku a mam tam neaky iny ventilator elektricky,ktory je uchyteny o chladic a urobil mi vybraciami malu dierku v chladici tak sa to zalepilo a radsej kupim novy chladic-len neviem ci pasuje chladic z 2,8 na 4,2 benzin-nevie niekto? a prevody by mali vyst asi do 800eur-mali by byt z seriovej 2,8-to mi poradil Rado
|
Pon, 17.12.2012, 22:11 |
|
 |
Vlado4.2
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.10.2011, 20:43 Príspevky: 27 Bydlisko: Zilina
|
neviete niekdo kde sa daju kupit zadne blatniky na nissan patrol y60,aleb nepoznate dobreho klampiara co by ich vedel vyrobit?...(zilina okolie)
_________________ Nissan patrol 4.2l petrol
|
Štv, 20.12.2012, 11:06 |
|
 |
vladlm
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
|
zadny blatnik v Nissane 800eur,inde asi nekupis....ale ak si sikovny,dokazes si ich porobit a vyvarit sam....tabulu plechu kupis za 20eur, trocha tmelu,a mas to...tiez som tak robil
_________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu
|
Štv, 20.12.2012, 19:29 |
|
 |
Vlado4.2
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.10.2011, 20:43 Príspevky: 27 Bydlisko: Zilina
|
Dnes ma patrol milo prekvapil siel som ho zavies na opravu blatnikov a popri vodnom diele je pekna rovinka..tak v TP pisu ze max rychlost je 140km/h reku ze to vyskusam.. no dal som podlahu. a pri 170km/h a 3000 otačkach som sa uz trocha bal. tak som viac nedal... .kolko ste sli vy najrychlejsie? ( mal som obute seriove gumy)
_________________ Nissan patrol 4.2l petrol
|
Štv, 27.12.2012, 17:54 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
v aute som mal 3 ,,pracovnikov,, a tiez na ATckach okolo160, 170 a slo by to aj dalej ale pud sebazachovy zapracoval ale inak 140 na stvorke mas na tachaci raz dva  ale zase zavodak to nie je-pajero benzinove roztiahnem rychlejsie na 140  inak na kolko mas predstih-zapalovania?-ja som dal nastavit na asi 10 alebo11 a teraz je o dost zivsi ako som uz pisal-ale ja mam manual-len chcelo by to spomalit v terene na tych prevodoch 
|
Štv, 27.12.2012, 19:05 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|