4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Patrol - do sily http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=10433 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | janko.laciak [ Pon, 29.03.2010, 18:32 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Patrol - do sily |
chcel by som na GR-ku zredukovat prevod do sily teda do pomala zevraj sa daju vymenit hruska a satelit v difiku ale aj v samotna prídavna prevodovka sa da zredukovat nemate s tym skusenosti? |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 29.03.2010, 19:32 ] |
Predmet príspevku: | |
jasne redukcku robime bezne a prevody v difoch u nas len origo spomalene |
Autor: | janko.laciak [ Str, 31.03.2010, 13:59 ] |
Predmet príspevku: | patrol do sily |
kolko by to asi stalo aj s robotou? |
Autor: | RADOFFROAD [ Str, 31.03.2010, 16:31 ] |
Predmet príspevku: | |
cca 500 € ak ju dovezies vycistenu ak komplet demontaz montaz, potom + cca 90,- |
Autor: | janko.laciak [ Štv, 01.04.2010, 15:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Je to lepsie ako zredukovat difiky? aky bude prevodovy pomer? |
Autor: | RADOFFROAD [ Pia, 02.04.2010, 9:53 ] |
Predmet príspevku: | |
no, ide o to, ze väcsina trolov je expedicnych a skracovat si prevody na ceste nemusi byt vzdy + , totiz napr. mne osobne sa na 35kach perfektne cestuje na nizsie otacky, nizsia spotreba (samozrejme s lahkou nohou) s upravenym autom ma malo ludi ambicie pretekat na cestach, nas rajon je predsa mimo cesty a tam sila chybala, tak sa redukuje redukcka, na svojom aute mam to iste... samozrejme menime prevody aj v difoch, ale to su auta skor na lokalne jazdenie, alebo kolesa nad 35 (37 atd) ak zaradis 4L je tato redukcka cca o 30% pomalsia, teda pomer je zmeneny z 2,02 na cca 2,60. |
Autor: | david [ Pia, 02.04.2010, 10:18 ] |
Predmet príspevku: | |
sory za OT Rado tuto reducku robis iba na trola alebo dokazes aj inu reducku spomalit? |
Autor: | IvoLUCKY [ Pia, 02.04.2010, 17:13 ] |
Predmet príspevku: | |
mozem potvrdit Radove slova ... popri oprave AT som Rada poziadal aj o zmenu prevodov v redukcnej prevodovke a po prvom kratuckom testovani to radilo hore kopcom , kde predtym stonala 2ka ozaj na doraz do jednotky, to teraz islo na trojke sup sup = pozajtra to ideme opacit do lahkeho terniku a potom dam vediet add dlhy prevod na ceste ) furt mam v difoch 4,35 (cca) a ked uz je zaradene az po 4ku a AT zavrie aj menic , tak na 35" BFG to ide 120km/h pri 2200 rpm = krasa. Cize nejaka brutalna zmena prevodov by sice auto zdynamizovala , ale zasa by som to hnal do otacok (furt teda zvazujem zmenu lahucko ... na 4,65 = trochen to pomoze ,ale neublizi) |
Autor: | janko.laciak [ Sob, 03.04.2010, 9:56 ] |
Predmet príspevku: | |
dakujem pekne za info urcite porozmyslam a ked nieco usetrim dam sa dotoho ![]() |
Autor: | ferjon [ Sob, 03.04.2010, 21:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Rado a smiem sa spytať kolko vynde sada na spomalenie redukcie? y60... namontujeme si to sami. dakujem. |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 04.04.2010, 12:37 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: ak zaradis 4L je tato redukcka cca o 30% pomalsia, teda pomer je zmeneny z 2,02 na cca 2,60. trochu offtopic, ale patvor ma redukcku v serii len 2,02 ??? Rado, nemas tam niekde volnu redukcku y GR? Chcel bz som porovnat a popozerat, ze ci by sa tam nahodou nedala prisposobit/pouzit Jeepova redukcka. Ta ma v serii prevod 2,72 a moze mat aj medzidif. (akoze ked uz to nema motor, nech to ma aspon redukcku poriadnu) |
Autor: | RADOFFROAD [ Ned, 04.04.2010, 14:22 ] |
Predmet príspevku: | |
zaujimava uvaha, redukcku "volnu" mam... sada sa neda, donesies redukcku a dam prerobit, skusali sme presvedcit vyrobcu na tento sposob, ze doda kola atd, ale nechce, prisposobuje tam viac veci a treba to zladit inak nie je zaruka, udajne to parkrat skusil a boli velke problemy, tak len takto, vymontovat a namontovat samozrejme mozes |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 04.04.2010, 18:28 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: zaujimava uvaha, redukcku "volnu" mam... tak dones..mozno z toho cosi bude... |
Autor: | robo kop [ Ned, 04.04.2010, 19:02 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som to robil do miciny a slapaloto v trole som to mal prvy na slovensku viem to aj dat vyrobit problem je v tom ze ked ma auto vela najazdene tak kolesa su akokeby zodrave a ten vyrobca tvrdi ze to nove koleso pribrusuje aby to pasovalo ale neni to asi pravda lebo cely problem je v tom ze ta redukcia huci a prisposobuje sa na bloku redukcnej prevodovky treba odfrezovat kus hliniku ale za tych 500 euro sa to neoplati robit ja som dal 25ceskych ale to je par rokov naspat atvrdili ze trebalo ine kola do 61 co je pikacovina je to rovnake ale ideto jak blezen to je jedina uprava ktoru patrol potrebuje. |
Autor: | pejo [ Ned, 04.04.2010, 21:42 ] |
Predmet príspevku: | |
prídavná prevodovka z jeepa ZJ 4,0L je šidka. Tá do patrola nepatrí. Ak by ju predsa len niekto chcel, môžem poskytnúť. Má prasknutý obal. Na cene sa dohodneme. |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |