Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 04.05.2025, 23:18
Dnes je nedela 4. mája 2025, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 Vybrus Patrol 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Pani potrebujem poradit.Od Lukacoviec davam dokopy mojho Dindaja.V tej kaluzi sa mi ohla hlava.Ta je vsak uz po GO a motor fici AAALE.Stale dymi a zere olej.Nie sice tak ako predtym ale dost.Ked bola dolu hlava tak bolo vidiet,ze valce su krasne hladke.Napriek tomu mam teraz pochybnosti o kruzkoch.Pod tesnenim na bloku je pri kazdom valci vyrazena 3ka,co by malo znacit treti vybrus.Lenze kruzky predavaju len na 1 a 2 vybrus.Kedysi vraj bol aj treti ale dnes bohuzial.Tak co s tym ? Zatial tam dam druhy motor ale tento by som rad dal doporiadku. Uvitam kazdu dobru radu.

_________________
Bývalý offroadak


Sob, 13.10.2007, 18:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zmeraj priemer valcov a podla toho zistis kolky vybrus to je...

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Sob, 13.10.2007, 21:39
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
87,5-Treti.Problem je,ze na to nemam kruzky

_________________
Bývalý offroadak


Sob, 13.10.2007, 22:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusal si firmu GOETZE Germany? Robia aj na vacsie exoty ako je patrol, mozno budes mat stastie...

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Sob, 13.10.2007, 22:26
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Ned, 06.11.2011, 19:52
Príspevky: 23
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Zdravim páni. Potreboval by som o triezvy názor ohľadom y61 2,8 td krátky. Moja problematika spočíva v nasledovných bodoch:
- neštartuje dobre (vždy ho prižavujem až potom chytá ako má, žhaviče su všetky ok)
- nadmerná lenivosť (mám tam na zimu 255/70 r16 čo je male lahke koliesko a stale sa mu moc nechce. S gumou typu 285 alebo 33 si to ani neviem predstavit )
-ked dosane plný plyn tak celkom slušne zadymí na čierno
-ako relatívne pozitívny postreh je že pri jazde medzi mestami spotreba do 10 l, motor beží ticho hladko dá sa vytáčať
Ja som si dobre vedomý, že lenivosť a troška dymivosť su pre patrol charakteristické znaky, no na základe zistených kompresných tlakov (od 11 do 14 barov) a vyraznejsie zaserinkaných žhavičov(uz nepamatam na ktorych valcoch ale nie na všetkých) sa u mna umocnuje pocit že motor nemá dobrý stav a je vybehaný, aj kaď mám na tachaci len 210 000km no prvy majitel nie som takze to moze a nemusi byt pravda.
Z mojej strany je na Vas prosba o názor nakolko je to troška aj srdcovka a je u mna aj ochota dat to na pravu mieru. veľmi by bola cenná skusenosť niekoho kto sa s touto Go motora už stretol čo je nevyhnutné spraviť, prípadne komu to dať spraviť (sám si to nevybrusim určite, vybrať motor by som ale hadam zvaladal i ked priznavam to som tiez zatail nerobil ) atď atď .. no a v neposlednom rade mať aspon potuchu čo taký výbrus a veci s ním spojené stoja prípadne či treba odrazu aj brusit aj kluku ktore ložiska nutne nové, či je nutnosť davat nove piesty alebo len kruzky atď. ďakujem za vsetky postrehy k veci


Pia, 20.01.2012, 0:31
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak na toto Ti odpovie zodpovedne
viewtopic.php?t=2188&postdays=0&postorder=asc&start=0
Robil GO motora mnohym a aj mne.
http://4x4nazory.sk/diskusia/viewtopic. ... &start=240

_________________
Bývalý offroadak


Pia, 20.01.2012, 0:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
[quote="matus368"].....zistených kompresných tlakov (od 11 do 14 barov) ...

Tlaky by mali byť cca 30 barov. Pri tlaku 11-14 bar nedosiahne stlačený vzduch samozápalnú teplotu nafty ani pri teplom motore.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pia, 20.01.2012, 13:00
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To su tlaky tak na benzinak...

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Pia, 20.01.2012, 13:28
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Momentálne skladám prvý tohtoročný motor (v nedeľu 22 Januára by mal byť osadený do Patrola) a inak som už toho roku riešil 3 hlavy.

Obrázok

A tak isto v garáži už boli 3ks Patrol (na jednoduchšie opravy) 1xks Pajero I na zadné lisťáky, 1ks Felícia predná náprava, 1 ks VW Polo výmena prevodovky a budúci týždeň Jeep WJ bude výmena prídavky, Pajero imlementácia navijáka.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 20.01.2012, 14:36
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25
Príspevky: 58
Bydlisko: POLOMKA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Normálny tlak 30.4bar
Minimum 24.5
Skus pred meraním streknuť kus oleja. Ak tlak rapídne stupne su to kružky
Po troch obrátkach cez 40.00 barov.
Ak tlak bude menši ako 40.00 bude to ventil.
V BB robí suché vložky ak máš piesty dobré stačia ti len kružky.


Pia, 20.01.2012, 20:54
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KAKO píše:
Normálny tlak 30.4bar
Minimum 24.5
Skus pred meraním streknuť kus oleja. Ak tlak rapídne stupne su to kružky
Po troch obrátkach cez 40.00 barov.
Ak tlak bude menši ako 40.00 bude to ventil.
V BB robí suché vložky ak máš piesty dobré stačia ti len kružky.

Kolega, po prvé 2 vety s číslami súhlasím.
Po aplikácii oleja do valca tlak môže stúpnuť, ale nemisí to byť len tým, že sú to krúžky.
Suché vložky do RD28T nie sú najlepšie - motor sám o sebe je žiarič tepla a podstatne istejšie je nechať urobiť výbrus bloku a piesty s krúžkami doň, lebo nevznikne prechodová stena medzi materiálom bolku a suchej vložky.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Ned, 22.01.2012, 9:01
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: