Dnes je nedela 4. mája 2025, meniny má Florián a zajtra Lesana, Lesia
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Autor |
Správa |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
Pani potrebujem poradit.Od Lukacoviec davam dokopy mojho Dindaja.V tej kaluzi sa mi ohla hlava.Ta je vsak uz po GO a motor fici AAALE.Stale dymi a zere olej.Nie sice tak ako predtym ale dost.Ked bola dolu hlava tak bolo vidiet,ze valce su krasne hladke.Napriek tomu mam teraz pochybnosti o kruzkoch.Pod tesnenim na bloku je pri kazdom valci vyrazena 3ka,co by malo znacit treti vybrus.Lenze kruzky predavaju len na 1 a 2 vybrus.Kedysi vraj bol aj treti ale dnes bohuzial.Tak co s tym ? Zatial tam dam druhy motor ale tento by som rad dal doporiadku. Uvitam kazdu dobru radu.
_________________ Bývalý offroadak
|
Sob, 13.10.2007, 18:18 |
|
 |
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
zmeraj priemer valcov a podla toho zistis kolky vybrus to je...
|
Sob, 13.10.2007, 21:39 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
87,5-Treti.Problem je,ze na to nemam kruzky
_________________ Bývalý offroadak
|
Sob, 13.10.2007, 22:18 |
|
 |
Majo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15 Príspevky: 681 Bydlisko: Zvolen
|
skusal si firmu GOETZE Germany? Robia aj na vacsie exoty ako je patrol, mozno budes mat stastie...
|
Sob, 13.10.2007, 22:26 |
|
 |
matus368
Učeň
Registrovaný: Ned, 06.11.2011, 19:52 Príspevky: 23 Bydlisko: Martin
|

Zdravim páni. Potreboval by som o triezvy názor ohľadom y61 2,8 td krátky. Moja problematika spočíva v nasledovných bodoch:
- neštartuje dobre (vždy ho prižavujem až potom chytá ako má, žhaviče su všetky ok)
- nadmerná lenivosť (mám tam na zimu 255/70 r16 čo je male lahke koliesko a stale sa mu moc nechce. S gumou typu 285 alebo 33 si to ani neviem predstavit )
-ked dosane plný plyn tak celkom slušne zadymí na čierno
-ako relatívne pozitívny postreh je že pri jazde medzi mestami spotreba do 10 l, motor beží ticho hladko dá sa vytáčať
Ja som si dobre vedomý, že lenivosť a troška dymivosť su pre patrol charakteristické znaky, no na základe zistených kompresných tlakov (od 11 do 14 barov) a vyraznejsie zaserinkaných žhavičov(uz nepamatam na ktorych valcoch ale nie na všetkých) sa u mna umocnuje pocit že motor nemá dobrý stav a je vybehaný, aj kaď mám na tachaci len 210 000km no prvy majitel nie som takze to moze a nemusi byt pravda.
Z mojej strany je na Vas prosba o názor nakolko je to troška aj srdcovka a je u mna aj ochota dat to na pravu mieru. veľmi by bola cenná skusenosť niekoho kto sa s touto Go motora už stretol čo je nevyhnutné spraviť, prípadne komu to dať spraviť (sám si to nevybrusim určite, vybrať motor by som ale hadam zvaladal i ked priznavam to som tiez zatail nerobil ) atď atď .. no a v neposlednom rade mať aspon potuchu čo taký výbrus a veci s ním spojené stoja prípadne či treba odrazu aj brusit aj kluku ktore ložiska nutne nové, či je nutnosť davat nove piesty alebo len kruzky atď. ďakujem za vsetky postrehy k veci
|
Pia, 20.01.2012, 0:31 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
_________________ Bývalý offroadak
|
Pia, 20.01.2012, 0:52 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
[quote="matus368"].....zistených kompresných tlakov (od 11 do 14 barov) ...
Tlaky by mali byť cca 30 barov. Pri tlaku 11-14 bar nedosiahne stlačený vzduch samozápalnú teplotu nafty ani pri teplom motore.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 20.01.2012, 13:00 |
|
 |
bacaono
Frajer
Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01 Príspevky: 222 Bydlisko: Mojmírovce
|
To su tlaky tak na benzinak...
_________________ Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi
|
Pia, 20.01.2012, 13:28 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Momentálne skladám prvý tohtoročný motor (v nedeľu 22 Januára by mal byť osadený do Patrola) a inak som už toho roku riešil 3 hlavy.
A tak isto v garáži už boli 3ks Patrol (na jednoduchšie opravy) 1xks Pajero I na zadné lisťáky, 1ks Felícia predná náprava, 1 ks VW Polo výmena prevodovky a budúci týždeň Jeep WJ bude výmena prídavky, Pajero imlementácia navijáka.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 20.01.2012, 14:36 |
|
 |
KAKO
Učeň
Registrovaný: Str, 03.02.2010, 19:25 Príspevky: 58 Bydlisko: POLOMKA
|
Normálny tlak 30.4bar
Minimum 24.5
Skus pred meraním streknuť kus oleja. Ak tlak rapídne stupne su to kružky
Po troch obrátkach cez 40.00 barov.
Ak tlak bude menši ako 40.00 bude to ventil.
V BB robí suché vložky ak máš piesty dobré stačia ti len kružky.
|
Pia, 20.01.2012, 20:54 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
KAKO píše: Normálny tlak 30.4bar Minimum 24.5 Skus pred meraním streknuť kus oleja. Ak tlak rapídne stupne su to kružky Po troch obrátkach cez 40.00 barov. Ak tlak bude menši ako 40.00 bude to ventil. V BB robí suché vložky ak máš piesty dobré stačia ti len kružky.
Kolega, po prvé 2 vety s číslami súhlasím.
Po aplikácii oleja do valca tlak môže stúpnuť, ale nemisí to byť len tým, že sú to krúžky.
Suché vložky do RD28T nie sú najlepšie - motor sám o sebe je žiarič tepla a podstatne istejšie je nechať urobiť výbrus bloku a piesty s krúžkami doň, lebo nevznikne prechodová stena medzi materiálom bolku a suchej vložky.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Ned, 22.01.2012, 9:01 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|