Dnes je piatok 30. mája 2025, meniny má Ferdinand a zajtra Petronela, Petrana
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 3 ] |
|
Patrol Y60 čo spôsobuje tento zvuk motora
Autor |
Správa |
Milan FI
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
|
Zdravím páni, minulého týždňa mi praskol intercooler, tak som ho dal von a napojil jak to bolo origo, takisto som vrátil čerpadlo do pôvodného stavu, hadica skontrolovaná, ale zajtra idem po novú. Lenže pískanie sa nestratilo. Na tom krátkom videu je počuť jak pridám plyn, ale motor nezaberie a zaťažený nejde vytočiť cez 2800ot/min. Mám za sebou príves s nejakými 3-ma tonami. Ak idem prázdny, resp. sólo tak sa to pískanie neprejavuje. Okrem iného mám pocit že je motor hlučnejší a viac dymí. Otázka znie čo sa mohlo stať? Odchádza turbo, je niekde netesnosť, zle rozprašuje naftu? Mechanikov ktorý týmto motorom rozumejú tu na okolí nepoznám, takže dajte nejaké typy nech aspoň viem kde začať . Za rady a typy samozrejme vopred ďakujem!
/www.youtube.com/watch?v=y38fj8ccrzM&feature=youtu.be
_________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla
Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,
|
Uto, 08.07.2014, 23:47 |
|
 |
shark03
Učeň
Registrovaný: Pon, 27.01.2014, 11:45 Príspevky: 27
|
Tak turbo keby odchadzalo piska aj pri solo jazde tam je zataz taka ista od otacok zaberu turba keby zle rozprasovalo naftu dymi skor do siva ako nespalena nafta skor nejaka netesnost popozeraj poriadne hadice a daj poriadne sk pasky a dymi mozno preto ak si mu viac pridal nafty hmm nic ma takto nenapada :-\ teda stym dymenim este turbo moze uz zrat olej skus posledovat alebo skus volu vrtulky hmm
_________________Dajte ma na styri ja uz pojdem sam  Patrol y60
|
Sob, 12.07.2014, 3:20 |
|
 |
Milan FI
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
|

Takže dnes som bol u mechanika. Skúšobná jazda, zvuky sa prejavili. Na dieľni zbežne odkontroloval hadice a potom skúšal ten ventil na turbe. Ventil nechodil, nešlo ním pohnúť a nechodil ani keď mu pridával. Vysvetlil mi to asi takto(hádam to napíšem správne)" Ventil ostal otvorený asi na 20%, následkom toho pískal, ale nemal výkon a taktiež preto dymil na voľnobehu,nakoľko bola klapka stále pootvorená. Diagnóza znela, repas turba. Samozrejme ma nepotešila. Otázka znie, bolo jeho vysvetlenie správne? Keďže mal veľa objednal ma na piatok. Lenže keď som prišiel domov, nevedel som si predstaviť nevedieť do piatku čo je s autom, tak som zhodil sanie, výfukové zvody aj s turbom. Jak som to rozobral a toto som zistil: turbo bez vôle, klapka chodí úplne ľahúčko, ale ten ventil potreboval dosť sily, resp. tlaku aby som s ním pohol. Je na tej tyčke vidieť že chodila šrégom. Tu by som mal ďalšiu otázku na ctené panstvo. Pri akom tlaku má ten ventil otvárať klapku? Alebo rovno zohnať nový ventil. Inak ešte jedno zistenie ma prekvapilo, všetky šruby až na jednu pri kolene za turbom išli až príliš ľahko. Na zvodoch to mohlo podfukovať aj kvôli tomu, aj keď očadené vidieť nebolo. Ale zase čistotou nežiaril. Prekvapilo ma to len preto, lebo doteraz keď som potreboval dať dole zvody, tak to boli galeje. Je pravda že veľa ich nebolo, ale aj tak. Máte niekto podobnú skúsenosť?
_________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla
Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,
|
Pon, 14.07.2014, 22:34 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 3 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|