4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Y60-intercooler http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=2061 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | PeterPO [ Uto, 03.07.2007, 21:22 ] |
Predmet príspevku: | Y60-intercooler |
Nevie niekto čo treba upraviť a ako namontovať intercooler z Y61 do Y60? |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 03.07.2007, 22:02 ] |
Predmet príspevku: | |
dokonca to ani nemusí byť priamo medzichladič z Y61. Čítaj české fóra.... už sa tam o tom popísalo vela MB diskového priestoru. |
Autor: | PeterPO [ Uto, 03.07.2007, 22:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: dokonca to ani nemusí byť priamo medzichladič z Y61. Čítaj české fóra.... už sa tam o tom popísalo vela MB diskového priestoru. Ide o to že ten medzichladič som dostal-malá prasklina-už je opravený a odskúšaný,ale na českých forach som sa nedočítal či stačí zvýšiť tlak od turba,alebo len prestaviť čerpadlo,respektíve či je nutné dať pod neho aj ten ventilátor. Dík za odpoveď. |
Autor: | Karlito [ Uto, 03.07.2007, 22:48 ] |
Predmet príspevku: | |
1.) musíš mať držiak 2.) komplet prerobiť zvody a sací trakt (najlepšie Y61 2,8TDi) 3.) musíš mať náfuk na kapote 4.) tlak turba asi nemeniť... to je chujovinka, jediné čo by si mohol poladiť je max. tlak kedy ventil odfúkne, resp. škrtiacu klapku na turbe, ale aby Ti potom nefúklo aj tesnenie pod makovicou, alebo pod saním resp. výfukom... 5.) na čerpadle sa musí (najlepšie odborne) nastaviť pomer palivo vzduch - pridať nafta. Ak nepridáš, je tam veľké riziko prepálenia piestu pri "chudobnej" zmesi... to je asi tak šecko ![]() -ka- PS: držím palec |
Autor: | michi [ Uto, 03.07.2007, 22:58 ] |
Predmet príspevku: | |
...a účel tohoto úkonu je aký??? ![]() |
Autor: | PeterPO [ Uto, 03.07.2007, 23:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito díky za odpoveď-držiak nie je problém-náfuk mám vyrezaný z Gallopera-na to turbo sa asi teda vybodnem-a k tomu čerpadlu teda asi nejakého odborníka,lebo s tým prepálením piestu si ma trochu zaskočil. |
Autor: | PeterPO [ Uto, 03.07.2007, 23:06 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: ...a účel tohoto úkonu je aký??? ![]() Snáď nejaké koníky a krútiaci,alebo myslíš že zbytočnosť? |
Autor: | michi [ Uto, 03.07.2007, 23:11 ] |
Predmet príspevku: | |
Peter.7101 píše: michi píše: ...a účel tohoto úkonu je aký??? ![]() Snáď nejaké koníky a krútiaci,alebo myslíš že zbytočnosť? Nie. nie! U 2,8TD sa určite nejaké koňoše naviac zídu, hlavne keď auto naložíš, trebárs na expedíciu. Máš aj prestavu koľko Ti ich cca pribudne v stáde? |
Autor: | Karlito [ Uto, 03.07.2007, 23:21 ] |
Predmet príspevku: | |
No nie je to nič prevratné to zvýšenie výkonu, závisí od viacerých faktorov .... ale poznáš to! Ináč, Intercooler funguje ako chladič stlačeného vzduchu t.j. pri rovnakom tlaku má rovnaké množstvo MENŠÍ objem ako bez chladenia. Takže do valcov tým pádom natlačíš viac kyslíka a aj (po pridaní na čerpadle) paliva. Takže sa dá povedať že pomer nafta/vzduch zostane, ale zmes vykoná väčšiu prácu => zlepší sa dynamika ![]() -ka- |
Autor: | PeterPO [ Uto, 03.07.2007, 23:22 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: Peter.7101 píše: michi píše: ...a účel tohoto úkonu je aký??? ![]() Snáď nejaké koníky a krútiaci,alebo myslíš že zbytočnosť? Nie. nie! U 2,8TD sa určite nejaké koňoše naviac zídu, hlavne keď auto naložíš, trebárs na expedíciu. Máš aj prestavu koľko Ti ich cca pribudne v stáde? Myslím,že aj nejakých 15-17,stojí za úvahu,veď to je 10-tina výkonu a tá práca okolo-radšej ako to auto umývať. |
Autor: | michi [ Uto, 03.07.2007, 23:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Peter.7101 píše: michi píše: Peter.7101 píše: michi píše: ...a účel tohoto úkonu je aký??? ![]() Snáď nejaké koníky a krútiaci,alebo myslíš že zbytočnosť? Nie. nie! U 2,8TD sa určite nejaké koňoše naviac zídu, hlavne keď auto naložíš, trebárs na expedíciu. Máš aj prestavu koľko Ti ich cca pribudne v stáde? Myslím,že aj nejakých 15-17,stojí za úvahu,veď to je 10-tina výkonu a tá práca okolo-radšej ako to auto umývať. ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Str, 04.07.2007, 1:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito píše: .... na čerpadle sa musí (najlepšie odborne) nastaviť pomer palivo vzduch - pridať nafta. Ak nepridáš, je tam veľké riziko prepálenia piestu pri "chudobnej" zmesi... ako sa ten piest prepáli ? niekedy niekde som o tom čítal ,ale akosi mám fčil prázdnu makovicu ![]() |
Autor: | HONZA.S [ Str, 04.07.2007, 7:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Podívej se na výkon GRY60 a GRY61 a vidíš rozdíl. Motory sů identické , pouze má GRY61 intercoler a elektronicky řízené čerpadlo. Myslím tím model s 2.8TD a né ty nepovedené čtyrválce. |
Autor: | mello [ Str, 04.07.2007, 20:41 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() aspon par foto... |
Autor: | HONZA.S [ Str, 04.07.2007, 21:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Ten levý obrázek to je ono. |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |