4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Vybrus Patrol
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=129&t=2703
Stránka 1 z 1

Autor:  dindaj [ Sob, 13.10.2007, 18:18 ]
Predmet príspevku:  Vybrus Patrol

Pani potrebujem poradit.Od Lukacoviec davam dokopy mojho Dindaja.V tej kaluzi sa mi ohla hlava.Ta je vsak uz po GO a motor fici AAALE.Stale dymi a zere olej.Nie sice tak ako predtym ale dost.Ked bola dolu hlava tak bolo vidiet,ze valce su krasne hladke.Napriek tomu mam teraz pochybnosti o kruzkoch.Pod tesnenim na bloku je pri kazdom valci vyrazena 3ka,co by malo znacit treti vybrus.Lenze kruzky predavaju len na 1 a 2 vybrus.Kedysi vraj bol aj treti ale dnes bohuzial.Tak co s tym ? Zatial tam dam druhy motor ale tento by som rad dal doporiadku. Uvitam kazdu dobru radu.

Autor:  Majo [ Sob, 13.10.2007, 21:39 ]
Predmet príspevku: 

zmeraj priemer valcov a podla toho zistis kolky vybrus to je...

Autor:  dindaj [ Sob, 13.10.2007, 22:18 ]
Predmet príspevku: 

87,5-Treti.Problem je,ze na to nemam kruzky

Autor:  Majo [ Sob, 13.10.2007, 22:26 ]
Predmet príspevku: 

skusal si firmu GOETZE Germany? Robia aj na vacsie exoty ako je patrol, mozno budes mat stastie...

Autor:  matus368 [ Pia, 20.01.2012, 0:31 ]
Predmet príspevku:  Výbrus? robiť nerobiť ?

Zdravim páni. Potreboval by som o triezvy názor ohľadom y61 2,8 td krátky. Moja problematika spočíva v nasledovných bodoch:
- neštartuje dobre (vždy ho prižavujem až potom chytá ako má, žhaviče su všetky ok)
- nadmerná lenivosť (mám tam na zimu 255/70 r16 čo je male lahke koliesko a stale sa mu moc nechce. S gumou typu 285 alebo 33 si to ani neviem predstavit )
-ked dosane plný plyn tak celkom slušne zadymí na čierno
-ako relatívne pozitívny postreh je že pri jazde medzi mestami spotreba do 10 l, motor beží ticho hladko dá sa vytáčať
Ja som si dobre vedomý, že lenivosť a troška dymivosť su pre patrol charakteristické znaky, no na základe zistených kompresných tlakov (od 11 do 14 barov) a vyraznejsie zaserinkaných žhavičov(uz nepamatam na ktorych valcoch ale nie na všetkých) sa u mna umocnuje pocit že motor nemá dobrý stav a je vybehaný, aj kaď mám na tachaci len 210 000km no prvy majitel nie som takze to moze a nemusi byt pravda.
Z mojej strany je na Vas prosba o názor nakolko je to troška aj srdcovka a je u mna aj ochota dat to na pravu mieru. veľmi by bola cenná skusenosť niekoho kto sa s touto Go motora už stretol čo je nevyhnutné spraviť, prípadne komu to dať spraviť (sám si to nevybrusim určite, vybrať motor by som ale hadam zvaladal i ked priznavam to som tiez zatail nerobil ) atď atď .. no a v neposlednom rade mať aspon potuchu čo taký výbrus a veci s ním spojené stoja prípadne či treba odrazu aj brusit aj kluku ktore ložiska nutne nové, či je nutnosť davat nove piesty alebo len kruzky atď. ďakujem za vsetky postrehy k veci

Autor:  dindaj [ Pia, 20.01.2012, 0:52 ]
Predmet príspevku: 

tak na toto Ti odpovie zodpovedne
viewtopic.php?t=2188&postdays=0&postorder=asc&start=0
Robil GO motora mnohym a aj mne.
http://4x4nazory.sk/diskusia/viewtopic. ... &start=240

Autor:  pejo [ Pia, 20.01.2012, 13:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Výbrus? robiť nerobiť ?

[quote="matus368"].....zistených kompresných tlakov (od 11 do 14 barov) ...

Tlaky by mali byť cca 30 barov. Pri tlaku 11-14 bar nedosiahne stlačený vzduch samozápalnú teplotu nafty ani pri teplom motore.

Autor:  bacaono [ Pia, 20.01.2012, 13:28 ]
Predmet príspevku: 

To su tlaky tak na benzinak...

Autor:  Karlito [ Pia, 20.01.2012, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

Momentálne skladám prvý tohtoročný motor (v nedeľu 22 Januára by mal byť osadený do Patrola) a inak som už toho roku riešil 3 hlavy.

Obrázok

A tak isto v garáži už boli 3ks Patrol (na jednoduchšie opravy) 1xks Pajero I na zadné lisťáky, 1ks Felícia predná náprava, 1 ks VW Polo výmena prevodovky a budúci týždeň Jeep WJ bude výmena prídavky, Pajero imlementácia navijáka.

-ka-

Autor:  KAKO [ Pia, 20.01.2012, 20:54 ]
Predmet príspevku: 

Normálny tlak 30.4bar
Minimum 24.5
Skus pred meraním streknuť kus oleja. Ak tlak rapídne stupne su to kružky
Po troch obrátkach cez 40.00 barov.
Ak tlak bude menši ako 40.00 bude to ventil.
V BB robí suché vložky ak máš piesty dobré stačia ti len kružky.

Autor:  Karlito [ Ned, 22.01.2012, 9:01 ]
Predmet príspevku: 

KAKO píše:
Normálny tlak 30.4bar
Minimum 24.5
Skus pred meraním streknuť kus oleja. Ak tlak rapídne stupne su to kružky
Po troch obrátkach cez 40.00 barov.
Ak tlak bude menši ako 40.00 bude to ventil.
V BB robí suché vložky ak máš piesty dobré stačia ti len kružky.

Kolega, po prvé 2 vety s číslami súhlasím.
Po aplikácii oleja do valca tlak môže stúpnuť, ale nemisí to byť len tým, že sú to krúžky.
Suché vložky do RD28T nie sú najlepšie - motor sám o sebe je žiarič tepla a podstatne istejšie je nechať urobiť výbrus bloku a piesty s krúžkami doň, lebo nevznikne prechodová stena medzi materiálom bolku a suchej vložky.

-ka-

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/