Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 01.06.2025, 3:33
Dnes je nedela 1. júna 2025, meniny má Žaneta a zajtra Xénia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Patrol Y60 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Str, 29.10.2008, 2:38
Príspevky: 3
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Zdravim. prosím o radu mam problém so štartovaním Patrol 2.8TD 85kw,ked otočím kľuč rozsvieti sa na palubovke žhavenie cca iba na 2sekundy takto to zopakujem 3krát po sebe a potom naštartujem bez problémov ale motor ide nepravidelne musim ist par metrov potom sa chytia asi všetky valce ale žhavenie bliká dalších cca 5min počas jazdy. Poraďte či je zlé žhaviace relé alebo žhaviče príp.iná porucha. dik.


Str, 29.10.2008, 2:49
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To vyzerá na niektorú z 3 dvojžhavičiek - sú to tie, čo sú na motore bližšie ku kabíne :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 29.10.2008, 7:28
Profil WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 12.09.2008, 7:07
Príspevky: 165
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Alebo to môžu byť trysky,zle, najprv pozri žhaviče, premeraj

_________________
Nissan PATROL GR Y60
Patrol je PATROL


Str, 29.10.2008, 7:35
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A je spravne , totiz zlu trysku nedokaze analyzovat kontrolka zhavenia :wink:

nemas problem s otackomerom ?

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 29.10.2008, 8:21
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26
Príspevky: 325
Bydlisko: Benešovsko CZ
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Když se to ohřeje tak to běží bez problémů? Pokud ano tak dožhavování.

_________________
Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61 4.2TD, Nissan X trail 2.0 4 x 4 , Nissan Almera N16 1.5 a Nissan Primastar 2.5 TDi . janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738


Str, 29.10.2008, 8:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Relé.


Str, 29.10.2008, 8:56
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado nd píše:
Relé.


... tie dve veľké pod plechovým krytom medzi baterkou a blatníkom bližšie k predku auta..

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 29.10.2008, 9:50
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vy dvaja materiáli, ste mu poradili :-D Teplý je jasné, že pojde dobre... a relátok je v patrole tiež hojne :-D

1.) zlá žhaviaca sviečka - sólo - predné 3 len s jednou lištou - ak je úplne KO, tak bliká kontrolka hneď po naštartovaní kýcha, zahuluje a má nepravidelný chod (vlastná skúsenosť) - výmena sviečky/čok

2.) zlá žhaviaca sviečka - sólo - predné 3 len s jednou lištou - nie úplne KO, ale buď nenažhaví dostatočne rýchlo, alebo nie úplne na konci - kontrolka nebliká, štart rovnaký ako v bode 1 (vlastná skúsenosť) - výmena sviečky/čok

3.) žhaviace relé - pod čiernym plechom vedľa baterky - je menšie a idú doňho 3 štekry (2 tučné prúdové káble + jeden asi zelený s ovládacím napatím - zlý prenos elektriky cez kotvu - kontrolka nebliká - štart ako bod 1 (vlastná skúsenosť) - očistiť

4.) žhaviace relé - pod čiernym plechom vedľa baterky - je menšie - ak je uplne KO, tak kontrolka bliká, štart takmer nemožný - výmena relé

5.) zlá dožhavovacia sviečka - dvojitá - zadné 3 na dvoch lištách - ak je uplne KO, tak kontrolka bliká. Štart ako bod 1 (vlastná skúsenosť) - výmena sviečky/čok

6.) zlá dožhavovacia sviečka - dvojitá - zadné 3 na dvoch lištách - ak nie je úplne KO, len nenabieha dostatočne rýchlo, alebo nie celkom na konci - kontrolka nebliká, štart na malú chvíľku OK ale po krátkej chvíľke kucká, zahuluje a znepravidelní sa chod motora - vymeniť sviečku/čky

7.) dožhavovacie relé - pod čiernym plechom vedľa baterky vačšie a v predu - ak je uplne KO, kontrolka bliká, štart ako v bode 6 (vlastná skúsenosť) - vymeniť relé

8.) dožhavovacie relé - pod čiernym plechom vedľa baterky vačšie a v predu - ak nie je uplne KO - zlý prechod elektriky cez kontakty, pletenec na kotvu - štart ako v bode 6 - vyčistiť kontakty, preletovať pletenec (vlastná skúsenosť)

9.) riadiaca jednotka (pravý stĺpik pod poistkami pod šedým plastom) ak je v nej chyba tak kontrolka bliká, štart nemožný, alebo možný s problémami, vačšinou aj problémy s otáčkomerom ako písal Rado, lebo:

riadiaca jednotka ovláda žhavenie a dožhavovanie - žhavenie len od teplotného čidla, ale dožhavovanie rieši prepínacie relé (dožhavovacie) aj podľa režimu behu motora - teplota / otáčky. Toto sa deje až do 60 °C teploty motora kvoli emisiám a spaľovaniu.

Obecne doporučujem aj prejsť všetky prúdové káble (biele asi 3mm v priemere), spoje a koncovky. Nezapomeň na ukostrenie a póly na baterke - každá strata elektrickej energie prechodovými odpormi zhoršuje podmienky pre štart!

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 29.10.2008, 10:11
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Počuj, Ty materiál, ten Tvoj elaborát som si odložil pre ďalšie generáice. A Tebe dávam bod.

P.S. A začni aspoň imitovať prácu, lebo Ťa vyrazia.


Str, 29.10.2008, 10:27
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 12.09.2008, 7:07
Príspevky: 165
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam ten isty problem, som tiez bol v koncoch, na budúci týžden idem dať vybrať trysky, moj nazor je pozriet zhavice, rele, a nakoniec trysky.
Ja mam zhavice OK, rele nove, a stale t robi

_________________
Nissan PATROL GR Y60
Patrol je PATROL


Str, 29.10.2008, 14:51
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MAKLER píše:
Mam ten isty problem, som tiez bol v koncoch, na budúci týžden idem dať vybrať trysky, moj nazor je pozriet zhavice, rele, a nakoniec trysky.
Ja mam zhavice OK, rele nove, a stale t robi


bliká Ti kontrolka?

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 29.10.2008, 16:17
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Str, 29.10.2008, 2:38
Príspevky: 3
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Tak teraz neviem čo si z toho vybrať ale velmi pekne ďakujem a otáčkomer blbne poskakuje ale to robil aj pred tym než to začalo.


Str, 29.10.2008, 18:11
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pretoze otackomer ma paradoxne spojitost so zhavenim...

velka skrinka pri spolujazdcovych nohach napravo pod plastom...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 29.10.2008, 18:27
Profil ICQ WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
pretoze otackomer ma paradoxne spojitost so zhavenim...

velka skrinka pri spolujazdcovych nohach napravo pod plastom...


lebo ešte raz pre Slukeeho:

riadiaca jednotka (pravý stĺpik pod poistkami pod šedým plastom) ak je v nej chyba tak kontrolka bliká, štart nemožný, alebo možný s problémami, vačšinou aj problémy s otáčkomerom ako písal Rado, lebo:

riadiaca jednotka ovláda žhavenie a dožhavovanie - žhavenie len od teplotného čidla, ale dožhavovanie rieši prepínacie relé (dožhavovacie) aj podľa režimu behu motora - teplota / otáčky. Toto sa deje až do 60 °C teploty motora kvoli emisiám a spaľovaniu.


Ako nás za starých čias učili: Opakovanie je matka múdrosti :)

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 29.10.2008, 21:28
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
som si nevsimol, ze uz si to tam dal, sorry

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 29.10.2008, 21:32
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron