Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Zreguluj najprv tlak turba(dawes valve + needle valve), vyhladi sa krivka a potom sa skusaj zabavat s tou srubkou, hlavne si zapamataj ako bola nastavena.
|
Štv, 22.01.2015, 17:30 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Mk96 ti radi dobre. Urob si to, je to trosku o trpezlivost doladit to, ale budes spokojny. Ta zadna srobka je je v podstate doraz natocenia lopatiek. Neviem ci je to dobry napad. No a predna stelovacia sroba, tak s tym by som nehybal vobec, lebo to ovlada lopatky a cez tie ti otocenim prepusta vyssi tlak. Znamena to v praxi hlavne to, ze, ked ti to otaca zle, hadze to do nudzaku, lebo nesedia hodnoty MAP, MAF pedal atd.... Ked nahodis tie ventily podla mna uz nebudes musiet riesit nic s nastavenim turba.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 22.01.2015, 18:31 |
|
|
Hermo
Frajer
Registrovaný: Str, 20.11.2013, 14:01 Príspevky: 214 Bydlisko: Tr. Stankovce
|
mk96 píše: Zreguluj najprv tlak turba(dawes valve + needle valve), vyhladi sa krivka a potom sa skusaj zabavat s tou srubkou, hlavne si zapamataj ako bola nastavena. Taku radu som potreboval Ale jak to spravit, nemas navod? Ci je to toto? http://www.patrol4x4.com/forum/diy-modi ... -up-30438/bull4x4: no ja som to pochopil tak ze tym nastavenim dorazu zabranis tomu aby pretlakovavalo turbo kedze zaslepenim privodu z egrka ma mensi tlak pred. Ci?
_________________ Nissan_Patrol_Y61_3,0DTi_social_verzia
|
Štv, 22.01.2015, 19:07 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Ked nastartujes, tak ti tu prednu tycku pritiahne, uz si to nepamatam, ako to tam presne vyzera, ale podla obrazku sa mi zda, ze pritiahnutim tej skrutky si v podstate nedovolis naplno pritiahnut lopatky a nedosiahnes tak max tlak, co sa mi zda hlupost. Mam jednoduchu schemu zapojenia tych ventilov. Skusal som to a funguje to.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 22.01.2015, 19:16 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Cau. Mas to v sprave. Ja to mam od bacaono aj on to tak ma urobene.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Štv, 22.01.2015, 20:19 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
|
Štv, 22.01.2015, 21:08 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|