4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Patrol Y61 zdvihnutie
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=12127
Stránka 1 z 2

Autor:  kajoirsko [ Uto, 04.01.2011, 14:36 ]
Predmet príspevku:  Patrol Y61 zdvihnutie

Zdravim chcel by som pouzit od Ironmanu B-ckovy podvozok a ak som sa docital spravne je to cca 15 cm zdvihnutie ale urcite bude treba daco robit s napravou takze mam par otazok.
1. Kedy sa pouzivaju excentricke puzdra?
2. Kedy sa pouziva cplate003 ?
3. kedy sa pouziva distncna podlozka prevodovky?
4. kedy sa pouzivaju nastavitelne panhardske tyce a ake je nahradne riesenie?
Dakujem

Je to kratky nisan patrol Gr61 rv 1999

Autor:  Karlito [ Uto, 04.01.2011, 15:36 ]
Predmet príspevku: 

IM B asi 15cm neurobí.

Excentrické púzdra OK, relokácia nápravy OK, podložka pod prevodovku pri krátkom GRku nutná. Panhardka sa nastavia po zdvihnutí spolu s riadením, aby bolo auto dvojstopé.

-ka-

Autor:  kajoirsko [ Uto, 04.01.2011, 17:43 ]
Predmet príspevku: 

A tieto veci tlmic predny 24091LFE1 struna predna NISS043B tlmic zadny 24094LFE1 a struna zadna NISS044B vsetko je pisane zdvih 150mm alebo 6 inch
predpokladam zze pri tom zdvihu 15cm musim pouzit toto asi excentricke puzdra by moc nepomohli ci?

Obrázok

Autor:  ORC [ Uto, 04.01.2011, 17:51 ]
Predmet príspevku: 

IM Competition 6" urobi 150mm :D
Pri 6" zdvihu treba: Cplate, panhardky, tycky stabilizatorov, brzdove hadice, podlozky prevodovky.

Pri IM 4" treba: v zasade to iste, akurat na zaklon prednej napravy stacia 3,5° excentricke puzdra (namiesto 5° CPLATE)

Pri ostatnych IM, cize pri 2" stacia len excentricke puzdra 2° a pripadne podlozky prevodovky (hlavne pri 3dv verzii)

Ale to som ti vsetko dnes pisal na tvoj e-mailovy dopyt ;-)

Autor:  kajoirsko [ Štv, 06.01.2011, 22:13 ]
Predmet príspevku: 

Dakujem to som presne potreboval a ked sa dava reduktor ku prevodovke je aj tak treba tu distancnu podlozku prevodovky? Dalej ked som zistoval ze by tam trebalo dat dvojity kardan ze distancna podlozka prevodovky nestaci? Ak by stacila viem mi dakto poradit z coho najlepsie vyrobyt a kolko ma byt hruba?

Autor:  kajoirsko [ Štv, 10.02.2011, 9:47 ]
Predmet príspevku: 

ma niekto odskusany 6'' zdvih ?

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 10.02.2011, 19:19 ]
Predmet príspevku: 

vzhladom k tomu, ze si bol u nas xxkrat a teraz si nejako zabudol, kde mame firmu, budes musiet len citat na fore o vsetkom co sa pytas som tu pisal xxxkrat...

...v pripade, ze som ti niekedy zle poradil a povazujes, ze o patroloch mam slaby prehlad, musis sa predsa len spytat skusenejsich, snad sa pravdy dockas a budes spokojny...


mimochodom neda mi nepodotknut, ak na kratke GR chces dat 4" nebodaj 6" lift , zelam vela zdaru, daj si potom toto vlakno radsej do zaloziek a PC do garaze

Autor:  žucha [ Štv, 10.02.2011, 21:21 ]
Predmet príspevku:  Rado

čo si sa tak napaprčil že sa pýta ????

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 10.02.2011, 21:55 ]
Predmet príspevku: 

...neviem, tak nejako mi prislo luto tej jeho zbytocnej namahy, ked sa mohol zastavit a dopodrobna by som mu to vysvetlil aj s nazornym ukaznim na niekolkych autach, ked by sa spytal potom aj tu, chapem, ze si to chce overit, ale kedze u mna xxkrat bol a pozname sa, nechapem...

Autor:  PeterGRko [ Štv, 10.02.2011, 21:56 ]
Predmet príspevku: 

žuchar sak a ty by si sa ne??? mimochodom naco sa stale podklada prevodovka?? ved to len znizy uhol k zadnemu difu a pritom este o moc zhorsi problemovejsi predok. podla mna to treba pol na pol a nie ze ked sa pozrem zboku tak vpredu mi vrtula sucha drazku do kapoty a zadny unasac sucham po zemi

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 10.02.2011, 21:56 ]
Predmet príspevku: 

aj s kavou kua...

Autor:  RADOFFROAD [ Štv, 10.02.2011, 22:19 ]
Predmet príspevku: 

no a uz sme doma a takto sa da polemizovat a polemizovat...

tym chcem povedat, ze sa peter spravne pyta, ale jednoznacna odpoved je trochu zlozitejsia, je to u kratkeho auta o kompromisoch pri ovela mensom zdvihnuti ako u dlheho...

1) pointa je v suososti vstupu a vysupu adneho difu
2) predny ti az tak nevadi, pretoze pouzivas väcsinou len na redukcii (pozor na zabudnutie vypnut volnobezky pred 200 km cestou na dialnici na zadnom nahone !!!)


...inak povedane nie je ina moznost, ide len o to, aby sa to viac zlepsilo ako posralo...

...a kazdy centimeter na kratasov nad REALNY lift 3,5" u priemerne sadnuteho GR zacina byt riadny pakec...

Autor:  žucha [ Pia, 11.02.2011, 7:57 ]
Predmet príspevku:  OK.

máš pravdu Rado.

Autor:  kajoirsko [ Pon, 14.02.2011, 13:33 ]
Predmet príspevku: 

musim sa ja stavit lebo tento kratky trolik ma akosi skoli a je to na dlhsie :lol: Ale vyzva je to dobra :twisted:

Autor:  KUBIK [ Uto, 29.04.2014, 9:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Patrol Y61 zdvihnutie

Nebudem zakladat novum temu, len mam otazku ci je potrebne pri 4" podvozku na dlhu Y61tku robit nieco zo zadnymi ramenami, tym myslim napr. predlzit spodne ramena alebo aj vrchne pripadne tie robit este nastavitelne kvoli zaklonu difu.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/