4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Svieti porucha motra Y61 č.m ZD30 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=12202 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lucky [ Str, 12.01.2011, 19:48 ] |
Predmet príspevku: | Svieti porucha motra Y61 č.m ZD30 |
Chlapci prosím o radu alebo skusenosti s motorom 3L na patrole Y61 r.v2000.Motor išiel normálne všetko v pohode až dnes cestou domou ked som zastavil motor a znovu chcel naštartovať tak naskočil ale išiel ako keby len na 3 valce,tak som mu hned pridal a všetko išlo ok.Ale.....ked som cuval a potom stlačil spojku a vyradil rýchlosť tak motor zase išiel na tri valce,tak som znova pridal a išliel nermálne.Toto všetoko sa stále takto opakuje a ešte začala svietiť aj kontrolka motora.Nemáte niekto dáku skusenosť.Moc dakujem |
Autor: | masurko [ Str, 12.01.2011, 20:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Nuz asi najviac ti povie diagnostika ![]() |
Autor: | finder [ Str, 12.01.2011, 20:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Kde tankujes ? Ake filtre si od kupy menil ? Vaha vzduchu ? |
Autor: | IvoLUCKY [ Str, 12.01.2011, 22:24 ] |
Predmet príspevku: | |
nedymi ? teploty su v normale ? vykon ma povodny (neklesol ) ? startuje na prvy brnk ? po studenom starte ide dym biely alebo cierny ? ked mu so zaradenou rychlostou pridas plyn - dymi obzvlast silne alebo normalne ? kolko ma km ? pozor = napriek tomu , ze to ma pevne rozvody po 120tis treba menit ! palivovy filter je cisty a priechodny ? kedy si naposledy videl vzduchovy filter ? atd atd |
Autor: | Lucky [ Str, 12.01.2011, 22:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Ivo--teploty normal,štarty normálne len pri štarte to chytí na 3 valce a ked pridám ide normalne.Dymiť nedymí,má to podstivých 220 000km a Rodoofroad povedal že stačí meniť rozvod pri 250 000 tak teraz neviek kto má pravdu ![]() |
Autor: | Lucky [ Str, 12.01.2011, 23:06 ] |
Predmet príspevku: | |
finder píše: Kde tankujes ? Ake filtre si od kupy menil ? Vaha vzduchu ? finderko s tebou som už volal tak vieš podrobnosti ![]() |
Autor: | finder [ Štv, 13.01.2011, 10:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Ivo, mna este vcera napadlo ci v tom nema prsty elektronicky riadeny pedal. Mato pise, ze na volnobeh to skapina, ale po pridani to ide ok. |
Autor: | IvoLUCKY [ Štv, 13.01.2011, 12:48 ] |
Predmet príspevku: | |
add pedal) toto neviem posudit ... add vaha vzduchu ) problem s vahou vzduchu tu popisoval niekde Peto Patrol = hladaj add vymeny filtrov ) no ? ako si dopadol ? pomohlo ? (mozno bude zaujimave po demontazi a vymene palivoveho filtra ten povodny rozrezat / rozstrihat a pozriet ci je vo vnutri nejaky bordel , alebo parafin |
Autor: | fajer [ Štv, 13.01.2011, 12:58 ] |
Predmet príspevku: | |
.. alebo paracetamol ... ![]() |
Autor: | Lucky [ Štv, 13.01.2011, 18:27 ] |
Predmet príspevku: | |
...tak priatelia všetky komplet filtre nové,diagnostika o ničom nemožu mi to napychnuť jedine priamo v Nissane ![]() ![]() |
Autor: | bacaono [ Štv, 13.01.2011, 23:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Ked rozoberies ten diel v ktorom je namontovana vaha vzduchu a pozries sa smerom do filtra, uvidis tam take sitka...uz neviem ci jedno alebo dve...nepamätam. Pozri sa ci niesu zasrate nejakym sajrajtom. Sluzia na rovnomerne rozlozenie prudiaceho vzduchu bez turbulencii od filtra, aby vedela vaha vzduchu relevantne merat. Mne osobne taketo problemy s vynechavanim este nerobil, ale asi tiez blbla vaha, lebo zasa sem tam v zabere zacal dymit nacierno. Podozrenie padlo hned na vzduchovy filter, ale po vymene to iste. Tak som chcel vycistit vahu a uvidel som tie sitka. Boli do 1/3 zanesene nejakymi chlpami..asi z filtra, tak som to vycistil a je uz dlhsiu dobu po probleme. ![]() Dost zalezi ako su zanesene a ako sa tam ten vzduch potom vselijako kruti. |
Autor: | Lucky [ Pia, 14.01.2011, 20:41 ] |
Predmet príspevku: | |
...takže páni takto to dopadlo,včera večer som išiel ešte asi o 19tej ku autu a vrátil som sa z dielne o pol 2 ráno.Všetky komplet hadičky čo tam boli som poprefukoval povyplachoval,vystriekal kontoxom všetky zásuvky v motorovom priestore,prečisti prívod nafty a riadne vyčistil Intercoler.A vedla vzduchového filtra tesne pod váhov vzuchu je taký bazmek ku k´torému idu asi 3 hadičky,tak som ho vyhodil a skučal som don fuknuť a nič neprefukol som taže som to potom dáko vyčistil a teraz pekne spína,možno to bolo tým alebo nevie čim ale proste auto ide zatial normálne.Dufajme že ráno naštartuje tak ako má ![]() |
Autor: | bacaono [ Pia, 14.01.2011, 21:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Ten bazmek pod vahou vzduchu ovlada podtlak do actuatora turba. Myslim ze s tymi problemami co si popisoval nema vela spolocneho. |
Autor: | Lucky [ Pia, 14.01.2011, 21:49 ] |
Predmet príspevku: | |
máš pravdu ale mne išiel motor do otáčok nermalne aj turbo fungovalo preste len ten štart je tam aj dáke čidlo ktoré je zapojené do dákej zastrčky pod intercolerom a možno to všetko suvisí s tým ale netuším hlavne že to ide ....uvidíme teda ešte ráno či to skočí či nie ![]() |
Autor: | Lucky [ Pia, 14.01.2011, 21:53 ] |
Predmet príspevku: | |
bacaono píše: Ked rozoberies ten diel v ktorom je namontovana vaha vzduchu a pozries sa smerom do filtra, uvidis tam take sitka...uz neviem ci jedno alebo dve...nepamätam. Pozri sa ci niesu zasrate nejakym sajrajtom. Sluzia na rovnomerne rozlozenie prudiaceho vzduchu bez turbulencii od filtra, aby vedela vaha vzduchu relevantne merat. Mne osobne taketo problemy s vynechavanim este nerobil, ale asi tiez blbla vaha, lebo zasa sem tam v zabere zacal dymit nacierno. Podozrenie padlo hned na vzduchovy filter, ale po vymene to iste. Tak som chcel vycistit vahu a uvidel som tie sitka. Boli do 1/3 zanesene nejakymi chlpami..asi z filtra, tak som to vycistil a je uz dlhsiu dobu po probleme. ![]() Dost zalezi ako su zanesene a ako sa tam ten vzduch potom vselijako kruti. a inak tieto sitka boli ok su tam 2 a boli uplne čistučké ale jasnéže som to všetko aj tak poumýval v benzíne... |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |