Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 22.05.2024, 15:32
Dnes je streda 22. mája 2024, meniny má Júlia Juliana a zajtra Želmíra




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Nissan Patrol 3.0 - dodychal 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
mili kamarati,
asi som sa stal clenom klubu "trojlitrarov" od nissanu
:( - ale aby som neprepadal panike poradim sa s vami = patrol pri jazde do kopca v jednom okamihu akoby "polavil" , presatl tahat , z vyfuku vyleteli cierny dym a sadze, motor vsak ide dalej (domov som sa ako tak dovliekol)
- vychladeny motor znovu na jeden brnk nastartuje, vo volnobeznych otackach to bezi pravidelne a nedymi, ale ked tomu trosku pridam , alebo ked je motor v zatazi (uz samozrejme zohriaty)= dymi ako dymovnica ciernym sadzovitym dymom a samozrejme , ze to nema vykon

co myslite ? prepaleny piest ? turbo ? vstreky ? ina pricina ?

ak je to prepaleny piest som tiez na rozpakoch ake riesenie prijat :
- generalka (kde , kto?)
- iny motor 3,0(ma niekto ? ponuknite)
- uplne iny motor (4,2 / 6,2 ???)
dik
Ivo

_________________
OFF the ROAD


Naposledy upravil IvoLUCKY dňa Ned, 02.10.2011, 19:41, celkovo upravené 2



Ned, 02.10.2011, 19:15
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55
Príspevky: 442
Bydlisko: Zilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
prepaleny valec asi tazko,skor prepaleny piest ale to by isiel z vyfuku skor bielo-modry dym. Ja by som podozrieval skor turbo,lebo motor ma malo vzduchu a vela paliva,co sposobuje cierny dym

_________________
XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8


Ned, 02.10.2011, 19:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vdaka ...uz som to opravil
turbo ...hm ...
v poslednej dobe sa od turba ozyvalo zvlastne pukanie / praskanie (nie pistiace lozisko) ..he he pripminalo to zvuky ako ked sa ohrieva alebo ochladzuje krb = povazoval som to za normalne

_________________
OFF the ROAD


Ned, 02.10.2011, 19:36
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
typujem ze to bola hadica..


Ned, 02.10.2011, 19:52
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ivo, skvelá príležitosť naimplantovať motor TD42. Náhrada je jednoduchšia, ako pri autách s motorom RD28T. Nemyslím si, že by to bola len hadica, to by bolo počuť fučanie, hvízdanie vzduchu.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Ned, 02.10.2011, 21:19
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 12.12.2010, 21:55
Príspevky: 51
Bydlisko: Orava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak dymi ciernym tak je to lepsi pripad horsie je ked je dym biely alebo do modra.
V prvom rade si skontroluj privod vzduchu tj filter a pod.

_________________
SAM 413 ex PATROL K160 SD33 v stadiu uprav PATROL GR Y61 ZD30


Ned, 02.10.2011, 23:07
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nechces 4.2 benzin?

ide to jak kraava :-D
aj to zere jak kraava :smt077

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Ned, 02.10.2011, 23:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Koľko by tá 4,2 benzín žrala LPG?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 03.10.2011, 9:01
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslis, ze viac ako benzinu ? +/- tolko isto (podla mna).


Pon, 03.10.2011, 9:17
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mne žrala 4,2 benzín v Patrole Y61 v priemere asi 25l/100km v teréne, v púšti aj na cestách a na prevažne spustených gumách Bridgestone Dueler AT 694, tlak 1,2 baru. Merané na báze cca 2400km tento rok vo februári v Ománe.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 03.10.2011, 9:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
moznosti, co sa pokazilo je vela, ak sa dostanes do stadia, ze budes potrebovat go motora, tu mas kontakt - 0903717670 pan Martin Ježo z BA

P.S. mas este v motore olej? znicene turbo ,alebo kruzky vacsinou olej vyplachnu cez vyfuk

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Pon, 03.10.2011, 9:33
Profil
Koumák

Registrovaný: Sob, 20.01.2007, 23:53
Príspevky: 176
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki píše:
Mne žrala 4,2 benzín v Patrole Y61 v priemere asi 25l/100km v teréne, v púšti aj na cestách a na prevažne spustených gumách Bridgestone Dueler AT 694, tlak 1,2 baru. Merané na báze cca 2400km tento rok vo februári v Ománe.

to bylo 4500 benzin! :-)

_________________
Offroadvýpravy za dobrodružstvím www.offroadexpedicie.sk


Pon, 03.10.2011, 12:14
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Petře, správne!!!
Skoro som sa dopustil mystifikácie. Pardón, bola to 4,5 benzín, moja chyba. Ale keď už benzín, tak asi tento novší.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pon, 03.10.2011, 15:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hadica za turbom to bola = vstup na intercooleri !!!!
kua kua kua !!! za tym krycim plastom som to nevidel
som stresovic = MOTOUREK NA PATRUILE JE OK - uff to sa mi ulavilo
clovek toho tolko nacita o trojlitroch, ze ho hned napadne to najhorsie
on si este trochu zacmudi , ked mu poriadne pridam (dnes som ho testoval s tonou betonovych tvarnic do kopca a je pravda , ze si do kopca este zadymil na cierno po prudkom pridani plynu , co je pre mna s automatom vec takmer nevidana)
takze = co mam este pozriet ?
a) vahu vzduchu vypucujem ?
b) je cas na odstavenie EGR ventilu ?

dakujem vsetkym
Ivo

_________________
OFF the ROAD


Pon, 03.10.2011, 17:48
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
b) je cas na odstavenie EGR ventilu ?


ten bol uz davno !

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 03.10.2011, 18:08
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: