4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Patrol 3.0 - dodychal http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=13739 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | IvoLUCKY [ Ned, 02.10.2011, 19:15 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Patrol 3.0 - dodychal |
mili kamarati, asi som sa stal clenom klubu "trojlitrarov" od nissanu - ale aby som neprepadal panike poradim sa s vami = patrol pri jazde do kopca v jednom okamihu akoby "polavil" , presatl tahat , z vyfuku vyleteli cierny dym a sadze, motor vsak ide dalej (domov som sa ako tak dovliekol) - vychladeny motor znovu na jeden brnk nastartuje, vo volnobeznych otackach to bezi pravidelne a nedymi, ale ked tomu trosku pridam , alebo ked je motor v zatazi (uz samozrejme zohriaty)= dymi ako dymovnica ciernym sadzovitym dymom a samozrejme , ze to nema vykon co myslite ? prepaleny piest ? turbo ? vstreky ? ina pricina ? ak je to prepaleny piest som tiez na rozpakoch ake riesenie prijat : - generalka (kde , kto?) - iny motor 3,0(ma niekto ? ponuknite) - uplne iny motor (4,2 / 6,2 ???) dik Ivo |
Autor: | Oron72 [ Ned, 02.10.2011, 19:32 ] |
Predmet príspevku: | |
prepaleny valec asi tazko,skor prepaleny piest ale to by isiel z vyfuku skor bielo-modry dym. Ja by som podozrieval skor turbo,lebo motor ma malo vzduchu a vela paliva,co sposobuje cierny dym |
Autor: | IvoLUCKY [ Ned, 02.10.2011, 19:36 ] |
Predmet príspevku: | |
vdaka ...uz som to opravil turbo ...hm ... v poslednej dobe sa od turba ozyvalo zvlastne pukanie / praskanie (nie pistiace lozisko) ..he he pripminalo to zvuky ako ked sa ohrieva alebo ochladzuje krb = povazoval som to za normalne |
Autor: | fajer [ Ned, 02.10.2011, 19:52 ] |
Predmet príspevku: | |
typujem ze to bola hadica.. |
Autor: | pejo [ Ned, 02.10.2011, 21:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Ivo, skvelá príležitosť naimplantovať motor TD42. Náhrada je jednoduchšia, ako pri autách s motorom RD28T. Nemyslím si, že by to bola len hadica, to by bolo počuť fučanie, hvízdanie vzduchu. |
Autor: | client33 [ Ned, 02.10.2011, 23:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak dymi ciernym tak je to lepsi pripad horsie je ked je dym biely alebo do modra. V prvom rade si skontroluj privod vzduchu tj filter a pod. |
Autor: | MoostanQue [ Ned, 02.10.2011, 23:19 ] |
Predmet príspevku: | |
nechces 4.2 benzin? ide to jak kraava aj to zere jak kraava |
Autor: | pejo [ Pon, 03.10.2011, 9:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Koľko by tá 4,2 benzín žrala LPG? |
Autor: | finder [ Pon, 03.10.2011, 9:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Myslis, ze viac ako benzinu ? +/- tolko isto (podla mna). |
Autor: | jenki [ Pon, 03.10.2011, 9:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Mne žrala 4,2 benzín v Patrole Y61 v priemere asi 25l/100km v teréne, v púšti aj na cestách a na prevažne spustených gumách Bridgestone Dueler AT 694, tlak 1,2 baru. Merané na báze cca 2400km tento rok vo februári v Ománe. |
Autor: | bull4x4 [ Pon, 03.10.2011, 9:33 ] |
Predmet príspevku: | |
moznosti, co sa pokazilo je vela, ak sa dostanes do stadia, ze budes potrebovat go motora, tu mas kontakt - 0903717670 pan Martin Ježo z BA P.S. mas este v motore olej? znicene turbo ,alebo kruzky vacsinou olej vyplachnu cez vyfuk |
Autor: | low [ Pon, 03.10.2011, 12:14 ] |
Predmet príspevku: | |
jenki píše: Mne žrala 4,2 benzín v Patrole Y61 v priemere asi 25l/100km v teréne, v púšti aj na cestách a na prevažne spustených gumách Bridgestone Dueler AT 694, tlak 1,2 baru. Merané na báze cca 2400km tento rok vo februári v Ománe. to bylo 4500 benzin! |
Autor: | jenki [ Pon, 03.10.2011, 15:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Petře, správne!!! Skoro som sa dopustil mystifikácie. Pardón, bola to 4,5 benzín, moja chyba. Ale keď už benzín, tak asi tento novší. |
Autor: | IvoLUCKY [ Pon, 03.10.2011, 17:48 ] |
Predmet príspevku: | |
hadica za turbom to bola = vstup na intercooleri !!!! kua kua kua !!! za tym krycim plastom som to nevidel som stresovic = MOTOUREK NA PATRUILE JE OK - uff to sa mi ulavilo clovek toho tolko nacita o trojlitroch, ze ho hned napadne to najhorsie on si este trochu zacmudi , ked mu poriadne pridam (dnes som ho testoval s tonou betonovych tvarnic do kopca a je pravda , ze si do kopca este zadymil na cierno po prudkom pridani plynu , co je pre mna s automatom vec takmer nevidana) takze = co mam este pozriet ? a) vahu vzduchu vypucujem ? b) je cas na odstavenie EGR ventilu ? dakujem vsetkym Ivo |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 03.10.2011, 18:08 ] |
Predmet príspevku: | |
IvoLUCKY píše: b) je cas na odstavenie EGR ventilu ? ten bol uz davno ! |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |