4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nissan Patrol 3.0 - dodychal
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=13739
Stránka 1 z 2

Autor:  IvoLUCKY [ Ned, 02.10.2011, 19:15 ]
Predmet príspevku:  Nissan Patrol 3.0 - dodychal

mili kamarati,
asi som sa stal clenom klubu "trojlitrarov" od nissanu
:( - ale aby som neprepadal panike poradim sa s vami = patrol pri jazde do kopca v jednom okamihu akoby "polavil" , presatl tahat , z vyfuku vyleteli cierny dym a sadze, motor vsak ide dalej (domov som sa ako tak dovliekol)
- vychladeny motor znovu na jeden brnk nastartuje, vo volnobeznych otackach to bezi pravidelne a nedymi, ale ked tomu trosku pridam , alebo ked je motor v zatazi (uz samozrejme zohriaty)= dymi ako dymovnica ciernym sadzovitym dymom a samozrejme , ze to nema vykon

co myslite ? prepaleny piest ? turbo ? vstreky ? ina pricina ?

ak je to prepaleny piest som tiez na rozpakoch ake riesenie prijat :
- generalka (kde , kto?)
- iny motor 3,0(ma niekto ? ponuknite)
- uplne iny motor (4,2 / 6,2 ???)
dik
Ivo

Autor:  Oron72 [ Ned, 02.10.2011, 19:32 ]
Predmet príspevku: 

prepaleny valec asi tazko,skor prepaleny piest ale to by isiel z vyfuku skor bielo-modry dym. Ja by som podozrieval skor turbo,lebo motor ma malo vzduchu a vela paliva,co sposobuje cierny dym

Autor:  IvoLUCKY [ Ned, 02.10.2011, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

vdaka ...uz som to opravil
turbo ...hm ...
v poslednej dobe sa od turba ozyvalo zvlastne pukanie / praskanie (nie pistiace lozisko) ..he he pripminalo to zvuky ako ked sa ohrieva alebo ochladzuje krb = povazoval som to za normalne

Autor:  fajer [ Ned, 02.10.2011, 19:52 ]
Predmet príspevku: 

typujem ze to bola hadica..

Autor:  pejo [ Ned, 02.10.2011, 21:19 ]
Predmet príspevku: 

Ivo, skvelá príležitosť naimplantovať motor TD42. Náhrada je jednoduchšia, ako pri autách s motorom RD28T. Nemyslím si, že by to bola len hadica, to by bolo počuť fučanie, hvízdanie vzduchu.

Autor:  client33 [ Ned, 02.10.2011, 23:07 ]
Predmet príspevku: 

Ak dymi ciernym tak je to lepsi pripad horsie je ked je dym biely alebo do modra.
V prvom rade si skontroluj privod vzduchu tj filter a pod.

Autor:  MoostanQue [ Ned, 02.10.2011, 23:19 ]
Predmet príspevku: 

nechces 4.2 benzin?

ide to jak kraava :-D
aj to zere jak kraava :smt077

Autor:  pejo [ Pon, 03.10.2011, 9:01 ]
Predmet príspevku: 

Koľko by tá 4,2 benzín žrala LPG?

Autor:  finder [ Pon, 03.10.2011, 9:17 ]
Predmet príspevku: 

Myslis, ze viac ako benzinu ? +/- tolko isto (podla mna).

Autor:  jenki [ Pon, 03.10.2011, 9:30 ]
Predmet príspevku: 

Mne žrala 4,2 benzín v Patrole Y61 v priemere asi 25l/100km v teréne, v púšti aj na cestách a na prevažne spustených gumách Bridgestone Dueler AT 694, tlak 1,2 baru. Merané na báze cca 2400km tento rok vo februári v Ománe.

Autor:  bull4x4 [ Pon, 03.10.2011, 9:33 ]
Predmet príspevku: 

moznosti, co sa pokazilo je vela, ak sa dostanes do stadia, ze budes potrebovat go motora, tu mas kontakt - 0903717670 pan Martin Ježo z BA

P.S. mas este v motore olej? znicene turbo ,alebo kruzky vacsinou olej vyplachnu cez vyfuk

Autor:  low [ Pon, 03.10.2011, 12:14 ]
Predmet príspevku: 

jenki píše:
Mne žrala 4,2 benzín v Patrole Y61 v priemere asi 25l/100km v teréne, v púšti aj na cestách a na prevažne spustených gumách Bridgestone Dueler AT 694, tlak 1,2 baru. Merané na báze cca 2400km tento rok vo februári v Ománe.

to bylo 4500 benzin! :-)

Autor:  jenki [ Pon, 03.10.2011, 15:32 ]
Predmet príspevku: 

Petře, správne!!!
Skoro som sa dopustil mystifikácie. Pardón, bola to 4,5 benzín, moja chyba. Ale keď už benzín, tak asi tento novší.

Autor:  IvoLUCKY [ Pon, 03.10.2011, 17:48 ]
Predmet príspevku: 

hadica za turbom to bola = vstup na intercooleri !!!!
kua kua kua !!! za tym krycim plastom som to nevidel
som stresovic = MOTOUREK NA PATRUILE JE OK - uff to sa mi ulavilo
clovek toho tolko nacita o trojlitroch, ze ho hned napadne to najhorsie
on si este trochu zacmudi , ked mu poriadne pridam (dnes som ho testoval s tonou betonovych tvarnic do kopca a je pravda , ze si do kopca este zadymil na cierno po prudkom pridani plynu , co je pre mna s automatom vec takmer nevidana)
takze = co mam este pozriet ?
a) vahu vzduchu vypucujem ?
b) je cas na odstavenie EGR ventilu ?

dakujem vsetkym
Ivo

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 03.10.2011, 18:08 ]
Predmet príspevku: 

IvoLUCKY píše:
b) je cas na odstavenie EGR ventilu ?


ten bol uz davno !

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/