Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 18.04.2024, 13:27
Dnes je štvrtok 18. apríla 2024, meniny má Valér a zajtra Jela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 35 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Y61 3.0 nestartuje 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Ale no! .... Váha vzduchu a snímače teploty ..... Asi tam nebude mechanické čerpadlo s ventilom na jeden drót.
:mrgreen:

Daj do toho AUTA poriadny MOTOR :smt023 (Né Pali?)

Respektíve ten, čo tam má byť. A dovtedy vyraď NATS.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Uto, 28.05.2013, 12:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
A ešte mi gogel vychrchlal toto .......... citujem

By mala zhasnúť Myslím, že akonáhle kľúč bol schválený ...... Verím, že NATS nemožno obísť, budete potrebovať novú jednotku) čítanie / transpondéra, než je potrebné preprogramovať Nissan zlodej.

"ÚVOD
Nissan Anti Theft System (NATS) bol predstavený najprv okolo roku 1995 sa základná
Imobilizér, ktoré nemali používať kľúčové transpondérov. Tento systém bol známy ako NATS 1.
Následne NATS 2 bola zavedená, ktorá využíva technológie transpondéra.
Ďalšie iterácie systému NATS boli zavedené, a to až do NATS 6.5. Skoršie systémy používajú bezpečnostné načasované
prístup, podobne ako Ford systémy, ktoré si vyžadujú čas, kým tlačidlá je možné naprogramovať.
NATS 5 používa PIN kód, rovnako ako GM a VAG systémov. Tento systém bol pre vozidlá od roku 2001 MOJICH.
Ďalší vývoj je zavedenie CAN systému, ktorý bol prvýkrát predstavený na Micra v roku 2003. Systém Micra
Dodáva sa v dvoch formách buď inteligentný systém alebo
Non-Inteligentný systém.
NATS kľúčik zapaľovania
To používa štandardné technológie transpondéra, a majú obe červenej a modrej čipy
zistiť nedodržiavanie crypto a crypto typu transpondéry. Blue chip typy sú namontované na
posledný NATS 5. systém.
Pri programovaní tlačidiel, na NAT systémy do 4 NATS, všetky kľúče uložené v pamäti budú zmazané, ovšem je na NATS 5
ďalších tlačidiel môžu byť pridané. Až 5 tlačidiel je možné naprogramovať do systému NAT 5 a 4 kľúče do NATS 2,3 a 4
systémy.
NATS IMOBILIZÉR UNIT
NATS jednotka imobilizéra je zvyčajne montované vedľa zapaľovania alebo za palubnú oblasti. Prístroj je
niekedy tiež vybavený hardvérovým kľúčom jednotky a je umiestnený na pravých európskych vozidiel s pohonom pre extra bezpečnosť.
NATS imobilizér kontroluje signály do riadiaceho modulu motora (ECM), ktoré inhibujú spustení.
V neskorších systémoch je tiež vstup z audio systému, ktorý pri rozpojení
bráni naštartovaniu vozidla.
Can systémov imobilizér funkcia je súčasťou riadiaceho modulu karosérie (BCM), ktorý riadi signály pre motor
Riadiaci modul motora (ECM), ktoré bránia spusteniu.
NATS bezpečnostný indikátor
LED zabezpečenia je zvyčajne montované v oblasti prístrojovej dosky a indikuje stav systému.
Keď sa zistí problém, LED indikujú poruchy sú uvedené v nasledujúcej
Tabuľka keď IGN je ON alebo polohy príslušenstva.

STAV
Dongle
MOTOR
CHECK
LIGHT
NATS LED
NATS CHYBA (NO DONGLE
FAULT)
Kontrola motora
LIGHT
6FLASHES & K
PO IGN IS
ZAPNUTÝ
ATS FAULT (DONGLE FAULT)
BEZ DONGLE
NATS LED
Zostane svietiť po dobu 15
Minút po IGN
Je zapnutý
NATS PORUCHA MOTORA A
Chyba súčiastky
LED ON
ENGINE FAULT
6FLASHES &
ON JE PO IGN
ZAPNUTÝ
LED ON
PO NATS PROGRAMOVANIE
LED ON
LED ON
LED ON
LED ON
6 bliknú

Na zdravie
http://translate.google.sk/translate?hl ... 6bih%3D829

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Uto, 28.05.2013, 13:13
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Ak som tomu dobre porozumel, tak si na prve startovanie pouzil novo vybruseny kluc a prehodil si nan iba dialkove ovladanie dveri zo stareho kluca?
Auto nastartuje bez problemov aj bez toho dialkoveho ovladaca, pretoze cip nieje v tom ovladaci, ale v tom plaste (podkovicke) spolu s klucom.. Podla vsetkeho to potrebuje iba sparovat s imobilizerom. Stava sa to ked odpojis baterku a po pripojeni pouzijes iny kluc ze sa to nesparuje.
Viem ze niekde na nete koluje aj navod ako sa to paruje, ale v servise mi to spravili za par minut a zadara.

Nerozumiem moc anglicky, ale myslim ze toto by mohlo byt ono.
http://img.wasup.sk/images/nahodeniek.jpg

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 28.05.2013, 15:29
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Nooo tak toto by este stalo za to vyskusat, hoc sa mi nechce verit, ze ta podkova s klucom ma este nieco vnutri naviac :-)

bacaono píše:
Ak som tomu dobre porozumel, tak si na prve startovanie pouzil novo vybruseny kluc a prehodil si nan iba dialkove ovladanie dveri zo stareho kluca?
Auto nastartuje bez problemov aj bez toho dialkoveho ovladaca, pretoze cip nieje v tom ovladaci, ale v tom plaste (podkovicke) spolu s klucom.. Podla vsetkeho to potrebuje iba sparovat s imobilizerom. Stava sa to ked odpojis baterku a po pripojeni pouzijes iny kluc ze sa to nesparuje.
Viem ze niekde na nete koluje aj navod ako sa to paruje, ale v servise mi to spravili za par minut a zadara.

Nerozumiem moc anglicky, ale myslim ze toto by mohlo byt ono.
http://img.wasup.sk/images/nahodeniek.jpg


Uto, 28.05.2013, 16:12
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Cip imobilizeru by mal byt zaliaty v tej podkovicke a nie v dialkovom ovladaci centralu.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 28.05.2013, 20:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Kopiu imobilizeru do rezervnych klucov mi spravil chlapik v Nitre na pockanie podla stareho. :-D

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 28.05.2013, 21:44
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
mk96 píše:
Nooo tak toto by este stalo za to vyskusat, hoc sa mi nechce verit, ze ta podkova s klucom ma este nieco vnutri naviac :-)


Kedze mam cas a kluce poruke tak ti to odfotim. Co myslis ze je to biele v tej podkovicke? :?:
http://img.wasup.sk/images/foto0060.jpg

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Str, 29.05.2013, 10:08
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Hmm som teraz mimo auta a kluce, ale na toto sa pozriem, ked sa vratim urcite :-)

bacaono píše:
mk96 píše:
Nooo tak toto by este stalo za to vyskusat, hoc sa mi nechce verit, ze ta podkova s klucom ma este nieco vnutri naviac :-)


Kedze mam cas a kluce poruke tak ti to odfotim. Co myslis ze je to biele v tej podkovicke? :?:
http://img.wasup.sk/images/foto0060.jpg


Str, 29.05.2013, 10:26
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Pozrel som, a je tam! Len ja som mal ten cipak zaliaty nie v bielom ale ciernom plaste na oboch klucoch, takze som si ho nevsimol. Vybral som ho a dal do noveho kluca, myslim ,ze teda aj tento problem sa vyriesil a 1405 zmizne s tym druhym klucom.

mk96 píše:
Hmm som teraz mimo auta a kluce, ale na toto sa pozriem, ked sa vratim urcite :-)

Kedze mam cas a kluce poruke tak ti to odfotim. Co myslis ze je to biele v tej podkovicke? :?:
http://img.wasup.sk/images/foto0060.jpg


Štv, 30.05.2013, 13:35
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Ten motor je celkom OK, ani vela, ani malo - tak akurat :-)

Tunki píše:
Ale no! .... Váha vzduchu a snímače teploty ..... Asi tam nebude mechanické čerpadlo s ventilom na jeden drót.
:mrgreen:

Daj do toho AUTA poriadny MOTOR :smt023 (Né Pali?)

Respektíve ten, čo tam má byť. A dovtedy vyraď NATS.


Štv, 30.05.2013, 13:42
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 02.05.2019, 6:45
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Zdravím. Mám motor ZD30 v Y61 r. 2003. Vyskytuje sa zaujímava závada. Po otočení kľúča v zapaľovaní sa mi niekedy nerozsvieti kontrolka žhavenia a motor nejde naštartovať. Nepomáha mu ani rozťahovanie a štartovací sprej. Dedukujem, že chyba nebude v žhavení ale niekde v komunikácii s riadiacou jednotkou. Inokedy kľúč otočím, nažhaví a bez problémov naskočí. Môže byť chyba v spínacej skrinke? Ako by som mal postupovať? NATS je vraj deaktivovaný. Ďakujem.


Štv, 02.05.2019, 8:40
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
startnut musis aj bez zhavenia ak mas Di, s dobrou kompresiou kludne aj pri -5C, normalne okolo 11C bez zhavenia. Chyba bude inde ako v zhaveni.


Štv, 02.05.2019, 10:41
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 02.05.2019, 6:45
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Ano, v žhavení to určite nie je. Keď neštartuje tak sa kontrolka žhavenia nerozsvieti, keď sa rozsvieti štartuje bezproblémovo. Aj keď som to štartoval so sprejom tak sprej odpálilo a potom motor zhasol, z čoho dedukujem že tam nedochádza nafta, čiže nie je spustené čerpadlo, čiže problém bude niekde v elektrike. Dnes ráno po nočnom daždi som nenaštartoval, na auto zasvietilo slnko, trošku sa zohrialo a teraz štartuje v pohode. Spínacia skrinka? Riadiaca jednotka? Má s týmto niekto nejakú skúsenosť? Ďakujem.


Štv, 02.05.2019, 11:09
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10
Príspevky: 411
Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
Odpoveď s citáciou
Marklar píše:
Ano, v žhavení to určite nie je. Keď neštartuje tak sa kontrolka žhavenia nerozsvieti, keď sa rozsvieti štartuje bezproblémovo. Aj keď som to štartoval so sprejom tak sprej odpálilo a potom motor zhasol, z čoho dedukujem že tam nedochádza nafta, čiže nie je spustené čerpadlo, čiže problém bude niekde v elektrike. Dnes ráno po nočnom daždi som nenaštartoval, na auto zasvietilo slnko, trošku sa zohrialo a teraz štartuje v pohode. Spínacia skrinka? Riadiaca jednotka? Má s týmto niekto nejakú skúsenosť? Ďakujem.


Je tu kamarat s velmi podobnym problemom, ide do servisu s tym, zatial zistena chyba vahy vzduchu, snimaca polohy klukovky a ECM interna chyba (to moze byt vraj zlou kostrou) Startuje takisto velmi velmi podobne.
Odkial si? ak z BA alebo blizko, tak mozme spolu na to pozriet.

Inak pozri ci mas dobre natlakovanu naftu rucnou pumpou, ak ti motor po nastartovani zhasne. Ale moze to byt elektrika, pozri najskor dobre ukostrenie - na alternator a na kasnu no a potom zial treba sa hrat a skusat, zrejme bude niekde strajkovat elektrika.


Štv, 02.05.2019, 11:57
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 02.05.2019, 6:45
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
local.sk píše:
Marklar píše:
Ano, v žhavení to určite nie je. Keď neštartuje tak sa kontrolka žhavenia nerozsvieti, keď sa rozsvieti štartuje bezproblémovo. Aj keď som to štartoval so sprejom tak sprej odpálilo a potom motor zhasol, z čoho dedukujem že tam nedochádza nafta, čiže nie je spustené čerpadlo, čiže problém bude niekde v elektrike. Dnes ráno po nočnom daždi som nenaštartoval, na auto zasvietilo slnko, trošku sa zohrialo a teraz štartuje v pohode. Spínacia skrinka? Riadiaca jednotka? Má s týmto niekto nejakú skúsenosť? Ďakujem.


Je tu kamarat s velmi podobnym problemom, ide do servisu s tym, zatial zistena chyba vahy vzduchu, snimaca polohy klukovky a ECM interna chyba (to moze byt vraj zlou kostrou) Startuje takisto velmi velmi podobne.
Odkial si? ak z BA alebo blizko, tak mozme spolu na to pozriet.

Inak pozri ci mas dobre natlakovanu naftu rucnou pumpou, ak ti motor po nastartovani zhasne. Ale moze to byt elektrika, pozri najskor dobre ukostrenie - na alternator a na kasnu no a potom zial treba sa hrat a skusat, zrejme bude niekde strajkovat elektrika.


Nie, nie som z okolia BA. Kostra na alternátore vyzerá byt OK a aj kostra na motore je na prvý pohľad OK. Dnes auto štartovalo OK a tak sme rozobrali plasty okolo spínacej skrinky a pomerali kontakty na kocke spínacej skrinky. Keď nabudúce nenaštartuje premeriame zas a vylúčime chybu v spínacej skrinke. Čo sa týka nafty tak keď auto naštartuje tak si pradie ako mačička a nevykazuje absolútne žiadne problémy.


Pia, 03.05.2019, 12:18
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 35 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: