Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava
Patrol GR Y 61 3,0 výkon pri rozbehu
Autor |
Správa |
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Ano,tak som to pochopil. Najlepsie potom vychadza vyregulovat turbo,bloknut egr, to prospeje aj zivotnosti motora,potom textilny filter a ked zvysia peniaze mozes zriesit staly pomer v redukcii. A ked sa ti s tym bude chciet bavit dalej,tak dalsie upravy.
|
Pia, 22.09.2017, 20:34 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Presne si to vystihol.Presne toto potrebujem,lebo nebol som zvyknutý,ked stupim na plyn a nechce sa to rozbehnut,ked som mal pajero.3,0 6v turbo benzin
_________________ Miloš
|
Sob, 23.09.2017, 6:11 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
milos.majer píše: Presne si to vystihol.Presne toto potrebujem,lebo nebol som zvyknutý,ked stupim na plyn a nechce sa to rozbehnut....... no v takom pripade sa obavam ze si si vybral nevhodne auto s nevhodnym motorom. Patrol je vo vela ohladoch skvele auto (a to hovorim aj napriek tomu ze to nie he jeep )ale bohuzial sa u nas skoro neda kupit s motorom primeranym jeho hmotnosti
|
Sob, 23.09.2017, 12:13 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Vhodne ako vhodne? Jedno ma dobry blbovzdorny podvozok ale chyba mu motor a druhe zase opacne ,ze vhodne auto je tazko identifikovat ? Ideal by bola toyota s patrolackym podvozkom + lacnymi patrolackymi dielmi
|
Sob, 23.09.2017, 17:31 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
palo-cherokee píše: milos.majer píše: Presne si to vystihol.Presne toto potrebujem,lebo nebol som zvyknutý,ked stupim na plyn a nechce sa to rozbehnut....... no v takom pripade sa obavam ze si si vybral nevhodne auto s nevhodnym motorom. Patrol je vo vela ohladoch skvele auto (a to hovorim aj napriek tomu ze to nie he jeep )ale bohuzial sa u nas skoro neda kupit s motorom primeranym jeho hmotnosti Ja som s Patrolom spokojný,je to naozaj skvelé auto,jedine ten rozbeh ma zaskočil,ale ak sa to podarí tou úpravou vylepšiť,budem úplne spokojný
_________________ Miloš
|
Sob, 23.09.2017, 19:45 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1827
|
Pánové, akože nechcem sa robiť múdrym, ale pokiaľ by som sa už mal rozhodovať, tak v prvom rade by som zašiel za človekom, ktorý ten motorík už má takto porobeného, tam by som sa pospytoval, prípadne vyskúšal. Osobne by ma zaujímalo, či to prejde bez problémov cez stk a emisnú. A keďže by som nerád kupoval mačku vo vreci, tak by ma zaujímalo, o koľko ten motor profituje po úprave, teda rád by som videl výkonový a momentový graf z brzdy. Bez týchto vecičiek by som ani nediskutoval – však o čom ? A ešte jedna podstatná vec – a síce netreba zabúdať, že Miloš má automat. Takže všetky tie úpravy sa môžu fajn ukázať s manuálnou prevodovkou, ale je to už odskúšané aj cez automat ? Ono totižto automat má svoju vlastnú riadiacu hlavičku a to, čo dokážaš s manuálom a spojkou, to u automatu neplatí, tobôž pokiaľ nemá tam ani možnosť sekvenčného radenia. Na to by sa nemalo zabúdať.
Naposledy upravil OGO dňa Ned, 24.09.2017, 21:29, celkovo upravené 1
|
Sob, 23.09.2017, 22:33 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
A to na tom poondatom 3litri sa na automate neda navolit manulne 1 a 2 ? Sa mi nechce verit,ze ked dam redukovanu do pomala a navolim 1alebo 2 v manualnom rezime a na 31kolesach,ze auto nema tah s 160 dizlovymi konikmi v terene ?
|
Ned, 24.09.2017, 0:48 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Dnes som si bol po Patrola u kamaráta,ktorý mi vyváral koróziou poškodené časti podvozku a karosérie.Je to komplet ošetrené a poctivo nastriekané niekoľkými vrstvami.(zase niečo vydrží). Ozaj,po vašich radách som opäť vyskúšal stav motora.Sedeli sme v aute 4 dospelí ľudia a z 0 na 100 sme stopkami namerali za 16,23sek. takže si myslím,že je to super.Viete mi poradiť,kdeby som mohol zohnať Dawesov a ihlový ventil aj s príslušenstvom na vyladenie turba? Vďaka
_________________ Miloš
|
Ned, 24.09.2017, 21:44 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Ked budes mat cestu na balog zastav sa Fakt by som sa v tom rad previezol Zopar patrolov som uz jazdil zaujimalo by ma ako sa to sprava tazko je to takto cez fb
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Ned, 24.09.2017, 21:53 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Jasné,určite sa stavím,keď pôjdem tým smerom,porovnáme to s tvojim
_________________ Miloš
|
Ned, 24.09.2017, 22:14 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Moj nema polku motora momentalne asi mapredbehnes Ale jazdil som zadych 10-15 3litrov automat/manual tak by som to celkom rad skusil... Lebo ten co som zohnalpre znameho na 33 gumach isiel paradne a mal natocene cez 350k Na druhej strane treba povedat ze mu prepalilo piesty asi mesiac do zadu a uz sa meni motor
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Ned, 24.09.2017, 22:23 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
milos.majer píše: Dnes som si bol po Patrola u kamaráta,ktorý mi vyváral koróziou poškodené časti podvozku a karosérie.Je to komplet ošetrené a poctivo nastriekané niekoľkými vrstvami.(zase niečo vydrží). Ozaj,po vašich radách som opäť vyskúšal stav motora.Sedeli sme v aute 4 dospelí ľudia a z 0 na 100 sme stopkami namerali za 16,23sek. takže si myslím,že je to super.Viete mi poradiť,kdeby som mohol zohnať Dawesov a ihlový ventil aj s príslušenstvom na vyladenie turba? Vďaka tu su regulatory: http://www.fusion.sk/racing-shop/vybave ... tor-tlaku/tu su budiky a drziaky atd: http://www.fusion.sk/racing-shop/vybave ... er/budiky/
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pon, 25.09.2017, 9:41 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
OGO píše: Pánové, akože nechcem sa robiť múdrym, ale pokiaľ by som sa už mal rozhodovať, tak v prvom rade by som zašiel za človekom, ktorý ten motorík už má takto porobeného, tam by som sa pospytoval, prípadne vyskúšal. Osobne by ma zaujímalo, či to prejde bez problémov cez stk a emisnú. A keďže by som nerád kupoval mačku vo vreci, tak by ma zaujímalo, o koľko ten motor profituje po úprave, teda rád by som videl výkonový a momentový graf z brzdy. Bez týchto vecičiek by som ani nediskutoval – však o čom ? A ešte jedna podstatná vec – a síce netreba zabúdať, že Miloš má automat. Takže všetky tie úpravy sa môžu fajn ukázať s manuálnou prevodovkou, ale je to už odskúšané aj cez automat ? Ono totižto automat má svoju vlastnú riadiacu hlavičku a to, čo dokážaš s manuálom a spojkou, to u automatu neplatí, tobôž pokiaľ nemá tam ani možnosť sekvenčného radenia. Na to by sa nemalo zabúdať. Kazdu upravu treba robit s rozumom. Moj ma Dawes + EGR blok + prislusne budiky, upravene zhavenie, repasnute/upravene turbo (kompresor), sportovy 100CPSI katalyzator, mierne sirsi vufuk ako standardny 2", vycisteny intercooler a odsavac par z klukovej skrine (Mann Hummel Pro Vent 200). Na brzde som nebol, to by som siel mozno az po remape RJ, 3" vyfuku, V/M vstrekovani a vacsom IC. Ale aj keby som uz toto vsetko mal, tak si viem porovnat priebehy kriviek v klokanove, tam je na vyhradene cele vlakno aj s popisom zmien auta a moje v podstate kopiruje jeden pekny existujuci build a upravy si konzultujem s kamaratmi, co tam sli za pracou alebo tunajsimi "domorodcami". Na STK nemam problem, v podstate tymto autam sa meria iba dymivost (do r.v. 2006) klasicky cez vyfuk a nie OBD. Inak co by som mozno kvoli bloknutiu EGR dal, ak to niekto chce robit, je modifikator napatia MAF senzora, pretoze bloknutim EGR vzrastie hodnota pretekajuceho vzduchu z cca 1.8V na 2.2V a tym padom pri volnobehu je viac nafty, co sa prejavi na spotrebe pri castom stati v doprave (trosku) a ciernom vyfuku od sadzi. Potom sa da ako bonus pustit plniaci tlak tubra viac ako tych limitnych 14-16PSI, samozrejme zas, ak to vie motor vyuzit. Ono Milos nebude atakovat tymito upravami, co planuje, tych 600Nm, bude mat linearny priebeh krivky plniaceho tlaku, ktora mu posunie moment o to nizsie, cim menej povoli druhy nastavovaci ventil regulujuci vplyv vakua. Takze bude mat moznost uz pri 1200-1500RPM, ak ECU dovoli nastavit 16PSI a tych 16PSI sa v zatazi samozrejme bude drzat po celom rozsahu otacok uz bez kolisania tlaku turba a tym padom teploty spalin EGT, ktore obcas fatalne postihli Patroly 3.0 skorsich rocnikov.
|
Pon, 25.09.2017, 10:12 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
JOE66 píše: A to na tom poondatom 3litri sa na automate neda navolit manulne 1 a 2 ? Sa mi nechce verit,ze ked dam redukovanu do pomala a navolim 1alebo 2 v manualnom rezime a na 31kolesach,ze auto nema tah s 160 dizlovymi konikmi v terene ? Jasne že sa dá radiť aj ručne-sekvenčne.
_________________ Miloš
|
Pon, 25.09.2017, 13:00 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
MIrec01 píše: milos.majer píše: Dnes som si bol po Patrola u kamaráta,ktorý mi vyváral koróziou poškodené časti podvozku a karosérie.Je to komplet ošetrené a poctivo nastriekané niekoľkými vrstvami.(zase niečo vydrží). Ozaj,po vašich radách som opäť vyskúšal stav motora.Sedeli sme v aute 4 dospelí ľudia a z 0 na 100 sme stopkami namerali za 16,23sek. takže si myslím,že je to super.Viete mi poradiť,kdeby som mohol zohnať Dawesov a ihlový ventil aj s príslušenstvom na vyladenie turba? Vďaka tu su regulatory: http://www.fusion.sk/racing-shop/vybave ... tor-tlaku/tu su budiky a drziaky atd: http://www.fusion.sk/racing-shop/vybave ... er/budiky/Ďakujem a viete mi poradiť aj ktoré si vybrať?Také,čo by boli vhodné pre moju úpravu?
_________________ Miloš
|
Pon, 25.09.2017, 13:17 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|