Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Patrol GR Y 61 3,0 výkon pri rozbehu
Autor |
Správa |
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Práve som otvoril vzduchový filter a bol riadne zanesený.Takže v prvom rade idem povymieňať všetky filtre,olej a uvidím,či sa niečo zmení.Veď niekedy sa môžem zastaviť na Balogu,aby si sa mohol na to pozrieť.Mám tam zopár kamarátov-poľovníkov.
_________________ Miloš
|
Štv, 21.09.2017, 5:58 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
Inštalácia toho Dawesovho ventilu je super ale pozor na Map senzor v Intercooleri ktorí vyhodnocuje tlak turba aby ti nevyhodilo chybu motora a budeš musieť isť na diagnostiku.
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Štv, 21.09.2017, 8:36 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
Zastav sa polovnik som aj ja tak mozno mame dakych spolocnulych
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Štv, 21.09.2017, 9:48 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
MIrec01 píše: Inštalácia toho Dawesovho ventilu je super ale pozor na Map senzor v Intercooleri ktorí vyhodnocuje tlak turba aby ti nevyhodilo chybu motora a budeš musieť isť na diagnostiku. MAP prska az pri 25PSI, inak je tam nanic, do nudzaku hadze vaha vzduchu (MAF). Aj tak na diagnostiku ist nemusis, da sa spravit aj doma cez diag zasuvku a drotik. Nebojte sa trosku posteklit ZD30, tie motory mali problemy, pretoze krivka turba bola chaoticka a to sposobovalo kolisanie EGT a otvaranie EGR vtedy, ked to vobec ale vobec nebolo chcene, ziadna veda v tom nieje + popukana hlava od dlheho zhavenia. Spodok ZD30 je neznicitelny, ved ten motor dokopy vazi tolko co cummins ISB 5.9 a 6.7 ktore su cele z liatiny. Akurat treba robit zmeny s rozumom, takze ak tuning, tak prve je hodit NADS (dawes + EGR blok + uprava zhavenia + pridavna pumpa k nadrzi), potom dat 3" vyfuk a sportovy kat, potom IC a nasledne remap ECU. Benefit bude neporovnatelny, v Klokanove tak funguju cca 10 rokov bez detonacie. Ked uz chces sa hrat so spinavym filtrom, mozes ho vymenit rovno za BMC alebo K&N umyvatelny, pomoze motoru lahsie dychat. Stav motora sa teoreticky da urcit podla zrychlenia, ale predsa len, auto ma takmer 18 rokov Staci dat na osciloskop a mrknut na relativnu kompresiu, ked ma v oku kolko zerie oleja a kde sa ten olej okolo motora nachadza alebo nenachadza, aj to nieco vravi. Brzda nieco stoji, domaca diagnostika nie. Cize skor potrebujeme nabrat viac krutaku ako sa plasit za zrychlenim 0-100.
|
Štv, 21.09.2017, 10:38 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
mk96 - Presne ako hovoríš.Nepotrebujem vyššiu rýchlosť.Ak by som ťa poprosil,vedel by si mi urobiť tú prvú časť čo si spomínal,samozrejme nie zadarmo.Sadu na zaslepenie egr už mám kúpenú.Ozaj,motor mám menený po roku 2006 za nový s upraveným chladením,lebo pôvodné vraj odpalovalo piesty.
_________________ Miloš
|
Štv, 21.09.2017, 11:06 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Janciak píše: Zastav sa polovnik som aj ja tak mozno mame dakych spolocnulych No to je možné.Niekedy sa stavím.
_________________ Miloš
|
Štv, 21.09.2017, 11:13 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1835
|
mk96"...Cize skor potrebujeme nabrat viac krutaku ako sa plasit za zrychlenim 0-100..."
mk96 - chcem sa ťa opýtať, že pokiaľ motor bude mať viac krúťaku, tak čo to spôsobí so zrýchlením.
|
Štv, 21.09.2017, 11:33 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
OGO píše: mk96"...Cize skor potrebujeme nabrat viac krutaku ako sa plasit za zrychlenim 0-100..."
mk96 - chcem sa ťa opýtať, že pokiaľ motor bude mať viac krúťaku, tak čo to spôsobí so zrýchlením. To je dobra otazka, nemusi to spravit napriklad absolutne nic Otazka je, kde nam ten moment porastie v spektre otacok motora, potom budeme vediet povedat, co to spravi so zrychlenim. Na zaciatku som to napisal asi zle, ale primarne myslim narast momentu v nizsich otackach, pri ZD30 je to otazka ulahcenia dychania celemu motoru na ceste sania/medzichladica a odstoplovanie vyfuku, remep ECU uz bude iba z tohoto benefitovat.
|
Štv, 21.09.2017, 11:55 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
mk96 píše: OGO píše: mk96"...Cize skor potrebujeme nabrat viac krutaku ako sa plasit za zrychlenim 0-100..."
mk96 - chcem sa ťa opýtať, že pokiaľ motor bude mať viac krúťaku, tak čo to spôsobí so zrýchlením. To je dobra otazka, nemusi to spravit napriklad absolutne nic Otazka je, kde nam ten moment porastie v spektre otacok motora, potom budeme vediet povedat, co to spravi so zrychlenim. Na zaciatku som to napisal asi zle, ale primarne myslim narast momentu v nizsich otackach, pri ZD30 je to otazka ulahcenia dychania celemu motoru na ceste sania/medzichladica a odstoplovanie vyfuku, remep ECU uz bude iba z tohoto benefitovat. A čo znamená remepECU?
_________________ Miloš
|
Štv, 21.09.2017, 12:32 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
remapovanie ECU, nahratie novych map do riadiacej jednotky
|
Štv, 21.09.2017, 12:44 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1835
|
[quote="mk96"]..... To je dobra otazka, nemusi to spravit napriklad absolutne nic ..... .[/quote] Tak to potom je nejaká neproduktívna úprava....
|
Štv, 21.09.2017, 13:34 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
mk96 pekne to rozpisuješ ale dotyčný milos.majer píše že motor ma viac ako 200tis KM V jeho prípade by nebolo od veci dať kuknut trisky aby nečurali aby neodpálilo piest či?
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pia, 22.09.2017, 7:49 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
njn, par krat to tu bolo spominane o par postov vyssie, aby sa stav motor diagnostikoval
|
Pia, 22.09.2017, 11:03 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
OGO píše: mk96 píše: ..... To je dobra otazka, nemusi to spravit napriklad absolutne nic ..... . Tak to potom je nejaká neproduktívna úprava.... Nemusi byt neproduktivna, ak bude vo vyssich otackach, znamena to vacsi "top speed" pre pripady, kde je vyzadovana vacsia rychlost ak v nizsich tak vacsie zrychlenie za cenu straty rychlosti pre pripady, ked napr. potrebujes zo zakruty akcelerovat, co najrychlejsie. Vsetko za predpokladu, ze prevody ostanu rovnake. Preto sa na brzde predsa tlaci krivka momentu,vykonu v zavislosti od otacok ku co najblizsiemu pomeru prevodu 1:1, cize u ZD30 je to 4. stupen. A este k tomu co najpresnejsia krivka AFR, aby si vedel, ci ta uprava je z dlhodobeho hladiska pre motor udrzatelna.
|
Pia, 22.09.2017, 11:08 |
|
|
milos.majer
Učeň
Registrovaný: Pia, 16.10.2015, 18:43 Príspevky: 71 Bydlisko: Brusno
|
Nerozumiem ako je to s to krivkami.Mne nejde o rýchlosť,budem spokojný,ak to bude zaberať od cca 1000 otáčok
_________________ Miloš
|
Pia, 22.09.2017, 16:33 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|