4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
nazory a skusenosti Y 61 2,8 TD a 3,0TD http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=2371 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mello [ Sob, 18.08.2007, 22:45 ] |
Predmet príspevku: | nazory a skusenosti Y 61 2,8 TD a 3,0TD |
rad by som vas poprosil o skusenosti resp. nazory na tieto dve motorizacie v Y61 plusy a minusy... idealne by bolo ozaj vlastne skusenosti.... Dakujem |
Autor: | finder [ Sob, 18.08.2007, 23:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja si dovolim taku trochu vtipnu vlozku na tuto temu: Cech Ondra na temu Terrano 2.7 vs 3.0 (kde sa davali prave motory z Patrolov) -- Ja ti nevim hochu. Dost se to kazi, u Nissanu z toho nesjpej ... -- Nejake otazky ti mozno zodpovedia http://www.offroadpoint.cz/expedice/tes ... index.html http://www.expedice4x4.cz/testy/clanek9.html Bohuzial nic nepovedia o pripadnej spolahlivosti 3.0 |
Autor: | HONZA.S [ Ned, 19.08.2007, 0:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Častá závada motoru 3.0 TD propálený píst ![]() ![]() ![]() |
Autor: | IvoLUCKY [ Uto, 21.08.2007, 12:57 ] |
Predmet príspevku: | |
mello servus - tak ako sme hovorili spolu osobne , tak aj pisem (mam 3,0 ) ... - taha lepsie ako 2,8 (potvrdili to viaceri vratane Rada ) - spotreba nie je relevantna ( ja 11az12litrikov , ba dokonca po vymene kolies za 33" skor tych 11 a keeeed ho tichulinkooo lahuckoo steklim ide to aj okolo 10l ) - nema taky charakteristicky zvuk ako sestvalec ( ale ja ten svoj traktor milujem ) - zatial som dieru v pieste nemal (145000km) - vela znamych s touto motorizaciou uz motor po tejto poruche generalkovala ( do 50000SKK) - neviem o nikom , co by mal prasknutu hlavu na takomto motore ( zatial co na 2,8ke to je pomerne casty jav ...) - mam to v automate a zatial ( okrem tych kecov o nudeni sa a pod ) so mmax. spokojny = existuje asi rovnake mnozstvo pre aj proti Na koniec : - 2,8 = absolutna klasika - ked som isiel kupovat off tak mi radili , ze ked auto aj na cestu , tak 3,0 le ma akceleraciu a toto mozem potvrdit ( 2,8 je leniva ) |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 21.08.2007, 14:02 ] |
Predmet príspevku: | |
.....o tých opakovaných haváriách samoprepalovacích 3,0 som počul zaujímavú teóriu.... Že nové motory prichádzajú vlastne ako polmotory. A že v rámci výmeny v servise prehodia všetku bižutériu čo je okolo motora navešaná (alternátor, čerpadlo riadenia, kompresor klímy, vrtulu chladenia, celý ten komorajlový zázrak, všetku eletroniku... atd) takže vlastne sa vymení iba to najväčšie železo. A práve v tom je ten problém, pretože stále zostávajú pôvodné vstrekovače, ktoré sú podstatnou príčinou prepálených piestov. A že problém už nemajú tý, čo si priplatili a dali vymeniť aj trysky. Môže niekto túto klebetu komentovať, potvrdiť alebo vyvrátiť? |
Autor: | mello [ Uto, 21.08.2007, 17:31 ] |
Predmet príspevku: | |
no a presne to iste som pocula aj, ze vraj sa menili trisky za viac bodove az 7 bodovy vstrek?! mne nejde az tak o akceleraciu, skor ma zaujma, ci mi potiahne 35", mam totiz v umysle upravit kratku Y61 na expedicne vozidlo, t.j. predny a zadny pevnostny min. 1x navijak, snorchel IM a 35", dozadu len neaku lahku upravu v kufri, aby nelietalo neradie... dalej ma zaujma ako je to s vymenom elekt.cerpadla za mechnicke pri 2,8 td a preco?? aky to ma vysledny efekt a dovod?? som si plne vedomi toho, ze 3l je podstatne novsi a modernejsi motor, ale nieje aj haklivy na vodu a blato a pod. ??? kvoli elektronike... praskanie hlavy maju problem vsetky radove 6valce, je to skor o sposobe jazdenia a zaobchadzania s autom?! za reakcie vopred dakujem |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 21.08.2007, 17:45 ] |
Predmet príspevku: | |
.... praskanie hlavy je čisto len vec obsluhy. Ak dohliadneš na chladič (aby nebol zasvinený) a budeš riadne dodržiavať tepelný režim, hlava vydrží. Totiž keď sa zablatí chladič, klesne jeho účinnosť. A keď klesne účinnosť = prestane posielať teplo ďalej dozadu na viskospojku vrtule. A nezohriata viskospojka nespojí, takže vrtula nevrtuluje. Teplota rýchlo rastie a niečo už rupnúť musí. Downgrading Patrola Y61 späť na mechanické čerpadlo je práve teraz horúca téma na českom fóre. Kto to skúsil, to len chváli. Pri zväčšovaní kolies by snáď bolo načim skôr poriešiť prevod ako naháňať výkon.... ![]() |
Autor: | mello [ Uto, 21.08.2007, 17:46 ] |
Predmet príspevku: | |
ak to mas posli link toho fora prosim,ta nech nemusim hladat dakujem |
Autor: | dindaj [ Uto, 21.08.2007, 18:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Podla mna su 33" akurat. ![]() ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 21.08.2007, 20:11 ] |
Predmet príspevku: | |
to mello : http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 853&hilit= to dindaj : asi ano... 35" síce ponúka milé prínosy... ale ovela viac problémov. Takže asi bude 33" |
Autor: | IvoLUCKY [ Uto, 21.08.2007, 20:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin - tak ma napadla varianta : - ked mam 3,0 a dam preventivne vymenit iba trysky ??? ![]() ak tu ma niekto skusenost urcite budeme radi ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 21.08.2007, 20:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Ivo skús dopátrať, aké trysky vlastne máš... Bol už motor menený ? Zostali mu pôvodné vstrekovače ? Tak ako sa modifikovali motory, menili sa aj trysky. Absolutne nemám predstavu ako je to s kompatibilitou rôznych generácií motorov a vstrekovačov... ![]() |
Autor: | mello [ Uto, 21.08.2007, 22:30 ] |
Predmet príspevku: | |
cau Dindaj, mal som Y260 IM podvozok a mal som tam 33 a fungaval super, ale Y61 je trochu vadsiea tam su 33 podla mna malo! nechcem ist do ziadnych body liftov a pod. |
Autor: | dindaj [ Uto, 21.08.2007, 23:42 ] |
Predmet príspevku: | |
TU nejde len o to ako auto vyzera,ale hlavne ako ide.Na 35kach si vyssie o 2,5cm oproti 33kam,ale uz si percentualne velmi daleko od pôvodneho rozmeru a to na motore pocitis.A nielen na motore.Podla mna by to slo na novom (zanovnom) aute s motorom,ktory este vladze,ale pre starsi rocnik je to vela.Plne suhlasim s Matom,ze pouzitie 35"prinesie viac negativ.To je moj nazor. Zaujimal by ma nazor napr.Radooffroada. |
Autor: | joky [ Ned, 08.02.2009, 20:30 ] |
Predmet príspevku: | poradte |
poradte co kupit 2,8 alebo 3,0 viem ze je toho kopu popisane ale poradte |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |