Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 06.07.2025, 17:01
Dnes je nedela 6. júla 2025, meniny má Patrik, Patrícia a zajtra Oliver




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Y61 2,8 problem s nastavenim 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27
Príspevky: 81
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Mam prosbu na skusenejšich patrolistov...ale trocha odzaciatku.Ako niektorý viete,pred par týždňami som si zaobstaral Y61.Hned od zaciatku sa mi zdal strasne lenivý,tak somho zobral trocha prevetrat.Lenivost sa potvrdila na prvej rovinke ,kde som sneho nedostal viac ako 110 km/h.
Vymenil som vsetky filtre, oleje,skontroloval brzdy,...auto vykonovo bezo zmeny.
Kamarat mi vybavil diagnostiku,kde bolo vsetko vporiadku,aš na parametre predstreku,ktore na volnobeh boli -5,pod plynom as -17.Mechanikovi sato nelubilo...aže može byt aj skoceny remen.
Remen sme skontroľovali,ale bol vporiadku.
Takže nam zostava skusit nastavit cerpadlo,len nevieme najst hornu uvrat.Neviete o neakej ryske alebo finte ako ju najst?
Pripadne čo ine mu moze byt?
Inac ci studeny alebo teply,startuje na šup,nedymi.


Naposledy upravil Danopatrol dňa Sob, 28.08.2010, 21:01, celkovo upravené 1



Pia, 27.03.2009, 21:59
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, skontroloval by som napríklad aj EGER ventil, či neostáva otvorený. Najlepšie by ho bolo rovno zaslepiť.
Turbo turbuje? Intercoler nie je deravý? Alebo niekde potrubie? Tam sa tiež stráca vela výkonu.

Inak na 61 je elektronické čerpadlo často menené za mechanické zo 60, práve kôli spolahlivosti.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 28.03.2009, 2:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kapo egr to nebude lebo tvrdi ze to nedymi

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Sob, 28.03.2009, 9:04
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27
Príspevky: 81
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano vzduchu ma asi dost,do cca 2000 otacok taha ako tak,ale nad 2000 alebo2200 kedy by mal prave potiahnut,tak je zdechly.
Kat je tiez vonku.


Sob, 28.03.2009, 9:28
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nevravím, že je to to, čo som napísal. Len aby sa aj to skontrolovalo, kým bude čerpadlo rozobraté. :-)

A keď zostane eger otvorený, tak to nemá prečo dymiť.
Eger pridáva výfuckové plyny k sacím, čo síce znižuje výkon, ale znižuje emisie a hlučnosť motora.
Ale pri pridaní /keď je treba výkon/ je eger uzavretý, a nasáva sa len čistý vzduch, práve kôli vädšiemu výkonu.
A niekedy ostáva otvorený a ...

...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo.

/ešte ti bude smutno za tú 160ku :-D /

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 28.03.2009, 9:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Práve pri tých otáčkach ktoré píšeš by mal predsa chytiť druhý dych, čiže by malo zapnúť turbo a z Patrola by sa malo stať trošku silnejšie auto. Takže hladal by som aj problém niekde okolo turba, môže byť povolená nejaká eskapáska na hadici do turba alebo prasknutá hadica kade uchodí tlak a tým stráca auto výkon, stalo sa mi to tiež síce na 60 ale je to skoro rovnaké.

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Sob, 28.03.2009, 10:19
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19
Príspevky: 495
Bydlisko: Trnavá Hora
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som mal podobný problém auto fungovalo ako pred tým len nemalo ťah a po výmene váhy vzduchu všetko O.K.Dokonca ani na diagnostike im nič neukazovalo.

_________________
www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.


Sob, 28.03.2009, 11:52
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27
Príspevky: 81
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Povodne som mal aj ja podozrenie na vahu vzduchu,lebo som to iste zazil s Audinou,ktora tiez netahala vo vyzsich otackach a po vymene vahy isla ako nova.Zajtra musim vycestovat za pracov,ale ked pridem skusim vyskusat vahu zkamaratovho patrola,pripadne pozriet spominaný EGR ventil a tiez turbo pripadne tlak na kolko tlaci.
KUBIK:hadice,spoje,kuler vsetko vyzera byt OK.
KAPO:s tou 160-kou mas pravdu aneviem ciby somsa nemal zbavyt radsej 61-tki.


Sob, 28.03.2009, 19:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52
Príspevky: 561
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Egerventil by dymil, ale aj tak by som ho odpojil, hadice by si pocul, bolo by pocut akoby vies turbo, skor to vyzera na tu vahu vzduchu, alebo nieco, co riadi davku nafty do motora. Neviem ako to ma Y61. Y60 to ma ovladane tlakom z tlakoveho potrubia hadickou do membrany na cerpadle.

_________________
1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka :smt124
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!


Sob, 28.03.2009, 21:45
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:

...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo.



turbína tlačí už od voľnobehu

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Sob, 28.03.2009, 22:43
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
Kapo píše:

...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo.



turbína tlačí už od voľnobehu


áno tlačí, ale nad 1.600 až 1.800 má účinnosť :-D :wink:

Maličkosť k tej lenivosti - akú značku naftového filtra si dal?, skontroluj prívod nafty do čerpadla, či sa Ti to niekde neškrtí a tak isto, či Ti v nádrži nevzniká podtlak a nie je zalepený ventil na odvetranie nádrže :wink:

Ďalej regulácia na turbe - ak Ti to škrtí klapku za turbínkou, tak si to aj uberá naftu a nedymí - nechať skontrolovať na koľko plní turbo

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Ned, 29.03.2009, 22:35
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48
Príspevky: 93
Bydlisko: Martin SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito alebo vsetci kto vie co sa stane ak je podtlak v nadrzi? dnes som isiel naliat fuel a len tak zasicalo ked som otvoril nadrz a mimochodom zacal som mat bohovsky problem auto nastartovat zohriate tocilo tocilo a z vyfuku straaaaasny cierny dym ked chytilo tak hruza

_________________
trolikY61


Štv, 09.04.2009, 20:06
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
joky píše:
Karlito alebo vsetci kto vie co sa stane ak je podtlak v nadrzi? dnes som isiel naliat fuel a len tak zasicalo ked som otvoril nadrz a mimochodom zacal som mat bohovsky problem auto nastartovat zohriate tocilo tocilo a z vyfuku straaaaasny cierny dym ked chytilo tak hruza


Podtlak ti sposobí zhoršenie dodávky nafty do vstrekovacieho čerpadla - jednoducho tá časť čerpadla čo podáva naftu (premiestňuje) je namáhaná a može to odsrať (nedostatok nafty = slabé mazanie)... ale hneď to zas nechcípne, neboj :wink:

V tvojom prípade:
1.) štartuj po zhasnutí airbag kontroly...
2.) čierny dym znamená príliš paliva, takže váha vzduchu v saní...
3.) problém vstrekov...

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 10.04.2009, 6:31
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48
Príspevky: 93
Bydlisko: Martin SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito vdaka este mala otazocka odvetranie nadrze aby nevznikal podtlak je cez vycko? a ked je zohriaty startujem vzdy az po zhasnuti kontrolky airbagov len vcera akosi nepomahalo ani to musel som naozaj strasne dlho tocit aby to chytilo a nie len raz ale vela krat a ked aj chytilo tak sa nedokazal udrzat na volnobehu a zdochol skusal som povolit odkalovac na filtri a najprv zasicalo a potom vytieklo trosicku nafty aj to len trochu mna uz ebne stoho a to nehovorim ze mam stale problemy s tym sklbanim

_________________
trolikY61


Pia, 10.04.2009, 7:16
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Odvetranie nádrže je obojstranné. To znamená, že pri spotrebe paliva poustí vzduch donútra a pri ohriatí nafty na slnku zas odfúkne. Cez víčko to nie je!

Pravé zadné koleso, pohľad dozadu trošku hore, je plastový podbletník, čo prekrýva v podstate zadný roh v blatníku. Je na pár skrutkách a pod ním je celé tankovanie a aj príslušný ventil. Ide doň menšia trubka a hadička. OK?

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 10.04.2009, 7:24
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: