Dnes je nedela 6. júla 2025, meniny má Patrik, Patrícia a zajtra Oliver
Y61 2,8 problem s nastavenim
Autor |
Správa |
Danopatrol
Učeň
Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27 Príspevky: 81 Bydlisko: Kysuce
|
Mam prosbu na skusenejšich patrolistov...ale trocha odzaciatku.Ako niektorý viete,pred par týždňami som si zaobstaral Y61.Hned od zaciatku sa mi zdal strasne lenivý,tak somho zobral trocha prevetrat.Lenivost sa potvrdila na prvej rovinke ,kde som sneho nedostal viac ako 110 km/h.
Vymenil som vsetky filtre, oleje,skontroloval brzdy,...auto vykonovo bezo zmeny.
Kamarat mi vybavil diagnostiku,kde bolo vsetko vporiadku,aš na parametre predstreku,ktore na volnobeh boli -5,pod plynom as -17.Mechanikovi sato nelubilo...aže može byt aj skoceny remen.
Remen sme skontroľovali,ale bol vporiadku.
Takže nam zostava skusit nastavit cerpadlo,len nevieme najst hornu uvrat.Neviete o neakej ryske alebo finte ako ju najst?
Pripadne čo ine mu moze byt?
Inac ci studeny alebo teply,startuje na šup,nedymi.
Naposledy upravil Danopatrol dňa Sob, 28.08.2010, 21:01, celkovo upravené 1
|
Pia, 27.03.2009, 21:59 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
No, skontroloval by som napríklad aj EGER ventil, či neostáva otvorený. Najlepšie by ho bolo rovno zaslepiť.
Turbo turbuje? Intercoler nie je deravý? Alebo niekde potrubie? Tam sa tiež stráca vela výkonu.
Inak na 61 je elektronické čerpadlo často menené za mechanické zo 60, práve kôli spolahlivosti.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Sob, 28.03.2009, 2:14 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
kapo egr to nebude lebo tvrdi ze to nedymi
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Sob, 28.03.2009, 9:04 |
|
 |
Danopatrol
Učeň
Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27 Príspevky: 81 Bydlisko: Kysuce
|
Ano vzduchu ma asi dost,do cca 2000 otacok taha ako tak,ale nad 2000 alebo2200 kedy by mal prave potiahnut,tak je zdechly.
Kat je tiez vonku.
|
Sob, 28.03.2009, 9:28 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Nevravím, že je to to, čo som napísal. Len aby sa aj to skontrolovalo, kým bude čerpadlo rozobraté.
A keď zostane eger otvorený, tak to nemá prečo dymiť.
Eger pridáva výfuckové plyny k sacím, čo síce znižuje výkon, ale znižuje emisie a hlučnosť motora.
Ale pri pridaní /keď je treba výkon/ je eger uzavretý, a nasáva sa len čistý vzduch, práve kôli vädšiemu výkonu.
A niekedy ostáva otvorený a ...
...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo.
/ešte ti bude smutno za tú 160ku  /
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Sob, 28.03.2009, 9:56 |
|
 |
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
Práve pri tých otáčkach ktoré píšeš by mal predsa chytiť druhý dych, čiže by malo zapnúť turbo a z Patrola by sa malo stať trošku silnejšie auto. Takže hladal by som aj problém niekde okolo turba, môže byť povolená nejaká eskapáska na hadici do turba alebo prasknutá hadica kade uchodí tlak a tým stráca auto výkon, stalo sa mi to tiež síce na 60 ale je to skoro rovnaké.
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Sob, 28.03.2009, 10:19 |
|
 |
Patrol
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19 Príspevky: 495 Bydlisko: Trnavá Hora
|
Ja som mal podobný problém auto fungovalo ako pred tým len nemalo ťah a po výmene váhy vzduchu všetko O.K.Dokonca ani na diagnostike im nič neukazovalo.
_________________www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.
|
Sob, 28.03.2009, 11:52 |
|
 |
Danopatrol
Učeň
Registrovaný: Štv, 08.11.2007, 20:27 Príspevky: 81 Bydlisko: Kysuce
|
Povodne som mal aj ja podozrenie na vahu vzduchu,lebo som to iste zazil s Audinou,ktora tiez netahala vo vyzsich otackach a po vymene vahy isla ako nova.Zajtra musim vycestovat za pracov,ale ked pridem skusim vyskusat vahu zkamaratovho patrola,pripadne pozriet spominaný EGR ventil a tiez turbo pripadne tlak na kolko tlaci.
KUBIK:hadice,spoje,kuler vsetko vyzera byt OK.
KAPO:s tou 160-kou mas pravdu aneviem ciby somsa nemal zbavyt radsej 61-tki.
|
Sob, 28.03.2009, 19:07 |
|
 |
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
Egerventil by dymil, ale aj tak by som ho odpojil, hadice by si pocul, bolo by pocut akoby vies turbo, skor to vyzera na tu vahu vzduchu, alebo nieco, co riadi davku nafty do motora. Neviem ako to ma Y61. Y60 to ma ovladane tlakom z tlakoveho potrubia hadickou do membrany na cerpadle.
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Sob, 28.03.2009, 21:45 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Kapo píše: ...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo.
turbína tlačí už od voľnobehu
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Sob, 28.03.2009, 22:43 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
marisko píše: Kapo píše: ...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo.
turbína tlačí už od voľnobehu
áno tlačí, ale nad 1.600 až 1.800 má účinnosť
Maličkosť k tej lenivosti - akú značku naftového filtra si dal?, skontroluj prívod nafty do čerpadla, či sa Ti to niekde neškrtí a tak isto, či Ti v nádrži nevzniká podtlak a nie je zalepený ventil na odvetranie nádrže
Ďalej regulácia na turbe - ak Ti to škrtí klapku za turbínkou, tak si to aj uberá naftu a nedymí - nechať skontrolovať na koľko plní turbo
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Ned, 29.03.2009, 22:35 |
|
 |
joky
Učeň
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48 Príspevky: 93 Bydlisko: Martin SR
|
Karlito alebo vsetci kto vie co sa stane ak je podtlak v nadrzi? dnes som isiel naliat fuel a len tak zasicalo ked som otvoril nadrz a mimochodom zacal som mat bohovsky problem auto nastartovat zohriate tocilo tocilo a z vyfuku straaaaasny cierny dym ked chytilo tak hruza
_________________ trolikY61
|
Štv, 09.04.2009, 20:06 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
joky píše: Karlito alebo vsetci kto vie co sa stane ak je podtlak v nadrzi? dnes som isiel naliat fuel a len tak zasicalo ked som otvoril nadrz a mimochodom zacal som mat bohovsky problem auto nastartovat zohriate tocilo tocilo a z vyfuku straaaaasny cierny dym ked chytilo tak hruza
Podtlak ti sposobí zhoršenie dodávky nafty do vstrekovacieho čerpadla - jednoducho tá časť čerpadla čo podáva naftu (premiestňuje) je namáhaná a može to odsrať (nedostatok nafty = slabé mazanie)... ale hneď to zas nechcípne, neboj
V tvojom prípade:
1.) štartuj po zhasnutí airbag kontroly...
2.) čierny dym znamená príliš paliva, takže váha vzduchu v saní...
3.) problém vstrekov...
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 10.04.2009, 6:31 |
|
 |
joky
Učeň
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:48 Príspevky: 93 Bydlisko: Martin SR
|
Karlito vdaka este mala otazocka odvetranie nadrze aby nevznikal podtlak je cez vycko? a ked je zohriaty startujem vzdy az po zhasnuti kontrolky airbagov len vcera akosi nepomahalo ani to musel som naozaj strasne dlho tocit aby to chytilo a nie len raz ale vela krat a ked aj chytilo tak sa nedokazal udrzat na volnobehu a zdochol skusal som povolit odkalovac na filtri a najprv zasicalo a potom vytieklo trosicku nafty aj to len trochu mna uz ebne stoho a to nehovorim ze mam stale problemy s tym sklbanim
_________________ trolikY61
|
Pia, 10.04.2009, 7:16 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Odvetranie nádrže je obojstranné. To znamená, že pri spotrebe paliva poustí vzduch donútra a pri ohriatí nafty na slnku zas odfúkne. Cez víčko to nie je!
Pravé zadné koleso, pohľad dozadu trošku hore, je plastový podbletník, čo prekrýva v podstate zadný roh v blatníku. Je na pár skrutkách a pod ním je celé tankovanie a aj príslušný ventil. Ide doň menšia trubka a hadička. OK?
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 10.04.2009, 7:24 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|