4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Y61 2,8 problem s nastavenim http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=7555 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Danopatrol [ Pia, 27.03.2009, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | Y61 2,8 problem s nastavenim |
Mam prosbu na skusenejšich patrolistov...ale trocha odzaciatku.Ako niektorý viete,pred par týždňami som si zaobstaral Y61.Hned od zaciatku sa mi zdal strasne lenivý,tak somho zobral trocha prevetrat.Lenivost sa potvrdila na prvej rovinke ,kde som sneho nedostal viac ako 110 km/h. Vymenil som vsetky filtre, oleje,skontroloval brzdy,...auto vykonovo bezo zmeny. Kamarat mi vybavil diagnostiku,kde bolo vsetko vporiadku,aš na parametre predstreku,ktore na volnobeh boli -5,pod plynom as -17.Mechanikovi sato nelubilo...aže može byt aj skoceny remen. Remen sme skontroľovali,ale bol vporiadku. Takže nam zostava skusit nastavit cerpadlo,len nevieme najst hornu uvrat.Neviete o neakej ryske alebo finte ako ju najst? Pripadne čo ine mu moze byt? Inac ci studeny alebo teply,startuje na šup,nedymi. |
Autor: | Kapo [ Sob, 28.03.2009, 2:14 ] |
Predmet príspevku: | |
No, skontroloval by som napríklad aj EGER ventil, či neostáva otvorený. Najlepšie by ho bolo rovno zaslepiť. Turbo turbuje? Intercoler nie je deravý? Alebo niekde potrubie? Tam sa tiež stráca vela výkonu. Inak na 61 je elektronické čerpadlo často menené za mechanické zo 60, práve kôli spolahlivosti. |
Autor: | Roland [ Sob, 28.03.2009, 9:04 ] |
Predmet príspevku: | |
kapo egr to nebude lebo tvrdi ze to nedymi |
Autor: | Danopatrol [ Sob, 28.03.2009, 9:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Ano vzduchu ma asi dost,do cca 2000 otacok taha ako tak,ale nad 2000 alebo2200 kedy by mal prave potiahnut,tak je zdechly. Kat je tiez vonku. |
Autor: | Kapo [ Sob, 28.03.2009, 9:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Nevravím, že je to to, čo som napísal. Len aby sa aj to skontrolovalo, kým bude čerpadlo rozobraté. ![]() A keď zostane eger otvorený, tak to nemá prečo dymiť. Eger pridáva výfuckové plyny k sacím, čo síce znižuje výkon, ale znižuje emisie a hlučnosť motora. Ale pri pridaní /keď je treba výkon/ je eger uzavretý, a nasáva sa len čistý vzduch, práve kôli vädšiemu výkonu. A niekedy ostáva otvorený a ... ...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo. /ešte ti bude smutno za tú 160ku ![]() |
Autor: | KUBIK [ Sob, 28.03.2009, 10:19 ] |
Predmet príspevku: | |
Práve pri tých otáčkach ktoré píšeš by mal predsa chytiť druhý dych, čiže by malo zapnúť turbo a z Patrola by sa malo stať trošku silnejšie auto. Takže hladal by som aj problém niekde okolo turba, môže byť povolená nejaká eskapáska na hadici do turba alebo prasknutá hadica kade uchodí tlak a tým stráca auto výkon, stalo sa mi to tiež síce na 60 ale je to skoro rovnaké. |
Autor: | Patrol [ Sob, 28.03.2009, 11:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som mal podobný problém auto fungovalo ako pred tým len nemalo ťah a po výmene váhy vzduchu všetko O.K.Dokonca ani na diagnostike im nič neukazovalo. |
Autor: | Danopatrol [ Sob, 28.03.2009, 19:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Povodne som mal aj ja podozrenie na vahu vzduchu,lebo som to iste zazil s Audinou,ktora tiez netahala vo vyzsich otackach a po vymene vahy isla ako nova.Zajtra musim vycestovat za pracov,ale ked pridem skusim vyskusat vahu zkamaratovho patrola,pripadne pozriet spominaný EGR ventil a tiez turbo pripadne tlak na kolko tlaci. KUBIK:hadice,spoje,kuler vsetko vyzera byt OK. KAPO:s tou 160-kou mas pravdu aneviem ciby somsa nemal zbavyt radsej 61-tki. |
Autor: | pneukaktus [ Sob, 28.03.2009, 21:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Egerventil by dymil, ale aj tak by som ho odpojil, hadice by si pocul, bolo by pocut akoby vies turbo, skor to vyzera na tu vahu vzduchu, alebo nieco, co riadi davku nafty do motora. Neviem ako to ma Y61. Y60 to ma ovladane tlakom z tlakoveho potrubia hadickou do membrany na cerpadle. |
Autor: | marisko [ Sob, 28.03.2009, 22:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapo píše: ...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo. turbína tlačí už od voľnobehu |
Autor: | Karlito [ Ned, 29.03.2009, 22:35 ] |
Predmet príspevku: | |
marisko píše: Kapo píše: ...a podla čoho vieš, že to má dosť vzduchu? Lebo práve okolo 1800-2000 ot. má začať tlačiť turbo. turbína tlačí už od voľnobehu áno tlačí, ale nad 1.600 až 1.800 má účinnosť ![]() ![]() Maličkosť k tej lenivosti - akú značku naftového filtra si dal?, skontroluj prívod nafty do čerpadla, či sa Ti to niekde neškrtí a tak isto, či Ti v nádrži nevzniká podtlak a nie je zalepený ventil na odvetranie nádrže ![]() Ďalej regulácia na turbe - ak Ti to škrtí klapku za turbínkou, tak si to aj uberá naftu a nedymí - nechať skontrolovať na koľko plní turbo -ka- |
Autor: | joky [ Štv, 09.04.2009, 20:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito alebo vsetci kto vie co sa stane ak je podtlak v nadrzi? dnes som isiel naliat fuel a len tak zasicalo ked som otvoril nadrz a mimochodom zacal som mat bohovsky problem auto nastartovat zohriate tocilo tocilo a z vyfuku straaaaasny cierny dym ked chytilo tak hruza |
Autor: | Karlito [ Pia, 10.04.2009, 6:31 ] |
Predmet príspevku: | |
joky píše: Karlito alebo vsetci kto vie co sa stane ak je podtlak v nadrzi? dnes som isiel naliat fuel a len tak zasicalo ked som otvoril nadrz a mimochodom zacal som mat bohovsky problem auto nastartovat zohriate tocilo tocilo a z vyfuku straaaaasny cierny dym ked chytilo tak hruza Podtlak ti sposobí zhoršenie dodávky nafty do vstrekovacieho čerpadla - jednoducho tá časť čerpadla čo podáva naftu (premiestňuje) je namáhaná a može to odsrať (nedostatok nafty = slabé mazanie)... ale hneď to zas nechcípne, neboj ![]() V tvojom prípade: 1.) štartuj po zhasnutí airbag kontroly... 2.) čierny dym znamená príliš paliva, takže váha vzduchu v saní... 3.) problém vstrekov... -ka- |
Autor: | joky [ Pia, 10.04.2009, 7:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Karlito vdaka este mala otazocka odvetranie nadrze aby nevznikal podtlak je cez vycko? a ked je zohriaty startujem vzdy az po zhasnuti kontrolky airbagov len vcera akosi nepomahalo ani to musel som naozaj strasne dlho tocit aby to chytilo a nie len raz ale vela krat a ked aj chytilo tak sa nedokazal udrzat na volnobehu a zdochol skusal som povolit odkalovac na filtri a najprv zasicalo a potom vytieklo trosicku nafty aj to len trochu mna uz ebne stoho a to nehovorim ze mam stale problemy s tym sklbanim |
Autor: | Karlito [ Pia, 10.04.2009, 7:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Odvetranie nádrže je obojstranné. To znamená, že pri spotrebe paliva poustí vzduch donútra a pri ohriatí nafty na slnku zas odfúkne. Cez víčko to nie je! Pravé zadné koleso, pohľad dozadu trošku hore, je plastový podbletník, čo prekrýva v podstate zadný roh v blatníku. Je na pár skrutkách a pod ním je celé tankovanie a aj príslušný ventil. Ide doň menšia trubka a hadička. OK? -ka- |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |