4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Zadna zasuvka - Patrol Y61 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=130&t=987 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Dufi [ Štv, 08.02.2007, 20:28 ] |
Predmet príspevku: | Zadna zasuvka - Patrol Y61 |
Zadna zasuvka v kufri mi zrazu prestala fungovat. Skusal som v nej zapojeny novy kompresor (ten TESCO za 999,-) a naprazdno siel krasne, aj ked som skusmo fukal nafukovacku tak siel. Ale v momente ako som ho zapojil na koleso tak len "cukol" a nic. Chyba je v zasuvke lebo kompresor v prednej zasuvke v palubovke funguje bez problemov a fuka kolesa uplne normalne. V zadnej zasuvke nejde nic co tam zapojim. Sprava sa to presne tak ako keby za vypalila poistka niekde....a to je problem....ak hej, tak, kde je ta poistka....medzi hlavnymi poistkami pod palubovkou nieje ani jedna vypalena (vsetky som vybral a skontroloval). Vie niekto poradit kde moze byt problem alebo kde je ta poistka zasita? |
Autor: | Andrej [ Štv, 08.02.2007, 23:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: Zadna zasuvka - Patrol Y61 |
No ako keby si niečo odpálil skus aj káble premerať nejako či nie chyba len v zásuvke. vieš sa dostať ku káblom a odsledovať?? |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 08.02.2007, 23:35 ] |
Predmet príspevku: | |
v prvom rade... nezapájaj ten kompresor do zapalovača alebo sériovej zástrčky. Je to slabé... najmä stredový kolík má slabý kontakt. Prirob na kábel klieštiny. |
Autor: | palo-cherokee [ Pia, 09.02.2007, 16:43 ] |
Predmet príspevku: | |
oné, som to niekde písal ten kompresor má odber asi 14 A bežné zásuvky v autách sú istené na 6, max 10A (v Jeepe je zásuvka zapaľovača istená 10A a pracovná 20A ![]() a ten kompresor - nemusí byť nutne na klieštiny, ako píše Martin, ale treba tam dať poriadnu koncovku. Ono boli 2 druhy. Ja mám tie komporesory 2 a na jednom bola zásuvka úplne nahovno a na druhom už bola taká celkom poctivá, masívna - a šlape doteraz (2. rok) |
Autor: | Dufi [ Sob, 10.02.2007, 10:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Ta moja cigaretova zasuvka co ma poistku tak je tam 15A cize by to malo byt v pohode. Vymenu tej koncovky som tez zvazoval..mam jednu taku peknu masivnu co ma v sebe aj poistku zabudovanu. |
Autor: | Dufi [ Ned, 11.02.2007, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Update: Zadna zasuvke nejde....ale Predna je tez slaba, ani nie tak zasuvka ale ta poistka...vcera (neska v noci lepsie) som fukal kolesa a podarilo sa mi odpalit aj tu 15A poistku v prednej zasuvke. Ten kompresora ma mat podla stitku max odber 16A, asi aj ma.... Jedno koleso to nafukalo, ale pri druhom prdla...po vymene fukalo dalej. Koncovka toho kompresora bola celkom aj tepla po chvilkovom fukani. Cize ta prerabka na kliestiny na baterku bude asi dobry napad.... 8) |
Autor: | IvoLUCKY [ Ned, 11.02.2007, 12:47 ] |
Predmet príspevku: | |
NNO vyzera to , ze niet nad osobnu konkretnu a overenu skusenost ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Ned, 11.02.2007, 23:01 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() moje maju origo kliestiny ![]() aj ked ten problem ,kde je poistka na zadnu zasuvku tento prispevok neriesi ![]() |
Autor: | Jano JP [ Pon, 12.02.2007, 0:22 ] |
Predmet príspevku: | |
- Martin má pravdu, aj keď ťa mám rád, Paľko, nepoužívaj tú zásuvku, radšej priame napojenie na batériu... - ono samotná konštrukcia tej blbej zásuvky je postavená na hlavu a ja som sa neraz čudoval, prečo taký idiotský nespoľahlivý systém niekto schválil ako univerzálny na medzinárodnej úrovni - tie zásuvky/ zástrčky majú pomerne veľké rozmerové tolerancie a bežne sa vám stane, že do jednej zásuvky konkrétnu zástrčku narvete a do druhej nie - ten stredový kontakt (+) je najslabším miestom - prúd cezeň preteká len maličkou dotykovou plochou a preto sa pri vyššej a dlhšie trvajúcej záťaži hreje, niekedy aj roztopí zástrčku - aj mne nešla v kufri onehdy zásuvka pri skúšaní pracovnej lampy, tak som ju odskúšal skúšačkou a išla a ja som zistil, že zástrčka sa nedá narvať dosť hlboko nato, aby sa + spojil a preto to nešlo... - poistky bývajú bežne ako prídavné boxíky mimo hlavnej poistkovej skrinky, alebo dokonca priamo na sólo kábli v motorovom priestore, pozri tam...(ja mám poistkovú skrinku aj dnu v aute, aj v motorovom priestore a ešte aj prídavné boxíky, hold japonec je tvor nevyspytateľný ![]() ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 12.02.2007, 9:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: tie zásuvky/ zástrčky majú pomerne veľké rozmerové tolerancie a bežne sa vám stane, že do jednej zásuvky konkrétnu zástrčku narvete a do druhej nie POZOR : japonske auta maju iny rozmer zasuvky tusim ,ze 21 mm europske 22 mm |
Autor: | palo-cherokee [ Pon, 12.02.2007, 11:11 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: Citácia: tie zásuvky/ zástrčky majú pomerne veľké rozmerové tolerancie a bežne sa vám stane, že do jednej zásuvky konkrétnu zástrčku narvete a do druhej nie POZOR : japonske auta maju iny rozmer zasuvky tusim ,ze 21 mm europske 22 mm to je pravda, a ešte aj to, že zásuvka pre zapaľovač je iná ako zásuvka pracovná (aj keď vyzerajú rovnako) zapínam tam kompresor aj smartligta, a koncovka na kompresore bola po 3/4 hodine mierne vlažná. (čo sa o samotnom kompresore povedať nedá ![]() |
Autor: | Jano JP [ Pon, 12.02.2007, 16:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Pali, ja Ťa nejdem presviedčať, máš asi bližšie k elektrike ako ja, ale keď sa pozrieš na kolík (+) pólu na zástrčke, ktorý je guľatý a dotýka sa kontaktu v zásuvke len malinkou plochou, musíš uznať, že to nie je seriózny spoj pre dlhšie zaťaženie... podľa mňa je to fakt tak pre pracovnú lampu (už s autochladničkou sú pritom problémy, mám odskúšané...) |
Autor: | Andrej [ Pon, 12.02.2007, 16:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Jano JP píše: podľa mňa je to fakt tak pre pracovnú lampu (už s autochladničkou sú pritom problémy, mám odskúšané...) JJ súhlasím tiež tam občas dám autochladničku a hrejesa to jak bejk takže len na chvílu vždy. Budu robené zlatené konektory dutinkové a potom nema problema tahať aj 100A ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 12.02.2007, 19:23 ] |
Predmet príspevku: | |
jasne ,ved ani ja neschvalujem velke odbery na zapalovac ,fokonca ,ked je "zapalovac"- pracovna zasuvka ,je priamo na jej kryte napisana zatazitelnost ![]() Smart Light ,ktory ma 100 W ,je pre klasicky zapalovac akurat dost (pri 24V sustave je to ale uplne v pohode) ostatne narocne spotrebice na svorky alebo speci zasuvka ![]() |
Autor: | Dufi [ Štv, 01.03.2007, 13:44 ] |
Predmet príspevku: | |
No a nasiel som to. Ta zasuvka nakoniec ma poistku, ale v motore, Japoncici tam dali este jednu poistkou skrinku. Samozrejme pod uplne neoznaceny a nenapadny plastovy kryt. A manual oficialny co je na CDcku nejak tuto skrinku neposmina, aspon som nikde nenasiel o nej zmienku. Nasiel som to az v knizke Heynes Reair Manual, kde je aj pekny nakres ktora poistka je na co. A pekne spravna je 15A a prepalena. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |