Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 23.05.2024, 16:23
Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Lokalizacia EGR ventilu na Terrane II 2.7 Tdi r.v.1998 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.08.2009, 11:42
Príspevky: 62
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na tych prvych 3 fotkach ani neni tak zvana skrtiaca klapka je to vlastne klapka len na zhasinanie auta a tu mam tiez ale uz som sa stretol aj stakym co je tam nafoteny bez klapky a egr


Ned, 24.01.2010, 19:38
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dakujem za rady. Skusim teda prestat trapit motor na nizkych otackach a budem ho trochu vias vytacat a zistim ako sa to prejavi na spotrebe.
Budem ho pred preradenim vytacat aspon na 2500.

Neviem ci sa tak sprava len to moje Terrano,ale ak by som sa nedival na otackomer, tak uz pri 2500 rpm by som mal podla zvuku pocit,ze ma uz najmenej 4000 rpm, neviem cim je to dane,ale mam pocit ,ze ten zvuk vyraba vrtula pred chladicom, neviem ako by som to zvuk opisal. Niezeby mi ten zvuk vadil, len mi to navodzuje pocit ze uz ma auto vysoke otacky a treba preradit. Tak nejak som sa asi naucil podtacat motor.

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Ned, 24.01.2010, 20:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.08.2009, 11:42
Príspevky: 62
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no neviem ja mam vrtulu spravenu na pevno ale ide mi ti pekne hladko aj pod 2000 otacky.


Ned, 24.01.2010, 20:24
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 28.04.2009, 20:35
Príspevky: 117
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mne taktiez, nerobi problem jazdit pod hranicou 2000 otacok, malo kedy ho vytacam na 2500 ot.......po precitani martinovho prispevku to asi zmenim....nechcem mat sisate valce :-D


Ned, 24.01.2010, 20:52
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... ja som hladal krivku na nissan 2,7. takže keš je aj iný 2,7 tak si zožeňte správnu krivku a jazdite podľa tej.

čím vyhlasujem , že obrázok ktorý som vyššie zavesil je len ilustratívny pre názornú demonštráciu, ako taká krivka vyzerá.

ničmenej jazdiť pod otáčky je prasačina v každom prípade a nič sa tým neušetrí (ani palivo)

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 24.01.2010, 21:04
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Roland, si to uhádol, alebo si si to prečítal nad obrázkom? :-D
ked tam ten popis uz bol tak nic nevim de som kukal :oops:

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Ned, 24.01.2010, 21:54
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Uto, 28.04.2009, 20:35
Príspevky: 117
Bydlisko: Spišská Nová Ves
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin ja som to nemyslel v zlom..........


Pon, 25.01.2010, 8:39
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 06.02.2008, 14:57
Príspevky: 12
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja jazdim tiez normalne pod 2000 otacok

Ja mam zase problem ze od 1700 do 1900 otacok tak divne poskakuje neviete co by to mohlo byt.

riesim to zatial tak ze alebo pridam nech to rychlo preskocim alebo preradim


Ned, 07.03.2010, 13:15
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: