Dnes je utorok 4. júna 2024, meniny má Lenka a zajtra Laura
Autor |
Správa |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
No mame mierne minusove teploty, pred chladicom asi z 2/3 karton, snimac teploty ukazuje odpor v zmysle servisneho manualu, a rucicka ukazovatela zufalo nizko.
Zatial co cez leto sa na hornej hadici nedala udrzat ruka, teraz v pohode.
Mam odobratej cast sahary, a visko to aj tak dokaze uchladit v spolupraci s ucinnou plochou chadica ?
Haluz ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Uto, 30.11.2010, 19:53 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
ja som mal taketo minulu zimu....
V lete bolo vsetko ok, teplota v norme ....
V zime zaboha zohriat auto (rozumej vlazny vzduch ale inak kosa ),
akonahle klesli otacky pod 2000 , tak este vacsia kosa....
Vsetko sa tvarilo normalne, viskospojka na prvy (aj druhy) pohlad a test takisto ok.
Potom pri vymene radiatora kurena (nijak nesuvisi s tymto problemom) a rieseni par drobnosti pod kapotou som musel zhodit visko. Pri demontazi som si vsimol malu volu na unasaci. Tak som preventivne vymenil visko za nove. Odvtedy je pokoj aj s nizkou teplotou.
Proste to svinske visko nejakym sposobom vzdy po dosiahnuti urcitych otacok ostalo "uzavrete", resp moment svornosti bol niekolkonasobne vysii ako by mal byt.
|
Uto, 30.11.2010, 22:52 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Takze skusit odstranit karton a na chvilu vydrbat visko, co to spravi ...
No gynekologicka zabava, ale skusim ... Alebo cely chladic zapchat kartonom, to je rychlejsia varianta ...
Alebo sa naserem, a pojde tam elektricka vrtula ...
Len mi jedne mudry clovek povedal, ze motoru je lepsie, ked je ochladzovany priebezne ako narazovo ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Uto, 30.11.2010, 22:55 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
Ja keď som kúpil WJ tak mi kúrilo po pár minútach jak divé a aj rýchlo sa motor zohrial na pracovnú teplotu...nedávno som musel meniť chladič a odvtedy sa nejak dlhšie zohrieva a zároveň aj slabo kúri..normálne ma to serie
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Uto, 30.11.2010, 23:10 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
No zvysil som obsah kartonu, a teraz je z chladica asi len 8 cm pasik hlinika.
Najprv teplota vyskoci mierne nad polovicu, a potom sa ustali niekde mierne nad 1/3 z celkoveho pola. Nic moc, ale na zimu mozno aj uspokojivy stav.
Uvidim ako pri rychlostiach nad 90 km/h.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 01.12.2010, 19:55 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
ukazovatele na prístrojovke sú na dve veci. Treba si dať do auta nejaké Sunpro alebo Autometer.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Štv, 02.12.2010, 23:07 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|