4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Bubny za kotuce na Terrano
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=10032
Stránka 1 z 1

Autor:  Tyky [ Štv, 11.02.2010, 12:45 ]
Predmet príspevku:  Bubny za kotuce na Terrano

menil uz niekto? z coho ste davali? nejake rady naco si dat extra pozor?

Autor:  Tyky [ Pia, 12.02.2010, 16:48 ]
Predmet príspevku: 

nichto?

Autor:  Pepe [ Pia, 12.02.2010, 17:03 ]
Predmet príspevku: 

Tak toto aj mna velmi zaujima, tie bubny nie su bohvie co.

Autor:  finder [ Pia, 12.02.2010, 19:41 ]
Predmet príspevku: 

Co si od toho slubujete ?

Autor:  Szatyor [ Pia, 12.02.2010, 23:15 ]
Predmet príspevku: 

Uz som nad tym aj ja rozmyslal.ale ak sa to spravi, tak potom sa musi vymenit rucna brzda zo zadnej napravy na zadny kardan. o tom tu tiez bola reč.
niekto tu menil na UAZ-e predne, boli aj fotky ale uz neviem koho Uaz to bol.

Autor:  finder [ Sob, 13.02.2010, 0:32 ]
Predmet príspevku: 

Szatyor píše:
potom sa musi vymenit rucna brzda zo zadnej napravy na zadny kardan.

Urcite ? Mne sa mari, ze som videl kotuce v kombinacii oboch typov brzd ...
(netvrdim, ze na terrane, ale ked to ide na inych, preco by to riesili tu inac).

Mimochodom, nezda sa mi, ze by to zle brzdilo aj v defaultnom stave ...

Autor:  Szatyor [ Sob, 13.02.2010, 12:29 ]
Predmet príspevku: 

foter to ma tak na opli, ale je to osobák. inac aj ja si myslim ze je to dobre tak ako je.keby som vedel ako na to a mal by som aj material tak by som vymenil, ale iba preto aby som sa nenudil.

PS.: kedze som nevedel ze je to nemozne, tak som to spravil

Autor:  finder [ Sob, 13.02.2010, 13:40 ]
Predmet príspevku: 

Nuz ja narazam konkretne nato, ze ked natvrdo zafixujes ten zatazovy regulator pod kufrom, tak ti zacnu aj zadne brzdit agresivnejsie ...
Tym padom si si do znacnej miery poriesil co si potreboval (vecsi brzdiaci efekt). Uz je druha vec, ze toto riesenie je pre ludi, co vedia, co sposobili a nie bezmozgov ... (fixnuty regulator na snehu je zabava).
Takze zafixovanie regulatora ma stoji nula nic, mozno sa mi trochu viac deru pakne, ale zase sami nezoderu za rok, a vymena netrva dlho, ani to nie je horibilna polozka ...

Takze zaverecna otazka - stoji mi ta prerabka zato ?

Autor:  makopalic [ Sob, 13.02.2010, 16:43 ]
Predmet príspevku: 

tiez si myslim ze tie brzdy su neni az take zle jediny problem vidim v tom ze pri brodeni blatom atd je dobre raz za cas zhodit bubny a vycistit to raz za cas.

Autor:  Tomrs [ Sob, 13.02.2010, 21:36 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
potom sa musi vymenit rucna brzda zo zadnej napravy na zadny kardan


To je u Terrana dosť problematické riešenie nakoľko má reguláciu dĺžky zadného kardanu rešenú na výstupe z prevodovky. Musel by sa vyrábať SYE kit ako na jeep, s tým rozdielom, že Nissan má zadný výstup odliaty v kuse s prevodovkou. A samozreme by sa musel použiž iný kardan s výsuvom. To mi pripadá ako dosť náročné riešenie. Nad zadnými kotúčmi tiež trochu špekulujem, ale chcem sa vydať cestou strmeňov s ovládaním aj na lanka ručnej brzdy (napr. Citroen BX apod.).

Autor:  pneukaktus [ Sob, 13.02.2010, 21:56 ]
Predmet príspevku: 

BX urcite nie! Porozmyslaj radsej nad nejakou š. oktavkou, alebo nejaky vecsi vw.

Autor:  finder [ Sob, 13.02.2010, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

Este stale som sa nedocital, co sa prerabkou dosiahne a ci to stoji za tu namahu.

Autor:  marisko [ Ned, 14.02.2010, 11:34 ]
Predmet príspevku: 

pneukaktus píše:
BX urcite nie


BX nie lebo je to citroen? Alebo preto že BX má ručnú na predné kolesá ? :)

Autor:  Tomrs [ Ned, 14.02.2010, 15:34 ]
Predmet príspevku: 

Za tu námahu to stojí pri častých jazdách blatom, hlavne riedkym, ktoré sa dostane do bubnov ale von už nie a narobí tam riadnu paseku.

A zas nie je to nič extra náročné, treba len vybrať správne komponenty a hurá do toho.

Autor:  Tyky [ Pon, 15.02.2010, 18:43 ]
Predmet príspevku: 

blato, piesok a teraz sneh sa mi tam dostava a preto by som rad zmenil zmenil na kotucaky.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/