4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

TERRANO I
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=10720
Stránka 1 z 1

Autor:  HANN [ Ned, 16.05.2010, 18:22 ]
Predmet príspevku:  TERRANO I

VIE NEKTO CI PASUJE MOTOR Z TERRANA II 2,7TDI DO TERRANA I PRESNE NA DRZIAKY NA RAME. DALSIA OTAZOCKA NEVIETE Z AKEHO DZIPA BY SA DALA DOPASOVAT PREDNA PEVNA NAPRAVA NA TERRANO I DIFERAK JE NA LAVEJ STRANE . A CO VSETKO BY TATO PRERABKA OBNASALA. MAM DOST TORZIEK A AJ RAMENNYCH CAPOV. PROSIM PORADTE .

Autor:  Disco [ Ned, 16.05.2010, 18:46 ]
Predmet príspevku: 

Viem ze kamos mal Terano I a bol tam 2,4D a vymenil ho za 2,7 td z Terano II a auto dodnes slape, len ho uz predal. Co si pametam, tak na prednej kapote vyrezaval otvor pre Interkooler. Co sa tyka prerabky, tak sa ti mozem spytat, ako to prebiehalo.

Autor:  efendi [ Pon, 17.05.2010, 6:02 ]
Predmet príspevku: 

nuž všetko sa da len treba chciet ako sa hovory,motor sa tam da napratat kazdopadne ako už bolo spomenute kolegom Discom a napravu tam mozeš vkombinovat z Jeep cherokee xj, alebo zj, diferenciale maju tes na lavej strane,, kusok fantazie a ked ti hardisk dobre pali tak to mas razdva hotove,, ale pozor na prevody v diferencialu predok a zadok,,musia byt v sulade alebo vymen obidve napravy,,

Autor:  Karlito [ Pon, 17.05.2010, 6:41 ]
Predmet príspevku: 

Tie dva motory sú odlišné jednak uložením a tak isto aj časťou k prevodovke. Dostať to tam dostaneš, ale budeš musieť skoro so všetkým z motorového priestoru von.
K prednej náprave, tak to prosím bude veľká prerábka a budú obidve kvoli rovnakému prevodu v difoch. Keď už tuhá, tak siahni po nápravách Patrol GR, kde zadná už má 100% uzávierku. Prednú rozoberieš a necháš na stolici upraviť čo sa týka polohy diferenciálu. Ďalej upravovať rám, panhardka, držiaky ramein, tlmičov a pružín a dá sa povedať, že budeš mať hotovo.
Budeš mať bomba odolné Terrano (mimo iné za normálne peniaze nepredajné), budeš jedinečný, v kešeni Ti bude chýbať odhadujem 5.000 eurodukátov a ako by klasik povedal, by som sa na to mohou vyjeb.ť, zoberem peňáze a kúpim Patrola.

-ka-

Autor:  finder [ Pon, 17.05.2010, 10:13 ]
Predmet príspevku: 

Ak uz sa chces hrat, asi by som prekopal riadenie tak, aby tam bol co najmensi pocet capov (inspiruj sa inym autom, ale nepoviem ti co by bola najlepsia volba), a slabe miesto IFS su horne ramena, takze prekopavka.
Nieco taketo http://www.purenissan.com/D40Control%20Arm.htm

Capy ti tam budu odchadzat podla namania auta, ale cim menej ich bude, tym lepsie, vymene sa nevyhnes tak ako tak, ci ich tam bude 5 alebo 10.

Torzkam mozes ulahcit este takto viewtopic.php?t=8537

A ostatne popisal Karlito. Prekopavka su vyhodene love ...

Autor:  Disco [ Pon, 17.05.2010, 12:51 ]
Predmet príspevku: 

No pytal som sa ti na tu vymenu motora, uchyty nepasuju, treba prerobit silenbloky a ich drziaky a kablovanie. Da sa to, no nie je to az tak bez problemov. Inak ked sa to spravi ,tak to Terranko pojde ako drak. Je to neporovnatelne so starym motorom.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/