4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
TERRANO I http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=10720 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | HANN [ Ned, 16.05.2010, 18:22 ] |
Predmet príspevku: | TERRANO I |
VIE NEKTO CI PASUJE MOTOR Z TERRANA II 2,7TDI DO TERRANA I PRESNE NA DRZIAKY NA RAME. DALSIA OTAZOCKA NEVIETE Z AKEHO DZIPA BY SA DALA DOPASOVAT PREDNA PEVNA NAPRAVA NA TERRANO I DIFERAK JE NA LAVEJ STRANE . A CO VSETKO BY TATO PRERABKA OBNASALA. MAM DOST TORZIEK A AJ RAMENNYCH CAPOV. PROSIM PORADTE . |
Autor: | Disco [ Ned, 16.05.2010, 18:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Viem ze kamos mal Terano I a bol tam 2,4D a vymenil ho za 2,7 td z Terano II a auto dodnes slape, len ho uz predal. Co si pametam, tak na prednej kapote vyrezaval otvor pre Interkooler. Co sa tyka prerabky, tak sa ti mozem spytat, ako to prebiehalo. |
Autor: | efendi [ Pon, 17.05.2010, 6:02 ] |
Predmet príspevku: | |
nuž všetko sa da len treba chciet ako sa hovory,motor sa tam da napratat kazdopadne ako už bolo spomenute kolegom Discom a napravu tam mozeš vkombinovat z Jeep cherokee xj, alebo zj, diferenciale maju tes na lavej strane,, kusok fantazie a ked ti hardisk dobre pali tak to mas razdva hotove,, ale pozor na prevody v diferencialu predok a zadok,,musia byt v sulade alebo vymen obidve napravy,, |
Autor: | Karlito [ Pon, 17.05.2010, 6:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Tie dva motory sú odlišné jednak uložením a tak isto aj časťou k prevodovke. Dostať to tam dostaneš, ale budeš musieť skoro so všetkým z motorového priestoru von. K prednej náprave, tak to prosím bude veľká prerábka a budú obidve kvoli rovnakému prevodu v difoch. Keď už tuhá, tak siahni po nápravách Patrol GR, kde zadná už má 100% uzávierku. Prednú rozoberieš a necháš na stolici upraviť čo sa týka polohy diferenciálu. Ďalej upravovať rám, panhardka, držiaky ramein, tlmičov a pružín a dá sa povedať, že budeš mať hotovo. Budeš mať bomba odolné Terrano (mimo iné za normálne peniaze nepredajné), budeš jedinečný, v kešeni Ti bude chýbať odhadujem 5.000 eurodukátov a ako by klasik povedal, by som sa na to mohou vyjeb.ť, zoberem peňáze a kúpim Patrola. -ka- |
Autor: | finder [ Pon, 17.05.2010, 10:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak uz sa chces hrat, asi by som prekopal riadenie tak, aby tam bol co najmensi pocet capov (inspiruj sa inym autom, ale nepoviem ti co by bola najlepsia volba), a slabe miesto IFS su horne ramena, takze prekopavka. Nieco taketo http://www.purenissan.com/D40Control%20Arm.htm Capy ti tam budu odchadzat podla namania auta, ale cim menej ich bude, tym lepsie, vymene sa nevyhnes tak ako tak, ci ich tam bude 5 alebo 10. Torzkam mozes ulahcit este takto viewtopic.php?t=8537 A ostatne popisal Karlito. Prekopavka su vyhodene love ... |
Autor: | Disco [ Pon, 17.05.2010, 12:51 ] |
Predmet príspevku: | |
No pytal som sa ti na tu vymenu motora, uchyty nepasuju, treba prerobit silenbloky a ich drziaky a kablovanie. Da sa to, no nie je to az tak bez problemov. Inak ked sa to spravi ,tak to Terranko pojde ako drak. Je to neporovnatelne so starym motorom. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |