4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Terrano 3.0, automat, strata vykonu? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=1284 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | vrkocik [ Pon, 12.03.2007, 18:37 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Terrano 3.0, automat, strata vykonu? |
Chlapi, kto poradi? nemozem z mojho terrana dostat na dialnici viac ako 120. Motor ide do otacok, pedal na podlahe a nic. ![]() mam to auto 5 mesiacov a tym ze som jazdil vacsinou v lahkom terene, nikdy ma to neuputalo. Daval som si dorobit uzavierku zad difu, s cim by to asi nemalo suvisiet.. asi s tym treba do servisu, je v Ba nissan spolahlivy? |
Autor: | biker [ Pon, 12.03.2007, 23:34 ] |
Predmet príspevku: | |
no nejak moc sa tomuto nerozumiem ale podla toho co si napisal ze ide do otacok ale nezrychluje tak ma napadla co tak spojka? ![]() |
Autor: | Tomrs [ Uto, 13.03.2007, 12:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: co tak spojka? Píše, že je to automat ![]() |
Autor: | biker [ Uto, 13.03.2007, 12:16 ] |
Predmet príspevku: | |
a automat akoze nema spojku? ![]() |
Autor: | teslo [ Uto, 13.03.2007, 15:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Automat nema "spojku", ale menic momentu. Zabezpecuje prenos krutiaceho momentu z motora do prevodovky( nieco ako automaticka spojka). ma to svoju zivotnost( sice vacsinou by zivotnost mala byt zaroven aj zivotnost amotnej prevodovky, avsak moze sa stat, ze odide skor. Jedna z moznosti ako sa to potom chova je preklzuje( akoby stale bola trochu vymcknuta spojka). Jedno zo specifik automatickej prevodovky je to, ze ked dam napr. velke kolesa( ale naozaj velke), tak prevodovka citi, ze ma velky odpor a neradi korektne. Menic momentu stale preklzuje, pretoze si mysli ze sa stale iba rozbieha. Spotreba vtedy prudko vzrastie. Dalsie vac co vobec nerobi dobre je nespravna viskozita oleja. Nedodrzanie intervalu na vymenu, prip. je ho malo ci vela. Automat je hrozne citlivy na udrzbu |
Autor: | Milan [ Uto, 13.03.2007, 17:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak das na prevodovke neutral motor ide do otacok? Vytocis aspon 3 500 ot na neutrali?Motor ide do otacok rychlo alebo pomaly? Ak motor je zivy tak pri zaradeni D rychlosti kolko prevodov prevodovka preradi? |
Autor: | finder [ Uto, 13.03.2007, 20:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Neviem co ma napadlo sa dnes hrabat v motore, ale ... Zdvihnem kapotu, skontrolujem spinavost vzduchoveho filtra, chvilu som spekuloval, ako tam dostat viac vzduchu naporom naprikal spoza svetla alebo spred chladica a nejako som sa dopracoval k ..hm ..nejakej plechovici ... NEviem dost dobre co to je .. Konci tam hadica od vzduchoveho filtra (uz ocisteneho vzduchu). Uz davno ma lakalo sa pozriet co tie dve divne matice skryvaju. Kukam, ... Aha ..Nejaky kablik ... Debili, zase nejaky kabel sem dali zbytocne .. Aha, on nie je zbytocny .. On je ulomeny ... Odkial asi je ? No nic ..Sak konektor hadam najdem ... Zhodil som tu plechovicu, a .. OStal sa mi na nej hompalat konektor .. Aaa, tak odtialto je .. Nasadim plechovicu naspet, zmeram kabel, jo, dlzka cca sedi ... Takze plechovicu von, bola pod nou nejaka mriezka, po prebehnuti prstami ostala cista ... Konektor som rozpojil, nasadil plechovicu naspet, hodinku sa hral s rozobratim, identifikovanim kablov, ze ktoru je asi ktory, napajkovanim konektora na odlomene vodice a hura naspet ... Zapojil som, s malou dusickou nastartoval a ... nic .. Teda, nic sa nezmenilo .. Na cca 5km testovacej jazde som nepocitil ziadny rozdiel ... Vysledok 1- neviem naco to je, ale netreba to tam ... ![]() Vysledok 2- Nissan je neznicitelne auto ![]() Tie vodice isli do vstupneho nahubku tej plechovice, koncilo to ako keby v priesvitnom rezistore, neviem, mozno nejaky odporovy vyhrievaci drot, tazko povedat. V kazdom pripade bol vlmi malicky a na ohrievanie nedostacujuci ..Skor nejaky senzor .. Ale coho ? KEd bol odpojeny (dost dlhu dobu, isto min 6 mesiacov), a autu to nevadilo ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 14.03.2007, 10:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Milan píše: Ak das na prevodovke neutral motor ide do otacok? Vytocis aspon 3 500 ot na neutrali?Motor ide do otacok rychlo alebo pomaly? Ak motor je zivy tak pri zaradeni D rychlosti kolko prevodov prevodovka preradi? Ked dáš neutrál vytočíš motor aj na viac ako 3500 ot, vtedy je uplne odpojená prevodovka. Motor do otáčok ide uplne polahky a rýchlo aspon na mojom jeep-e. Ja mam 4 stupnovú prevodovku. |
Autor: | Milan [ Str, 14.03.2007, 21:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej tak by to malo byt ale podstatne je zistit ci netaha masina alebo su v riti lamely v prevodovke.Je 1 000 veci co sa moze v automatickej prevodovke rozsypat. |
Autor: | Andrej [ Štv, 15.03.2007, 0:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Milan píše: Andrej tak by to malo byt ale podstatne je zistit ci netaha masina alebo su v riti lamely v prevodovke.Je 1 000 veci co sa moze v automatickej prevodovke rozsypat. No to máš pravdu ale ked sa človek o to stará jak má tak funguje velmo vela km. Na mojom to funguje, radí proste všetko ako má. Ono defakto pri automate by sa malo spolu s výmenou oleja a filtra aj prezreť nadstavenie selenoidov a doštelovať ich len pochybujem že to robia niekde v servise. Moja šlape ale akonáhle začne niečo tak ide chlapíkovi čo to vie na nadstavenie. ![]() |
Autor: | Milan [ Štv, 15.03.2007, 0:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Presne na tie selenoidy [alebo elektropneumaticke ventile]myslim.Kedysi som automaty robil ale skoncil kontakt na USA co sa tykalo dielov.Ostala mi doma uz len vylagrovana prevodovka z Renaultu Medallion.Na spiatocku to islo dopredu,na automat to cuvalo a nic ine neislo.Raz na skusobnej som docuval az z Leopoldova ![]() |
Autor: | vrkocik [ Štv, 15.03.2007, 9:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak vas zdravim vsetkych. Vcera som urobil jeden amatersky ukon v motore a nechcem to zakriknut ale tusim som objavil chybu ![]() Inspiroval som sa prispevkami tu, aj v Poradni od Pepeho. Zaujala ma tam informacia o cidle vahy vzduchu. A tak ma napadlo vymenit vzduchovy filter. No ono tam uz vzduchovy filter ani vlastne nebol, bol to vlastne vzduchovy stupel. Tak som ho vymenil a aj ked som nemal cas to prehnat po dialnici, po starej seneckej som dal 150 (nech mi to Packa odpusti) ![]() |
Autor: | Milan [ Štv, 15.03.2007, 22:20 ] |
Predmet príspevku: | |
vrkocik píše: Tak vas zdravim vsetkych. Vcera som urobil jeden amatersky ukon v motore a nechcem to zakriknut ale tusim som objavil chybu ![]() Inspiroval som sa prispevkami tu, aj v Poradni od Pepeho. Zaujala ma tam informacia o cidle vahy vzduchu. A tak ma napadlo vymenit vzduchovy filter. No ono tam uz vzduchovy filter ani vlastne nebol, bol to vlastne vzduchovy stupel. Tak som ho vymenil a aj ked som nemal cas to prehnat po dialnici, po starej seneckej som dal 150 (nech mi to Packa odpusti) ![]() Potom ti to ako mohlo tocit 4-5 000 pri takom filtri?Pisal si to v poradni ![]() |
Autor: | vrkocik [ Pon, 19.03.2007, 12:34 ] |
Predmet príspevku: | |
ahoj Milan, pisal som "do otacok", co bolo skutocne nejakych 4000, ale viac nie. za normalnych okolnosti to toci 2000-3000, potom ten automat preraduje. Fakt je ten,ze to teraz naozaj ide. ![]() |
Autor: | Tyky [ Str, 21.03.2007, 10:07 ] |
Predmet príspevku: | |
podobny problem som mal aj ja . "majstri" najprv definovali problem, ako nizke tlaky v turbe a presakovanie oleja a podobne. nakoniec som si diagnostikoval chybu sam (teda s malou pomocou: http://www.turboservis.sk/turbopomoc.pdf) vymenil som vzduchovy "stupel" za sportovy filter, vycistil som ventil sania a ficim!! |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |