Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 06.06.2024, 22:19
Dnes je štvrtok 6. júna 2024, meniny má Norbert a zajtra Róbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Nissan Terrano 2.7 - Problém s motorom 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Zdravim chlapi na prístrojovke mi vyhadzuje kontrolku motora chlapik mi zistil ze mi nehybe klapkou ktora je hned za turbom smerom do vyfuku. je tam podtlaková membránka do ktorej ide hadička niekde spod turba a ta membranka sa nehybe ani pri vyšších otáčkach. Klapka nieje zaseknuta to uz som skusal. Nevedel by mi niekto pomoct? motor sa nespráva vôbec divne výkon stále rovnaký ani nedymí......tak popredu dík


Pia, 04.11.2011, 22:31
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...nikto nič?


Sob, 05.11.2011, 10:16
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...


Sob, 05.11.2011, 16:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21
Príspevky: 547
Bydlisko: Vchod Záhoria
Odpoveď s citáciou
edo332 píše:
motor sa nespráva vôbec divne výkon stále rovnaký ani nedymí......


To vyzerá na dosť vážny problém ak to má takéto príznaky :shock: :-D

Ale tak zas na druhú stranu....
Sice nejsom hnissanista ale mojím lajckým názor: žeby niaky systém pretlakového ventilu? Má toto turbo nastavitelné lopatky?

Keď aspoň neporadím tak to aspoň pošlem "hore" a snáď si to všimne niekto kto vie o čo sa jedná :wink:

_________________
Range Rover Classic - One is not enough


Sob, 05.11.2011, 22:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27
Príspevky: 1286
Bydlisko: Dohnany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ta klapka smerom do vyfuku nieje nahodou recirkulacia/EGR??? pretoze ak sa neotvara tak bude asi EGR ,,deaktivovane,, alebo sa mylim?

_________________
lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!


Sob, 05.11.2011, 23:25
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neviem ci to je egr... ale auto ide jak ma este musim skusit tu diagnostiku..........skusal som resetnut RJ tak ze som ju vybral a odpojil od napajania....(cim som vzdy poruchy vymazal ) ale teraz nič.


Ned, 06.11.2011, 7:27
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 17.05.2010, 18:43
Príspevky: 82
Bydlisko: Hlohovec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Často sa stáva že prdne ta podtlaková hadička ale tebeto ukazuje na palubnej doske tak chod po hadučke až k elektromagnetiskému ventilu a skontroluj kontakty a kable a idealne skontrolovat všetky podtlaky či niekde neuchadza.


Ned, 06.11.2011, 9:41
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale v tej hadičke je podtlak lebo ked som odpojil tu membranku od klapky tak som ju potom musel tahat aby som ju nahodil naspat.......a ta hadicka vede hned do turba


ako tu

Obrázok


Ned, 06.11.2011, 10:32
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 17.05.2010, 18:43
Príspevky: 82
Bydlisko: Hlohovec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak je tam toto tak som sa pomilíl ja u tohoto je možnosť zla membrana alebo je pridrete tiahlo alebo slabí podtlak čo už bi bola zaležitost turba ale to zbadáš zmeny na víkone.Tu membranku si musel tahat preto lebo tam má pružinu inak bi to neostavalo zatvorené.


Ned, 06.11.2011, 15:43
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ak to mas tak ako na obrazku co si sem dal, tak v tej hadicke nema byt pri chode motora (a hlavne vyssich otackach)podtlak, ale tlak, kedze hadicka neusti pod membranu aktuatora ale nad nu.
Ked tlak za tubbom prekroci urcitu hranicu tak pretlaci pruzinu v aktuatore a prepusti vyf. plyny mimo lopatiek turba. Tym sa znizi plniaci tlak.
Kedze mas pravdepodobne v aktuarore poskodenu membranu tak turbo dava pri vysich otackach alebo zatazeni väcsi tlak a riadiaca jednotka to zaregistruje.
Pozor na vysoky tlak. Moze ti roztrhnut intercooler.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Ned, 06.11.2011, 21:37
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26
Príspevky: 324
Bydlisko: Benešovsko CZ
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pokud bude turbo vyběhanější tak už nedá max tlak tak že se klapka nepohne ale motoru to stačí. Klapka se hýbe pouze když tlak by překročil hodnotu cca 09 - 1 bar a tím mohl poškodit motor. Provozní max tlak bývá nastaven na 0.8 bar.

_________________
Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61 4.2TD, Nissan X trail 2.0 4 x 4 , Nissan Almera N16 1.5 a Nissan Primastar 2.5 TDi . janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738


Uto, 08.11.2011, 8:58
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dík majstri za rady. Chcem sa este opytat ako alebo kto mi zmera kolko mi tlaci turbo.


Uto, 08.11.2011, 14:43
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 09.08.2008, 20:38
Príspevky: 189
Bydlisko: Stranavy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bacaono píše:
No ak to mas tak ako na obrazku co si sem dal, tak v tej hadicke nema byt pri chode motora (a hlavne vyssich otackach)podtlak, ale tlak, kedze hadicka neusti pod membranu aktuatora ale nad nu.
Ked tlak za tubbom prekroci urcitu hranicu tak pretlaci pruzinu v aktuatore a prepusti vyf. plyny mimo lopatiek turba. Tym sa znizi plniaci tlak.
Kedze mas pravdepodobne v aktuarore poskodenu membranu tak turbo dava pri vysich otackach alebo zatazeni väcsi tlak a riadiaca jednotka to zaregistruje.
Pozor na vysoky tlak. Moze ti roztrhnut intercooler.



pravdu máš

_________________
http://zaoffroad.mypage.cz/
http://kn-auto.sk
www.4x4-ofroad.sk


Štv, 10.11.2011, 1:34
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 09.08.2008, 20:38
Príspevky: 189
Bydlisko: Stranavy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ahoj treba dať spraviť diagnostiku el zariadeni až potom sa púšťať do opravy to môže byť hoci čo na príčine a niekedy je to obyčajná pí....

_________________
http://zaoffroad.mypage.cz/
http://kn-auto.sk
www.4x4-ofroad.sk


Štv, 10.11.2011, 1:38
Profil
Učeň

Registrovaný: Str, 21.07.2010, 23:46
Príspevky: 76
Bydlisko: lednica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chalanisko sa mi tam pripajal a stale mu vyhadzovalo error pripojenia .......... mal to niaku univerzalnu diagnostiku s dotykovym displejom musim to skusit cez tie kody


Štv, 10.11.2011, 3:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: