4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Terrano 2.7 - Problém s motorom http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=13919 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | edo332 [ Pia, 04.11.2011, 22:31 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Terrano 2.7 - Problém s motorom |
Zdravim chlapi na prístrojovke mi vyhadzuje kontrolku motora chlapik mi zistil ze mi nehybe klapkou ktora je hned za turbom smerom do vyfuku. je tam podtlaková membránka do ktorej ide hadička niekde spod turba a ta membranka sa nehybe ani pri vyšších otáčkach. Klapka nieje zaseknuta to uz som skusal. Nevedel by mi niekto pomoct? motor sa nespráva vôbec divne výkon stále rovnaký ani nedymí......tak popredu dík |
Autor: | edo332 [ Sob, 05.11.2011, 10:16 ] |
Predmet príspevku: | |
...nikto nič? |
Autor: | edo332 [ Sob, 05.11.2011, 16:16 ] |
Predmet príspevku: | |
... |
Autor: | Macej [ Sob, 05.11.2011, 22:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: Problém s motorom 2,7tdi terrano r.2000 |
edo332 píše: motor sa nespráva vôbec divne výkon stále rovnaký ani nedymí...... To vyzerá na dosť vážny problém ak to má takéto príznaky ![]() ![]() Ale tak zas na druhú stranu.... Sice nejsom hnissanista ale mojím lajckým názor: žeby niaky systém pretlakového ventilu? Má toto turbo nastavitelné lopatky? Keď aspoň neporadím tak to aspoň pošlem "hore" a snáď si to všimne niekto kto vie o čo sa jedná ![]() |
Autor: | petriiik [ Sob, 05.11.2011, 23:25 ] |
Predmet príspevku: | |
ta klapka smerom do vyfuku nieje nahodou recirkulacia/EGR??? pretoze ak sa neotvara tak bude asi EGR ,,deaktivovane,, alebo sa mylim? |
Autor: | edo332 [ Ned, 06.11.2011, 7:27 ] |
Predmet príspevku: | |
neviem ci to je egr... ale auto ide jak ma este musim skusit tu diagnostiku..........skusal som resetnut RJ tak ze som ju vybral a odpojil od napajania....(cim som vzdy poruchy vymazal ) ale teraz nič. |
Autor: | Stano HC [ Ned, 06.11.2011, 9:41 ] |
Predmet príspevku: | |
Často sa stáva že prdne ta podtlaková hadička ale tebeto ukazuje na palubnej doske tak chod po hadučke až k elektromagnetiskému ventilu a skontroluj kontakty a kable a idealne skontrolovat všetky podtlaky či niekde neuchadza. |
Autor: | Stano HC [ Ned, 06.11.2011, 15:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak je tam toto tak som sa pomilíl ja u tohoto je možnosť zla membrana alebo je pridrete tiahlo alebo slabí podtlak čo už bi bola zaležitost turba ale to zbadáš zmeny na víkone.Tu membranku si musel tahat preto lebo tam má pružinu inak bi to neostavalo zatvorené. |
Autor: | bacaono [ Ned, 06.11.2011, 21:37 ] |
Predmet príspevku: | |
No ak to mas tak ako na obrazku co si sem dal, tak v tej hadicke nema byt pri chode motora (a hlavne vyssich otackach)podtlak, ale tlak, kedze hadicka neusti pod membranu aktuatora ale nad nu. Ked tlak za tubbom prekroci urcitu hranicu tak pretlaci pruzinu v aktuatore a prepusti vyf. plyny mimo lopatiek turba. Tym sa znizi plniaci tlak. Kedze mas pravdepodobne v aktuarore poskodenu membranu tak turbo dava pri vysich otackach alebo zatazeni väcsi tlak a riadiaca jednotka to zaregistruje. Pozor na vysoky tlak. Moze ti roztrhnut intercooler. |
Autor: | HONZA.S [ Uto, 08.11.2011, 8:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Pokud bude turbo vyběhanější tak už nedá max tlak tak že se klapka nepohne ale motoru to stačí. Klapka se hýbe pouze když tlak by překročil hodnotu cca 09 - 1 bar a tím mohl poškodit motor. Provozní max tlak bývá nastaven na 0.8 bar. |
Autor: | edo332 [ Uto, 08.11.2011, 14:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Dík majstri za rady. Chcem sa este opytat ako alebo kto mi zmera kolko mi tlaci turbo. |
Autor: | ivonemo69 [ Štv, 10.11.2011, 1:34 ] |
Predmet príspevku: | |
bacaono píše: No ak to mas tak ako na obrazku co si sem dal, tak v tej hadicke nema byt pri chode motora (a hlavne vyssich otackach)podtlak, ale tlak, kedze hadicka neusti pod membranu aktuatora ale nad nu. Ked tlak za tubbom prekroci urcitu hranicu tak pretlaci pruzinu v aktuatore a prepusti vyf. plyny mimo lopatiek turba. Tym sa znizi plniaci tlak. Kedze mas pravdepodobne v aktuarore poskodenu membranu tak turbo dava pri vysich otackach alebo zatazeni väcsi tlak a riadiaca jednotka to zaregistruje. Pozor na vysoky tlak. Moze ti roztrhnut intercooler. pravdu máš |
Autor: | ivonemo69 [ Štv, 10.11.2011, 1:38 ] |
Predmet príspevku: | |
ahoj treba dať spraviť diagnostiku el zariadeni až potom sa púšťať do opravy to môže byť hoci čo na príčine a niekedy je to obyčajná pí.... |
Autor: | edo332 [ Štv, 10.11.2011, 3:32 ] |
Predmet príspevku: | |
chalanisko sa mi tam pripajal a stale mu vyhadzovalo error pripojenia .......... mal to niaku univerzalnu diagnostiku s dotykovym displejom musim to skusit cez tie kody |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |