4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
pridavna prevodovka Terrano http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=1503 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mello [ Pon, 09.04.2007, 21:16 ] |
Predmet príspevku: | pridavna prevodovka Terrano |
ma niekto skusenost resp. skusal uz niekto ci pasuje pridavna resp. redukcna prevodovka s 2,7 td Terrana do V6 3l - veho Terrana I ??? |
Autor: | finder [ Uto, 10.04.2007, 6:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Minimalne treba pocitat s inym prevodom, nakolko diesel ma pracovne otacky niekde inde ako benzin ... Asi by som sa uz skor zameral na 2.4i ... Ale zase tych beha velmi vela po slovensku ... |
Autor: | pejo [ Uto, 10.04.2007, 7:05 ] |
Predmet príspevku: | |
V AMP-TECu by sa to nedalo zistit? |
Autor: | finder [ Uto, 10.04.2007, 7:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Hm ... To som uz nevidel ani nepametam ... ANi neviem ci nieco take tam je ... ![]() -- Tak nic zaujimave ... Mozno Nissan Fast by bol mudrejsi ... -- Tak ani Fast nic nezistil ... ![]() |
Autor: | mello [ Uto, 10.04.2007, 8:12 ] |
Predmet príspevku: | |
finder píše: Minimalne treba pocitat s inym prevodom, nakolko diesel ma pracovne otacky niekde inde ako benzin ... Asi by som sa uz skor zameral na 2.4i ... Ale zase tych beha velmi vela po slovensku ... no a prave oto mi ide mat lepsi redukcny pomer, lebo V6 3l ma prilisis rychlu redukciu !!! potrebujem co najpomalsiu skrinu!!! |
Autor: | juroBSP [ Uto, 10.04.2007, 12:22 ] |
Predmet príspevku: | Redukcie |
Nie je to sice priama odpoved na tvoju otazku, ale nedavno som nieco podobne riesil pri Patroloch 160 2,8 benzin a 160 3,3TD, resp. 260 2,8TD. Zaujimalo ma, ci by sa nedalo dieselu pomoct zmenou prevodov z benzinu. Predpokladal som, ze ak rovnaky vykon aj krutiaci moment dosahuje benzin pri vyssich otackach, musi mat lahsie prevody. Vysledok mojho patrania v roznych manualoch s popisom prevodov ma prekvapil. Zakladna prevodovka sa u vsetkych Patrolov 160, 260 a starsich GR Y60 lisi iba v 1. prevodom stupni a spiatocke (a to minimalne), redukcna prevodovka ma u vsetkych beznych Patrolovych motorov rovnaky pomer (tusim 2,07). Jedine cim sa lisia su prevody v diferakoch (od 4,625 az po 5,143 u hladkej 2,8D), ale napr. 2,8 benzin K160 a 2,8TD K260 maju rovnake diferaky (4,625 - 37/8 zubov), GRka maju este tazsie prevody v diferakoch (aj pod 4,0). Myslim, ze u Terrana I to bude podobne - nebude rozdiel v redukciach diesel a benzin. Tu je stranka, kde som nasiel manualy na Patrola (je tam aj sekcia Terrano I) http://www.nissan-4x4.ru/ |
Autor: | mello [ Uto, 10.04.2007, 13:08 ] |
Predmet príspevku: | Re: Redukcie |
juroBSP píše: Nie je to sice priama odpoved na tvoju otazku, ale nedavno som nieco podobne riesil pri Patroloch 160 2,8 benzin a 160 3,3TD, resp. 260 2,8TD. Zaujimalo ma, ci by sa nedalo dieselu pomoct zmenou prevodov z benzinu. Predpokladal som, ze ak rovnaky vykon aj krutiaci moment dosahuje benzin pri vyssich otackach, musi mat lahsie prevody. Vysledok mojho patrania v roznych manualoch s popisom prevodov ma prekvapil. Zakladna prevodovka sa u vsetkych Patrolov 160, 260 a starsich GR Y60 lisi iba v 1. prevodom stupni a spiatocke (a to minimalne), redukcna prevodovka ma u vsetkych beznych Patrolovych motorov rovnaky pomer (tusim 2,07). Jedine cim sa lisia su prevody v diferakoch (od 4,625 az po 5,143 u hladkej 2,8D), ale napr. 2,8 benzin K160 a 2,8TD K260 maju rovnake diferaky (4,625 - 37/8 zubov), GRka maju este tazsie prevody v diferakoch (aj pod 4,0). Myslim, ze u Terrana I to bude podobne - nebude rozdiel v redukciach diesel a benzin. Tu je stranka, kde som nasiel manualy na Patrola (je tam aj sekcia Terrano I) http://www.nissan-4x4.ru/ ano to mas pravdu, rozdiel je aj v Terrane diesel a benzin maju ine stale prevody, diesel ma pomalsi ako benzin, lenze s tym su spojene aj vedlajsie nasledky ako napr. nizsia max. rychlost, vyssia spotreba, a ostatne... , ale su firmy, ktore priamo upravuju resp. vyrabaju nove ozubenia do prevodovky, ja len skusam od najjednoduchsej moznosti a to je vymena prevodovky, druha altern. vymena stalych prevodov a tretia dat vyrobit nove prevody... |
Autor: | juroBSP [ Uto, 10.04.2007, 17:11 ] |
Predmet príspevku: | Prevody |
Som zvedavy ako sa Ti to podari vyriesit. Drzim palce. Ak budes uspesny, daj sem vediet ako sa ti to podarilo. Ja som zial na Patrole skoncil az pri tretej moznosti - musel som dat vyrobit nove prevody. Moj hlavny problem vsak nebol "rychla redukcia", ale "velke kolesa". |
Autor: | mello [ Uto, 10.04.2007, 22:13 ] |
Predmet príspevku: | Re: Prevody |
juroBSP píše: Som zvedavy ako sa Ti to podari vyriesit. Drzim palce. Ak budes uspesny, daj sem vediet ako sa ti to podarilo. Ja som zial na Patrole skoncil az pri tretej moznosti - musel som dat vyrobit nove prevody. Moj hlavny problem vsak nebol "rychla redukcia", ale "velke kolesa". to ma trochu prekvapuje, mal som 260 - tku na 33" a auto fungovalo vyborne.... naposledy som ta stretol tusim v RS a vtedy si mal tiez 33" zmenil si na vacsie?? a kde si dal robit prevodovku?? |
Autor: | juroBSP [ Uto, 10.04.2007, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | Kolesa |
Ano v RS boli este 33" a chodilo to celkom v pohode. Neskor sme vyhodili pera nad napravy (s cielom odstranit efekt "lyze"), co ale v kombinacii s IM podvozkom na 33" dalo vysledok pripominajuci postrekovacie vozidlo. Tak sme zvacsili kolesa na 37", ale to uz nestihala prevodovka. V terene to ani tak nevadilo (na redukcii), ale na rovnej asfaltovej ceste, ked si sa rozbiehal na 1, auto sa spravalo podobne ako keby si sa pred akymikolvek upravami rozbiehal na 3. Z toho vyplynulo, ze ani v extremnom terene na redukcii by to nebolo v pohode. Prevodovku sme davali upravovat niekde k Zdaru nad Sazavou. Trvalo to cca 4 mesiace. Teraz par dni testujeme a doladujeme, takze ak bude vsetko OK - snad ano, tak sa zucastnime Tisovca. |
Autor: | mello [ Str, 11.04.2007, 16:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: Kolesa |
juroBSP píše: Ano v RS boli este 33" a chodilo to celkom v pohode. Neskor sme vyhodili pera nad napravy (s cielom odstranit efekt "lyze"), co ale v kombinacii s IM podvozkom na 33" dalo vysledok pripominajuci postrekovacie vozidlo. Tak sme zvacsili kolesa na 37", ale to uz nestihala prevodovka. V terene to ani tak nevadilo (na redukcii), ale na rovnej asfaltovej ceste, ked si sa rozbiehal na 1, auto sa spravalo podobne ako keby si sa pred akymikolvek upravami rozbiehal na 3. Z toho vyplynulo, ze ani v extremnom terene na redukcii by to nebolo v pohode. Prevodovku sme davali upravovat niekde k Zdaru nad Sazavou. Trvalo to cca 4 mesiace. Teraz par dni testujeme a doladujeme, takze ak bude vsetko OK - snad ano, tak sa zucastnime Tisovca. tak to klobuk dole, dufam, ze sa ti podari prist na Tisovec to si rad pozriem 260 tku na 37"kach... |
Autor: | HONZA.S [ Ned, 29.04.2007, 21:10 ] |
Predmet príspevku: | |
U patrolů 260 se převodové poměry řeší jak si napsal v diferáku, to uplně neplatí u patrolů 160 , kde se používali tři druhy převodových poměrů v převodovkách a lišilo se i dle roku výroby. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |