Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 6:50
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Studený štart 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Ja ma podobny problem na Nissan Trade 3,0TDi. Starty na brnk ale po nastartovani vali biely dym a motor nereaguje na pridanie. Akoby ani nesli vsetky valce.Na volnobehu si poprdi minutu a potom po pridani ide normalne a nedymi.Zhavenie ma v sání sprostou spiralou. Sprava sa to rovnako ci zhavim alebo nie. Cerpadlo Zexel mechanika. Vstreky nove a odskusane . Inak ide ako hodinky. Ked ho startujem zohriaty tak bez problemov. :smt139

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 28.01.2014, 20:23
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Inak ked sme pri tych zhavicoch tak ine ako NGK by som tam nedaval ;-)


Uto, 28.01.2014, 21:37
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45
Príspevky: 138
Bydlisko: Nemšová
Odpoveď s citáciou
No ved ja som tam dával práve NGK


Uto, 28.01.2014, 22:15
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Bolest cerpadiel VP44 na motoroch ZD30.
Vstrekovacie cerpadlo sluzi zaroven aj ako dopravne, a ak je trochu chladnejsie a mas k tomu aj kvalitnejsi, teda menej priepustny, alebo spinavy palivovy filter, tak si nedokaze hned dotiahnut naftu z nadrze. Predsalen je to daleko a v tych trubkach to stuhne.
Dokial som pouzival palivove filtre Mann tak mi to robilo pravidelne pod -10. Podotykam ze som menil raz rocne, tankoval iba na OMW, do kazdej nadrze daval aditivum Viff a 2T olej.
Potom som zmenil filtre za nejake noname a zatial nemam problem.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 28.01.2014, 22:22
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Potvdzujem,tiez mam Mann filter. Inak nepomohlo By potom "odvzdusnenie" tou rucnou pumpou nad filrom? Iba taka uvaha.


Str, 29.01.2014, 9:08
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45
Príspevky: 138
Bydlisko: Nemšová
Odpoveď s citáciou
mk96: Inak to čo si napísal že pri zlých žhavičoch fúka z výfuku farebný dym, tak to sa mi nezdalo. Studený motor možno dymil trochu viac ale na bielo.


Str, 29.01.2014, 10:15
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45
Príspevky: 138
Bydlisko: Nemšová
Odpoveď s citáciou
Dával som tam filter zn. Filtron, pri dalšej výmene o rok dám zas nejaký iní len nie Mann. A k tomu čerpadlu nad filtrom to može byť celkom dobrí nápad zopár krát stlačiť ked je motor naštartonaný. Určite to rýchlejšie prečerpá stuhnutú naftu z potrubia.


Str, 29.01.2014, 10:29
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Dymi to vyslovene iba chvilku, kvoli vadnemu zhavicu, tak max 10 sekund, viac tusim nie. Idealne to je vidiet okolo -2 az 0 stupnov celzia.

karel1980 píše:
mk96: Inak to čo si napísal že pri zlých žhavičoch fúka z výfuku farebný dym, tak to sa mi nezdalo. Studený motor možno dymil trochu viac ale na bielo.


Str, 29.01.2014, 11:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Mozes mat filter aky chces, ked mas v nadrzi vodu, sporadicky davam aj denaturak, 3.0 neublizi, common rail by som neriskol, koli tlaku v tryskach, resp. co by to spravilo s tlakom, ked zriedis naftu, mozno pri velkom objeme nic, ale...

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 29.01.2014, 11:34
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45
Príspevky: 138
Bydlisko: Nemšová
Odpoveď s citáciou
Už som písal že ked som menil filter a vylial som z neho všetku naftu tak tam bola iba jedna malá kvapka vody. Keby som mal v nafte vodu tak by tam bolo trochu viac. Nie?


Str, 29.01.2014, 13:48
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Na tie palivove Mann filtre sa mi stazovalo v zime viac ludi, a nie len na osobakoch, ale aj na nakladakoch. Dostal som doporucenie ze su z tych kvalitnejsich, ale podla tohoto to vychadza ze su az prilis kvalitne. :smt139
Mozno v brazilii v tom teple kde ich vyrabaju alebo aspon navrhuju a skusaju funguju dobre, ale tu pri väcsich mrazoch moc nie. :smt138

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Str, 29.01.2014, 16:05
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Alebo mame naftu, ktora ich nema rada a boji sa cez ne v zime tiect. Tak ci tak, ja som ostal pri Mann, ked bezi nezavisle kurenie, tak mi to problem nerobi. Odvtedy som to uz nechal tak a nevrtal sa v tom :smt161


Str, 29.01.2014, 21:27
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 10.02.2013, 10:45
Príspevky: 138
Bydlisko: Nemšová
Odpoveď s citáciou
Ked to nejako ukončím, tak moj problém bol najskor vo filtri alebo v stuhnutej nafte v potrubí. Pri najbližších silnejších mrazoch dám vedieť ako ide motor. Ďakujem všetkým za momentáre.


Štv, 30.01.2014, 18:48
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 10.05.2015, 11:39
Príspevky: 20
Odpoveď s citáciou
Nazdar všetkým
Ja mam zas takýto problem . Pred štyrmi mesiacmi som menil motor vo svojom terranku 2001 2,7 TDi 92 kW. No len že osadený motor bol nejak velmi lenivý a dosť dymil, tak som vykonal radu úkonov na oživenie. A to výmena oleja, výmena olejového filtra , výmena palivového filtra, vzduchového filtra. Nepomohlo, tak som pokračoval repas palivového čerpadla, nové vstreky, nové žhaviče, ešte raz nový palivový filter. No pri studenom štarte ma nie celkom pravidelný chod a stále dymí. Nechám ho chvíľu pobežať aby sa motor zohrial , pri rozbiehaní opät trhá a dymí až kým nepreradím vyšší prev. stupeň. Na jednotke pri rozbehu kucka a stále dymí či je teplý alebo studený (bielo modrý dym)
Diky za všetky rady


Sob, 25.11.2017, 15:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Rozvody su na tom ako?Ale moze to byt aj vstrekmi.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Sob, 25.11.2017, 18:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: