Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava
Autor |
Správa |
Karbik1
Učeň
Registrovaný: Ned, 10.05.2015, 11:39 Príspevky: 20
|
Milan píše: Rozvody su na tom ako?Ale moze to byt aj vstrekmi. pokiaľ si odpovedal mne tak rozvody su tam ozubené kolesa myslím že tým to nebude a vstreky su nove preskúšanie
|
Sob, 02.12.2017, 11:55 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Karbik1 píše: Nazdar všetkým Ja mam zas takýto problem . Pred štyrmi mesiacmi som menil motor vo svojom terranku 2001 2,7 TDi 92 kW. No len že osadený motor bol nejak velmi lenivý a dosť dymil, tak som vykonal radu úkonov na oživenie. A to výmena oleja, výmena olejového filtra , výmena palivového filtra, vzduchového filtra. Nepomohlo, tak som pokračoval repas palivového čerpadla, nové vstreky, nové žhaviče, ešte raz nový palivový filter. No pri studenom štarte ma nie celkom pravidelný chod a stále dymí. Nechám ho chvíľu pobežať aby sa motor zohrial , pri rozbiehaní opät trhá a dymí až kým nepreradím vyšší prev. stupeň. Na jednotke pri rozbehu kucka a stále dymí či je teplý alebo studený (bielo modrý dym) Diky za všetky rady Biely dym je zvycajne od nizkej kompresie, chladiacej zmesi v spalovani, vzduchu v nafte, resp nespalena nafta, modry je zvycajne od motoroveho oleja, ktory sa snazi byt spaleny, napr. turbo prepusta. Od farby dymu sa treba niekam spravne posuvat v diagnostike.
|
Sob, 02.12.2017, 23:58 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Kedze na Chere mi nejde zhavenie tak som sa dnes prinutil spojazdnit Mavericka 2,7 TD auto chytilo na brnk po chvili sa zacalo kuckat,dymit(na bielo) az skapalo potom ani za pikacu natocit,filter mal cca pol roka samozrejme mann,tak som to rozobral vycistil nahodil novy no name filter,natahal rucnou pumpou naftu a Fordik pradie ako maciatko Asi by nebolo od veci zistit aka je idealna priepustnost filtrov,lebo toto sa mi pri tych kvalitnejsich nestalo prvy krat.(3x za 14 mesiacov)nafta tecie cista,tankujem len na pumpe nie z bandasiek
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Ned, 03.12.2017, 16:30 |
|
|
mito.al
Koumák
Registrovaný: Štv, 03.01.2013, 20:58 Príspevky: 173 Bydlisko: Bytča
|
ak v nom bola este lentá nafta mohla sparafínovať.
Radšej kvalitnejší filter čo nepustí nič ako no name čo pustí aj sajrajt.
Menil som dnes palivak na oct.2 a je až neuveritelne kolko sajrajtu sa nachádza v nafte. Bol zabitý jemným čiernym kalom.
_________________ Nissan DoubleCab 2,5D 205/80 R16
|
Ned, 03.12.2017, 18:40 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Suhlas,ale nejak ma nebavi menit filtre 4 x do roka.Najlepsie ked ti auto prestane tahat,alebo uplne zdochne ked to najviac potrebujes.Ako som pisal tankujem na pumpe a naposledy som tankoval pred dvoma tyzdnami takze predpokladam,ze nafta by mala byt ok.Vo filtri nebol ziadny iny sajrajt len nejake sople
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Ned, 03.12.2017, 18:57 |
|
|
mk96
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49 Príspevky: 388 Bydlisko: mam tiez
|
Daj si budik na tlak paliva a nabuduce predides prekvapeniam a ukaze ti, kedy treba filter vymenit Ano, Mann Hummel su huste filtre, to sa tu uz par krat spominalo. Ak nie je dopravne cerpadlo pred filtrom, hodi sa tam nejake to domontovat, napr. Carter P4600HP alebo silnejsie P4601HP.
|
Ned, 03.12.2017, 21:40 |
|
|
Karbik1
Učeň
Registrovaný: Ned, 10.05.2015, 11:39 Príspevky: 20
|
mk96 píše: Karbik1 píše: Nazdar všetkým Ja mam zas takýto problem . Pred štyrmi mesiacmi som menil motor vo svojom terranku 2001 2,7 TDi 92 kW. No len že osadený motor bol nejak velmi lenivý a dosť dymil, tak som vykonal radu úkonov na oživenie. A to výmena oleja, výmena olejového filtra , výmena palivového filtra, vzduchového filtra. Nepomohlo, tak som pokračoval repas palivového čerpadla, nové vstreky, nové žhaviče, ešte raz nový palivový filter. No pri studenom štarte ma nie celkom pravidelný chod a stále dymí. Nechám ho chvíľu pobežať aby sa motor zohrial , pri rozbiehaní opät trhá a dymí až kým nepreradím vyšší prev. stupeň. Na jednotke pri rozbehu kucka a stále dymí či je teplý alebo studený (bielo modrý dym) Diky za všetky rady Biely dym je zvycajne od nizkej kompresie, chladiacej zmesi v spalovani, vzduchu v nafte, resp nespalena nafta, modry je zvycajne od motoroveho oleja, ktory sa snazi byt spaleny, napr. turbo prepusta. Od farby dymu sa treba niekam spravne posuvat v diagnostike. Vďaka za radu Zistil som že mam zanesený sadzou EGR ventil. tak dočasne som ho zaslepil. občas sa mierne zasekáva škrtiaca klapka. Terranko momentálne tahá pekne od spodu no vo vyšších rýchlosiach už nieje taká poznateľná akcelerácia. Netuším aký veľký vplyv na EGR na výkon a spotrebu zatiaľ len sledujem čo to robí.
|
Str, 27.12.2017, 19:03 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|