4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Studený štart
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=18529
Stránka 2 z 3

Autor:  dindaj [ Uto, 28.01.2014, 20:23 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Ja ma podobny problem na Nissan Trade 3,0TDi. Starty na brnk ale po nastartovani vali biely dym a motor nereaguje na pridanie. Akoby ani nesli vsetky valce.Na volnobehu si poprdi minutu a potom po pridani ide normalne a nedymi.Zhavenie ma v sání sprostou spiralou. Sprava sa to rovnako ci zhavim alebo nie. Cerpadlo Zexel mechanika. Vstreky nove a odskusane . Inak ide ako hodinky. Ked ho startujem zohriaty tak bez problemov. :smt139

Autor:  mk96 [ Uto, 28.01.2014, 21:37 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Inak ked sme pri tych zhavicoch tak ine ako NGK by som tam nedaval ;-)

Autor:  karel1980 [ Uto, 28.01.2014, 22:15 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

No ved ja som tam dával práve NGK

Autor:  bacaono [ Uto, 28.01.2014, 22:22 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Bolest cerpadiel VP44 na motoroch ZD30.
Vstrekovacie cerpadlo sluzi zaroven aj ako dopravne, a ak je trochu chladnejsie a mas k tomu aj kvalitnejsi, teda menej priepustny, alebo spinavy palivovy filter, tak si nedokaze hned dotiahnut naftu z nadrze. Predsalen je to daleko a v tych trubkach to stuhne.
Dokial som pouzival palivove filtre Mann tak mi to robilo pravidelne pod -10. Podotykam ze som menil raz rocne, tankoval iba na OMW, do kazdej nadrze daval aditivum Viff a 2T olej.
Potom som zmenil filtre za nejake noname a zatial nemam problem.

Autor:  mk96 [ Str, 29.01.2014, 9:08 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Potvdzujem,tiez mam Mann filter. Inak nepomohlo By potom "odvzdusnenie" tou rucnou pumpou nad filrom? Iba taka uvaha.

Autor:  karel1980 [ Str, 29.01.2014, 10:15 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

mk96: Inak to čo si napísal že pri zlých žhavičoch fúka z výfuku farebný dym, tak to sa mi nezdalo. Studený motor možno dymil trochu viac ale na bielo.

Autor:  karel1980 [ Str, 29.01.2014, 10:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Dával som tam filter zn. Filtron, pri dalšej výmene o rok dám zas nejaký iní len nie Mann. A k tomu čerpadlu nad filtrom to može byť celkom dobrí nápad zopár krát stlačiť ked je motor naštartonaný. Určite to rýchlejšie prečerpá stuhnutú naftu z potrubia.

Autor:  mk96 [ Str, 29.01.2014, 11:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Dymi to vyslovene iba chvilku, kvoli vadnemu zhavicu, tak max 10 sekund, viac tusim nie. Idealne to je vidiet okolo -2 az 0 stupnov celzia.

karel1980 píše:
mk96: Inak to čo si napísal že pri zlých žhavičoch fúka z výfuku farebný dym, tak to sa mi nezdalo. Studený motor možno dymil trochu viac ale na bielo.

Autor:  bull4x4 [ Str, 29.01.2014, 11:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Mozes mat filter aky chces, ked mas v nadrzi vodu, sporadicky davam aj denaturak, 3.0 neublizi, common rail by som neriskol, koli tlaku v tryskach, resp. co by to spravilo s tlakom, ked zriedis naftu, mozno pri velkom objeme nic, ale...

Autor:  karel1980 [ Str, 29.01.2014, 13:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Už som písal že ked som menil filter a vylial som z neho všetku naftu tak tam bola iba jedna malá kvapka vody. Keby som mal v nafte vodu tak by tam bolo trochu viac. Nie?

Autor:  bacaono [ Str, 29.01.2014, 16:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Na tie palivove Mann filtre sa mi stazovalo v zime viac ludi, a nie len na osobakoch, ale aj na nakladakoch. Dostal som doporucenie ze su z tych kvalitnejsich, ale podla tohoto to vychadza ze su az prilis kvalitne. :smt139
Mozno v brazilii v tom teple kde ich vyrabaju alebo aspon navrhuju a skusaju funguju dobre, ale tu pri väcsich mrazoch moc nie. :smt138

Autor:  mk96 [ Str, 29.01.2014, 21:27 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Alebo mame naftu, ktora ich nema rada a boji sa cez ne v zime tiect. Tak ci tak, ja som ostal pri Mann, ked bezi nezavisle kurenie, tak mi to problem nerobi. Odvtedy som to uz nechal tak a nevrtal sa v tom :smt161

Autor:  karel1980 [ Štv, 30.01.2014, 18:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Ked to nejako ukončím, tak moj problém bol najskor vo filtri alebo v stuhnutej nafte v potrubí. Pri najbližších silnejších mrazoch dám vedieť ako ide motor. Ďakujem všetkým za momentáre.

Autor:  Karbik1 [ Sob, 25.11.2017, 15:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Nazdar všetkým
Ja mam zas takýto problem . Pred štyrmi mesiacmi som menil motor vo svojom terranku 2001 2,7 TDi 92 kW. No len že osadený motor bol nejak velmi lenivý a dosť dymil, tak som vykonal radu úkonov na oživenie. A to výmena oleja, výmena olejového filtra , výmena palivového filtra, vzduchového filtra. Nepomohlo, tak som pokračoval repas palivového čerpadla, nové vstreky, nové žhaviče, ešte raz nový palivový filter. No pri studenom štarte ma nie celkom pravidelný chod a stále dymí. Nechám ho chvíľu pobežať aby sa motor zohrial , pri rozbiehaní opät trhá a dymí až kým nepreradím vyšší prev. stupeň. Na jednotke pri rozbehu kucka a stále dymí či je teplý alebo studený (bielo modrý dym)
Diky za všetky rady

Autor:  Milan [ Sob, 25.11.2017, 18:49 ]
Predmet príspevku:  Re: Studený štart

Rozvody su na tom ako?Ale moze to byt aj vstrekmi.

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/