4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Terrano 2 2.7 TDi - zadne brzdy http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=131&t=1893 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pepe [ Pia, 08.06.2007, 9:22 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Terrano 2 2.7 TDi - zadne brzdy |
Uz dlhsie riesim problem slabeho brzdenia zadnych bubnovych brzd a taktiez rucna slabo drzi. Po konzultacii s chlapikom z Bystrickeho Nissan servisu som bubny zhodil, vycistil , odmastil a zlahka presiel smirglom. Takztiez som vycistil ten samonastavovaci mechanizmus a taktiez som ho dostavil tak, aby aj pri zlyhani samonastavovacieho mechanizmu, brzdy zarucene brzdili, lebo som podozrenie, ze ten mechanizmus nepracuje spravne. Tiez som niekde cital, ze teranna mali nieco ako nejaky regulator, ktory podla zatazenia zadku auta meni ucinost zadnych brzd. Servisak mi povedal, ze v Terranach r.v. 1998 take nieco nie je, ale ja som tam nahodou minule take nieco objavil (neskor dodam foto). Vedu cez to rurky, ktore potom koncia v brzdovych valcekoch. Ma to nieco ako spust ktora sa pri zatazeni zadku otvara (zatvara). Neviete niekto ako to vlastne funguje? Mozno mam ten problem od zaciatku ako mi zodvihli auto cim narusili funkciu tohoto regulatora. P |
Autor: | pavlik [ Pia, 08.06.2007, 22:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Neviem ako to je na Nissane,ale na skodulách(staré fabče a oktavie) to mali.Terajšie autá kôli ABS to už nemožu mať lebo o všetko sa starajú snímače a RJ.Funguje to tak,že ak nemáš zadok auta zaťažený tak regulátor brzdného účinku neprepúšťa plný tlak do zadných bŕzd.Čím viac auto vzadu zaťažíš tým zadok viac brzdí.Z toho regulátoru by mala ísť pohyblivá tiahlo s kĺbikom ktorá je prichytená o zadnú nápravu.Keď ti zdvíhali podvozok malo by sa predĺžiť aj to tiahlo o výšku liftu ![]() |
Autor: | diesel [ Pia, 08.06.2007, 22:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Na XJ som to vyhodil, lebo mi to cez ten obmedzovač slzilo. Nezaznamenal som po tom nejaké problémy s brzdným účinkom zadných bŕzd. Ale korektnejšie by bolo riešenie ako píše pavlík. |
Autor: | pavlik [ Pia, 08.06.2007, 22:28 ] |
Predmet príspevku: | |
diesel píše: Na XJ som to vyhodil, lebo mi to cez ten obmedzovač slzilo. Nezaznamenal som po tom nejaké problémy s brzdným účinkom zadných bŕzd. Ale korektnejšie by bolo riešenie ako píše pavlík. Hehe ![]() ![]() |
Autor: | Jano JP [ Pia, 08.06.2007, 22:47 ] |
Predmet príspevku: | |
na pajere šport to mám, je to funkčné a nikoho nestraším ![]() |
Autor: | finder [ Sob, 09.06.2007, 11:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Njn, tiez som to pobadal ... Rozoberat sa mi zatial nechcelo, tak v kopci to riesim ako tuto pisal inde JanciJP. Redukcia + rucna ... Take tazke auto zase nie je, aby pohlo redukovanou jednotkou a duplovane rucnou ... Ono ja do kopcov (asfaltovych) ked nieco trepem, aj tak chodim na redukcii, kedze mam AVM, tak ma netrapia rozne neziadane sily na prednu napravu (mam len redukovany zadok) ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |